Vihervasen tuhosi Suomen koululaitoksen. Resepti oli yksinkertainen. Ideologia edellä.
Ensin haalitaan maailmalta mahdollisimman vaikeasti sopeutuvia ihmisiä, joiden lapsetkaan eivät halua kotoutua. Sitten tulijaperheiden äitien ei tarvitse osallistua työelämään, eivätkä he opi Suomen kieltä. He synnyttävät uusia sopeutumattomia omaan pikku rinnakkaisyhteiskuntaansa, jonka me avokätisesti kustannamme.
Toiseksi koululaitoksessa ei lapsilta saa vaatia. Opettajat eivät saa pitää kuria. Pitää olla lepsun läpsyjä, kuten vihervasen ideologia. Aina siitä missä aita matalin, ettei vain kukaan pahoita mieltään.
Kolmanneksi koko ikäluokan sekoitus sullotaan samaan luokkaan. Ideologisista syistä kaikki saavat kärsiä, kun joukossa roikutetaan neuroottisia häiriköitä.
Neljänneksi tehdään taas ideologinen valinta. Kun perusasiatkin ovat päin helvettiä, niin luonnollisesti ratkaisu on, että tätä lisää. Pidennetään
oppivelvollisuutta. Kun ratkaisu lisää hurjasti pysyviä kustannuksia, se riittää vihervasemmalle perusteeksi, että kaikki on nyt entistäkin paremmin.
Vihervasen tuhosi Suomen koululaitoksen
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Vassarit on kai tyhmiä kun eivät tajua tekojensa seurauksia? Ideologia ei saa olla ohjaava tekijä.
- Anonyymi
70 Luvulla vasemmistolaiset alkoivat soluttautua yhteiskuntarakenteisiimme ja siitä lähtien alamäki kouluissakin on heikentynyt. Vihervasemmisto on tuhon ideologia ollut aina ja tulee olemaan. Kommunistiporukkaa ei pidä suvaita missään.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17709730N
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Koululaitoksen tuhosi Sanni Gran-Laasonen laman aikana.
Antoi opetusministerinä leikata isosti koulutuksesta. Nyt satoa niitetään- Anonyymi
Rahastako se vain on kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahastako se vain on kiinni?
Kaikenkaikkiaan vihervasemmistolaisuus tuhoaa kaiken. Koululaitos on yksi esimerkki ja toinen kotimainen energia. Kun on seurannut heidän ajamiaan asioita, niin se on aina johtanut alamäkeen. Onneksi PS voittaa vaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832