voiko joitakin ihmisiä Suomessa kohdella halpa-arvoisena, vaikka on ns. kunnon kansalainen. ei juoppo, ei tupakoi, käy työssä ja on muutenkin osallistuva ja ahkera. on tullut eteen monta kertaa, että kohdellaan huonommin kuin muita. millä arvomme mitataan. mulle on joskus sanottukin, että olen halvempi-arvoinen kuin muut. olenko halvempi kuin juopot ym. muut laitapuolen kulkijat.
halpa vai kallis
9
178
Vastaukset
- Anonyymi
minun tuttavatkin karttaa minua, eikä niille saa soitella. eivätkä sano päivää kadulla, vaikka en ole kestään puhunut pahaa. ite moikkaan, mutta monet ei.
- Anonyymi
Noi ÄäriVasemmistolaiset (Kommunustit) vihaaa kaikkia, Sinuakin !
- SDP+Vasemmisto+Vihreät+RKP - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17709460u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja, kohtele kaikkia ihmisiä hyvin.
- Anonyymi
No joku yksinelävä mies nähdään muita heikompiarvoisena vaikka elintavoissa ei olisi vikaa. Varsinkin jos on omissa oloissaan viihtyvä.
En tiedä miksi? Siihen kyllä tottuu ajastaan.- Anonyymi
Sinun pitää arvostaa muita ihmisiä riippumatta heidän perhesuhteistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää arvostaa muita ihmisiä riippumatta heidän perhesuhteistaan.
Ai johtuuko ihmisen omissa oloissa oleskelu sun mielestä muka siitä ettei arvosta ihmisiä? Ihanko olet tosissasi vai käsitinkö väärin viestisi? No mun kohdalla se ei mene ollenkaan noin. Päinvastoin minä se vasta arvostankin ihmisiä. Olen siis koko ajan omissa oloissani enkä ole integroitunut yhteiskuntaan vaan oon tukien varassa sillä olen sairaseläkeläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai johtuuko ihmisen omissa oloissa oleskelu sun mielestä muka siitä ettei arvosta ihmisiä? Ihanko olet tosissasi vai käsitinkö väärin viestisi? No mun kohdalla se ei mene ollenkaan noin. Päinvastoin minä se vasta arvostankin ihmisiä. Olen siis koko ajan omissa oloissani enkä ole integroitunut yhteiskuntaan vaan oon tukien varassa sillä olen sairaseläkeläinen.
Kyllä minäkin arvostan ihmisiä mutta hiljalleen etäännyn kun muut menee elämässä eteenpäin. Perheellisiä ei ole enää aikaa ja yhteisetkin harrastukset jää pikkuhiljaa pois. Ei ole oikein mitään yhteistä enää heidän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin arvostan ihmisiä mutta hiljalleen etäännyn kun muut menee elämässä eteenpäin. Perheellisiä ei ole enää aikaa ja yhteisetkin harrastukset jää pikkuhiljaa pois. Ei ole oikein mitään yhteistä enää heidän kanssa.
Sinkuille ja lapsistaan erotetuille isille on varattu rooli vain femakkojen elättäjinä, lapset ja etenkin pojat kärsii yh-femakkojen kasvatuksessa ja aivopesussa vihaamaan omaa isäänsä ja sukupuoltaan.
Sinkut joutuu maksamaan kaiken yksin ja ovat Suomessa ainoat köyhät, lapsiperheillä maailman suurimmat tuet ja yh-femakoille maksetaan vielä enemmän, vaikka voivat rahastaa miehiäkin riippumatta onko edes lapsen isä. Akat palkitaan jopa leskeneläkkeellä kun saavat miehen hengiltä ja eroissa yrittävät viedä rahat mahdollisimman monelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775