Naiset töissä

Olen toimistotyöläinen, 56v seksuaalisesti erittäin aktiivinen mies Oulusta ja käyn runkkaamassa melkein päivittäin työpaikkani vessassa. En pärjää ilman päivittäistä orgasmia.
Onko naisilla samoja "ongelmia" työpäivän aikana?

31

1970

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työstressi toimisto/asiakas työssäni tai jokin tällainen, lienee saanut minullekin halun tyydyttää itseäni kesken työpäivän vaikka olenkin jo 55v ja rva.
      Rva55

      • Minulle ikä on tuonut haluja vain lisää.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Minulle ikä on tuonut haluja vain lisää.

        Samoin. Orgasminikin ovat entistä rajumpia, tiedä sitten mistä johtuu.
        Rva55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Orgasminikin ovat entistä rajumpia, tiedä sitten mistä johtuu.
        Rva55

        Samoin minulla. Saan niin rajuja orkkuja, etten voi olla ääntelemättä orkun kourissa. Ja usein oikein silmissä mustenee. Olen aivan koukussa orgasmeihin 🙂


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Samoin minulla. Saan niin rajuja orkkuja, etten voi olla ääntelemättä orkun kourissa. Ja usein oikein silmissä mustenee. Olen aivan koukussa orgasmeihin 🙂

        Juuri samoin orgasmeissa minäkin reagoin ja lisäksi tässä iässä vasta olen alkanut ejakuloimaan yhä lisääntyvästi. Ihana kuulla, että tällainen käytös on muillakin ikääntyessä alkanut.
        Rva55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri samoin orgasmeissa minäkin reagoin ja lisäksi tässä iässä vasta olen alkanut ejakuloimaan yhä lisääntyvästi. Ihana kuulla, että tällainen käytös on muillakin ikääntyessä alkanut.
        Rva55

        Onko sinulla töissä leluja vai sormillakos hoidat? Tässähän alkaa kovettumaan....


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Onko sinulla töissä leluja vai sormillakos hoidat? Tässähän alkaa kovettumaan....

        Töissä pelkästään sormin ja kotona jos yksin, niin jotain välillä apuna käyttäen.
        Rva55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töissä pelkästään sormin ja kotona jos yksin, niin jotain välillä apuna käyttäen.
        Rva55

        Ihanaa....


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Ihanaa....

        Ihanan koukuttavaa!
        Rva55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan koukuttavaa!
        Rva55

        Sanos muuta. Se on just sitä. Jos töissä olis vielä joku panokaveri, saattas työhommat mennä jatkuvaksi naimiseksi 😄. Vaikka kyllähän pikapanotkin terää tekis.
        Mut oma jännä fiilis on kyllä runkata kivikovaa kalua salaa töissä.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Sanos muuta. Se on just sitä. Jos töissä olis vielä joku panokaveri, saattas työhommat mennä jatkuvaksi naimiseksi 😄. Vaikka kyllähän pikapanotkin terää tekis.
        Mut oma jännä fiilis on kyllä runkata kivikovaa kalua salaa töissä.

        Jännittävä fiilis kuvaa hyvin sitä tyydyttelyä salaa työpaikan vessassa! Todellakin jos olisi joku kenen kanssa seksistä siellä nauttisi niin malttaisiko sitä palata edes konttoriinsa asiakkaita palvelemaan!?
        Mutta olen niin äänekäs, että ei taitaisi sellainen onnistua.
        Rva55


      • Anonyymi

        Hei rva55 laita viestii. Olen 54v mies ja olisi kiva jutella


      • Anonyymi

        Miksi et jaksais samaa kommentias idiootti länkytät.Vittu olet tyhmä kuin saapas,


    • Anonyymi

      Päivittäinen orgasmi ei ole ongelma ,vaan Jumalan lahja.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi

        Näin se on. Onneksi vielä edes tässä iässä kohtasin tuon lahjan uudestaan, nauttia orgasmien tuomista ihanista.tunteista kokonaisvaltaisesti.
        Rva55


    • Anonyymi

      Älkää unohtako runkkaillessanne niitä jotka odottaa työpanostamne ASIAKKAAT YM. jota varten työpaikalle vetäydytte fantasioimaan!

      Voi käydä jäätte vessaan ym. viimeisen kerran kuten Helsingin kaupunkiympäristön vessaan kuollut runkkari!( Housut nilkoissa!) Höoeällinennlähtö, mutta tiuvottu jos se tyyppi oli ympäristökeskuksen savolais suojaryö runkkari työtä ja vastuutaan vieroksuva loinen!?

      • Anonyymi

        En unohda asiakkaitani ja palvelen heitä kuten kuuluukin.
        Tauot ne kuitenkin on sosiaalityössäkin kuten juuri nyt ja sen ajan voi käyttää itsensä viihdyttämiseen fantasiouden ja... että sitten jaksaa työtään taas asiakkaiden parissa jatkaa. E tästä nyt mitään numeroa esille pitäisi olla syytä nostaa.

        Rva55


      • Anonyymi kirjoitti:

        En unohda asiakkaitani ja palvelen heitä kuten kuuluukin.
        Tauot ne kuitenkin on sosiaalityössäkin kuten juuri nyt ja sen ajan voi käyttää itsensä viihdyttämiseen fantasiouden ja... että sitten jaksaa työtään taas asiakkaiden parissa jatkaa. E tästä nyt mitään numeroa esille pitäisi olla syytä nostaa.

        Rva55

        Just näin. Kohta on itselläni aika poiketa vessaan. Kovin jo housuissa sykkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En unohda asiakkaitani ja palvelen heitä kuten kuuluukin.
        Tauot ne kuitenkin on sosiaalityössäkin kuten juuri nyt ja sen ajan voi käyttää itsensä viihdyttämiseen fantasiouden ja... että sitten jaksaa työtään taas asiakkaiden parissa jatkaa. E tästä nyt mitään numeroa esille pitäisi olla syytä nostaa.

        Rva55

        Vaihtakaa alaa rva voi ottaa ja perustaa porttolan jota johtaisi ettei palkanmaksajat ( kansa) ym. ylläpitäjät kustanna tätä seksipalstalla viihtyvää huoraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtakaa alaa rva voi ottaa ja perustaa porttolan jota johtaisi ettei palkanmaksajat ( kansa) ym. ylläpitäjät kustanna tätä seksipalstalla viihtyvää huoraa!

        Voi kuinka tuhmasti sanottu!
        Rva55


    • Anonyymi

      En haluaisi pilata kenenkään fantasiaa, mutta... on kyllä hyvin harvinaista, että henkilö, jolla ei ole haaroissa erektiossa olevaa, pakottavaa penistä, (okei, poikkeuksena testosteroni-injektioita saavat transmiehet) vaivautuisi masturboimaan työpaikan vessassa. Joo, toki monikin nainen masturboi, mutta miksi juuri töissä, jossain haisevassa vessassa? Toki aina saattaa olla poikkeuksia, en sitä kiellä.

      • Anonyymi

        En itsekään vielä jokin aika sitten olisi uskonut joskus harrastavani tällaista ja sitä myöntää edes anonyyminä missään. Tuskin tätä naiset tai miehetkään julkisesti huutelevat, että käyvät työpaikan vessassa joskus tyydyttämässä itseään, enkä tämän harrasteen laajuudesta osaa sanoa.
        Pitäisi tehdä kysely, siis gallup!?
        Rva55


      • Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään vielä jokin aika sitten olisi uskonut joskus harrastavani tällaista ja sitä myöntää edes anonyyminä missään. Tuskin tätä naiset tai miehetkään julkisesti huutelevat, että käyvät työpaikan vessassa joskus tyydyttämässä itseään, enkä tämän harrasteen laajuudesta osaa sanoa.
        Pitäisi tehdä kysely, siis gallup!?
        Rva55

        Kylläpä taas kiihottaa kovin vaikka työpaikalla olenkin. Jos haluat keskustella aiheesta yksityisemmin, on spostini täällä oleva nimimerkkini ja loppuosa meiliboxi.fi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään vielä jokin aika sitten olisi uskonut joskus harrastavani tällaista ja sitä myöntää edes anonyyminä missään. Tuskin tätä naiset tai miehetkään julkisesti huutelevat, että käyvät työpaikan vessassa joskus tyydyttämässä itseään, enkä tämän harrasteen laajuudesta osaa sanoa.
        Pitäisi tehdä kysely, siis gallup!?
        Rva55

        Itse puhun asiasta ystävieni kanssa, mutta ehkä se on miesten kulttuurissa eri juttu. Itselläni tämä alkoi lähinnä olosuhteiden pakosta, koska ensin asuin yksiössä toisen henkilön kanssa ja nyt elämäntilanteeni on sellainen, että kaikki vapaa-aika menee töissä ja sinne/sieltä matkustaessa, viikonloput taas olen humalassa. Kun saan asunnon työpaikan läheltä ja mulla alkaa olla taas aikaa, sitten tämä todennäköisesti loppuu. En erityisemmin tykkää tehdä sitä jossain ankeassa vessassa, nyt vaan on ns.pakko. Mulla on vielä se, että pystyn tekemään sen ainoastaan ollessani polvillani ja nojatessani johonkin kovaa, että halaile siinä sitten pönttöä polvet likaisella lattialla...

        Työpaikallani on useita vessoja, joten en pidä ainoaa vessaa varattuna, mainittakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään vielä jokin aika sitten olisi uskonut joskus harrastavani tällaista ja sitä myöntää edes anonyyminä missään. Tuskin tätä naiset tai miehetkään julkisesti huutelevat, että käyvät työpaikan vessassa joskus tyydyttämässä itseään, enkä tämän harrasteen laajuudesta osaa sanoa.
        Pitäisi tehdä kysely, siis gallup!?
        Rva55

        Olisi kiihottavaa puuhailla samaan aikaan ja samalla kuunnella toisen puuhailua puhelimitse 😉
        -M50 K-suomi


    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­eksi­­­teatteri ava­utu­­­u Su­ome­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kki­. Il­­­moittau­­­tumine­­n ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­­l­ä - http://al-dzakirah.com/H/P7vN 👈

    • Mä oon nyt töissä, panettaa ja tulin tänne ettiin runkkumateriaalia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lopputilin paikka.

    • Anonyymi

      Omalla vaimollani on iän (+50) myötä kiima alkanut olemaan kova ja käy usein työaikana työpaikan vessassa tai pukutiloissa hieromassa itseään ja lähettää kuviakin siitä. Se on kyllä upeeta ja kiihottavaa kun saa kuvia ja tietää että taas akkan on kiimassa siellä.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe