halpa vai kallis

Anonyymi-ap

voiko joitakin ihmisiä Suomessa kohdella halpa-arvoisena, vaikka on ns. kunnon kansalainen. ei juoppo, ei tupakoi, käy työssä ja on muutenkin osallistuva ja ahkera. on tullut eteen monta kertaa, että kohdellaan huonommin kuin muita. millä arvomme mitataan. mulle on joskus sanottukin, että olen halvempi-arvoinen kuin muut. olenko halvempi kuin juopot ym. muut laitapuolen kulkijat.

9

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minun tuttavatkin karttaa minua, eikä niille saa soitella. eivätkä sano päivää kadulla, vaikka en ole kestään puhunut pahaa. ite moikkaan, mutta monet ei.

• Anonyymi

Noi ÄäriVasemmistolaiset (Kommunustit) vihaaa kaikkia, Sinuakin !
        - SDP+Vasemmisto+Vihreät+RKP

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17709460u

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Aloittaja, kohtele kaikkia ihmisiä hyvin.

• Anonyymi

No joku yksinelävä mies nähdään muita heikompiarvoisena vaikka elintavoissa ei olisi vikaa. Varsinkin jos on omissa oloissaan viihtyvä.
      En tiedä miksi? Siihen kyllä tottuu ajastaan.

• Anonyymi

Sinun pitää arvostaa muita ihmisiä riippumatta heidän perhesuhteistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitää arvostaa muita ihmisiä riippumatta heidän perhesuhteistaan.

Ai johtuuko ihmisen omissa oloissa oleskelu sun mielestä muka siitä ettei arvosta ihmisiä? Ihanko olet tosissasi vai käsitinkö väärin viestisi? No mun kohdalla se ei mene ollenkaan noin. Päinvastoin minä se vasta arvostankin ihmisiä. Olen siis koko ajan omissa oloissani enkä ole integroitunut yhteiskuntaan vaan oon tukien varassa sillä olen sairaseläkeläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai johtuuko ihmisen omissa oloissa oleskelu sun mielestä muka siitä ettei arvosta ihmisiä? Ihanko olet tosissasi vai käsitinkö väärin viestisi? No mun kohdalla se ei mene ollenkaan noin. Päinvastoin minä se vasta arvostankin ihmisiä. Olen siis koko ajan omissa oloissani enkä ole integroitunut yhteiskuntaan vaan oon tukien varassa sillä olen sairaseläkeläinen.

Kyllä minäkin arvostan ihmisiä mutta hiljalleen etäännyn kun muut menee elämässä eteenpäin. Perheellisiä ei ole enää aikaa ja yhteisetkin harrastukset jää pikkuhiljaa pois. Ei ole oikein mitään yhteistä enää heidän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin arvostan ihmisiä mutta hiljalleen etäännyn kun muut menee elämässä eteenpäin. Perheellisiä ei ole enää aikaa ja yhteisetkin harrastukset jää pikkuhiljaa pois. Ei ole oikein mitään yhteistä enää heidän kanssa.

Sinkuille ja lapsistaan erotetuille isille on varattu rooli vain femakkojen elättäjinä, lapset ja etenkin pojat kärsii yh-femakkojen kasvatuksessa ja aivopesussa vihaamaan omaa isäänsä ja sukupuoltaan.

Sinkut joutuu maksamaan kaiken yksin ja ovat Suomessa ainoat köyhät, lapsiperheillä maailman suurimmat tuet ja yh-femakoille maksetaan vielä enemmän, vaikka voivat rahastaa miehiäkin riippumatta onko edes lapsen isä. Akat palkitaan jopa leskeneläkkeellä kun saavat miehen hengiltä ja eroissa yrittävät viedä rahat mahdollisimman monelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3671
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1628
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1375
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1048
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      999
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      111
      921
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe