halpa vai kallis

Anonyymi-ap

voiko joitakin ihmisiä Suomessa kohdella halpa-arvoisena, vaikka on ns. kunnon kansalainen. ei juoppo, ei tupakoi, käy työssä ja on muutenkin osallistuva ja ahkera. on tullut eteen monta kertaa, että kohdellaan huonommin kuin muita. millä arvomme mitataan. mulle on joskus sanottukin, että olen halvempi-arvoinen kuin muut. olenko halvempi kuin juopot ym. muut laitapuolen kulkijat.

8

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minun tuttavatkin karttaa minua, eikä niille saa soitella. eivätkä sano päivää kadulla, vaikka en ole kestään puhunut pahaa. ite moikkaan, mutta monet ei.

      • Anonyymi

        Noi ÄäriVasemmistolaiset (Kommunustit) vihaaa kaikkia, Sinuakin !
        - SDP+Vasemmisto+Vihreät+RKP


    • Anonyymi

      Aloittaja, kohtele kaikkia ihmisiä hyvin.

    • Anonyymi

      No joku yksinelävä mies nähdään muita heikompiarvoisena vaikka elintavoissa ei olisi vikaa. Varsinkin jos on omissa oloissaan viihtyvä.
      En tiedä miksi? Siihen kyllä tottuu ajastaan.

      • Anonyymi

        Sinun pitää arvostaa muita ihmisiä riippumatta heidän perhesuhteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää arvostaa muita ihmisiä riippumatta heidän perhesuhteistaan.

        Ai johtuuko ihmisen omissa oloissa oleskelu sun mielestä muka siitä ettei arvosta ihmisiä? Ihanko olet tosissasi vai käsitinkö väärin viestisi? No mun kohdalla se ei mene ollenkaan noin. Päinvastoin minä se vasta arvostankin ihmisiä. Olen siis koko ajan omissa oloissani enkä ole integroitunut yhteiskuntaan vaan oon tukien varassa sillä olen sairaseläkeläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai johtuuko ihmisen omissa oloissa oleskelu sun mielestä muka siitä ettei arvosta ihmisiä? Ihanko olet tosissasi vai käsitinkö väärin viestisi? No mun kohdalla se ei mene ollenkaan noin. Päinvastoin minä se vasta arvostankin ihmisiä. Olen siis koko ajan omissa oloissani enkä ole integroitunut yhteiskuntaan vaan oon tukien varassa sillä olen sairaseläkeläinen.

        Kyllä minäkin arvostan ihmisiä mutta hiljalleen etäännyn kun muut menee elämässä eteenpäin. Perheellisiä ei ole enää aikaa ja yhteisetkin harrastukset jää pikkuhiljaa pois. Ei ole oikein mitään yhteistä enää heidän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin arvostan ihmisiä mutta hiljalleen etäännyn kun muut menee elämässä eteenpäin. Perheellisiä ei ole enää aikaa ja yhteisetkin harrastukset jää pikkuhiljaa pois. Ei ole oikein mitään yhteistä enää heidän kanssa.

        Sinkuille ja lapsistaan erotetuille isille on varattu rooli vain femakkojen elättäjinä, lapset ja etenkin pojat kärsii yh-femakkojen kasvatuksessa ja aivopesussa vihaamaan omaa isäänsä ja sukupuoltaan.

        Sinkut joutuu maksamaan kaiken yksin ja ovat Suomessa ainoat köyhät, lapsiperheillä maailman suurimmat tuet ja yh-femakoille maksetaan vielä enemmän, vaikka voivat rahastaa miehiäkin riippumatta onko edes lapsen isä. Akat palkitaan jopa leskeneläkkeellä kun saavat miehen hengiltä ja eroissa yrittävät viedä rahat mahdollisimman monelta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      109
      1890
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1485
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1457
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1449
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1378
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      98
      1299
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1297
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1107
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe