Vedenpinta on aina vaakasuora merissä, järvissä, lätäköissä ja vesilaseissa sekä vesivaaoissa.

Kaarevaksi se muuttuu vasta karttapalloissa.

Tämä on vastaan sanomaton fakta mutta tiedän saavani tästä raivokkaita vastalauseita. Näitä vastaväittäjiä voi tässä yhteydessä kutsua vaikka faktaidiooteiksi..... :-)

33

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Montako kertaa tämä sama asia pitää käydä taas läpi? Tämä on sinulle kerrottu jo kymmenet kerrat. Taas nolaat itsesi typeryydellä ja et pysty omaksumaan uutta tietoa.
      Olet älyllisesti lapsen tasolla.

      • Anonyymi

        Persekärpänen toistaa itseään.

        Mutta näytäpä empiirinen koe, joka osoittaa, että vesistöjen pinnat kaartuvat.


    • Anonyymi

      Niinkuin jääpuikoilla jos ei tuule.

    • Anonyymi

      Miten se voi olla vastaansanomaton fakta jos sille riittää vastaväittäjiä?

    • Anonyymi

      Vihtori ja ahvena? Onko littamaa syy miksi venäjällä ei ole oikeita merivoimia toimia globaalisti ja kykyä tehdä maihinnousuja?

    • Anonyymi

      Tietenkin vedenpinta on vaakatasossa kun Lättymaa on sen sellaiseen pintajännityksen mukaiseen muotoon pakoittanut.

      Vaan miten on laita ilmakehässä. Yyy-yh, nyt saamme ratkaistua sen asian miksi lentsikoiden rungon kulma lentosuuntaansa suhteen on kolme astetta sekä siipien kulma on peräti neljä astetta. Niih-ih, siitä tulee yhteensä seitsemän astetta siksi koska Lättymaa onkin Pallomaa. Pallomaateorian mukaan lentsikan siipien kiertokulma-akselitangetinsuhde keskipakoisvoiman myötäseurauksen aiheuttaman vääristymätodellisuuden mukaan on juuri tasan jämpisti seitsemän astetta !

      Jos lentsikan yhteenlaskettu lentokulma jää alle seitsemän asteen niin tällöin lentsikka tömähtää takaisin tukevalle Lättymaankamaralle. Vaan kun Lättymaa onkin jostakin vielä tuntemattomasta syystä Pallomaa niin sen takia lensikoihin täytyy rungon kulma suhteessa siipikulmaan olla sen seitsemän astetta. Miksi näin, kysyy älykäs pikkulapsi. Tähän vastaa koresti oppinut Lättyteoreetikko jotta: muuten lentsikasta tulee avaruussukkula joka sinkoutuu ulos Lättymaan painovoimakentästä aina Heliosfäärin tuolle puolen.

      Lättymaa on todistettu todeksi sen johdosta vai pitäisikö kenties rohjeta käyttää ilmaisua sen takia kun Putin ei saa rakettejansa ballistiselle kiertoradalle vaan jatkuvasti tulee hutiosuma osuen lastentautien pipisairaalaan. Mikä tässä nyt oikein mättää kun ei Lättymaasta kyetä laukaisemaan ballistisia ohjuksia !

      Kurva ruZZia ! Neuvostoliitto tecnik olla ycshi problemi-technik !

      • Anonyymi

        Jääpuikot syntyvät kun vesi matkustaa alaspäin maan vetovoiman vaikutuksesta.
        Viktorin väittämä on siis teoreettisesti täysin väärä ja hän onkin täysin tyhmä taapero jonka äly on korkeintaan 5-vuotiaan lapsen tasolla.
        Totta on myös että tämäkin asia on hänelle kerrottu täällä jo satoja kertoja juurta jaksain mutta ei vain mene kaaliin.
        Miksi eivät siis vesipisarat ole litteitä? Tämä todistaa vahvasti sen että Maa on myös pallo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääpuikot syntyvät kun vesi matkustaa alaspäin maan vetovoiman vaikutuksesta.
        Viktorin väittämä on siis teoreettisesti täysin väärä ja hän onkin täysin tyhmä taapero jonka äly on korkeintaan 5-vuotiaan lapsen tasolla.
        Totta on myös että tämäkin asia on hänelle kerrottu täällä jo satoja kertoja juurta jaksain mutta ei vain mene kaaliin.
        Miksi eivät siis vesipisarat ole litteitä? Tämä todistaa vahvasti sen että Maa on myös pallo.

        Vesipisarat eivät ole litteitä sen takia kun ilmakehä aikaansaa vesipisaraan kohdistuen hidastavaa voimaa - vitkavoimaa. Palloteoriakin on tunnustanut tämän asian viimeistään Galilein ajasta alkaen. Nyt kun sadepisarat tiivistyvät ilmanpaineen alenemisen seurauksena pudoten kohti Lättymaata saavat sadepisarat pisaramuodon. Ei sadepisaroita muuten sanottaisi pisaroiksi. Palloteoria toimii todistetusti ainoastaan lähiavaruudessa josta ovat todisteena ufonauttien avaruuskokeet joissa vesimolekyylit ovat pallomuodossa seilaten sinne sun tänne avaruuskapselissa. Ei ole toimiva tuollainen koejärjestely Lättymaassa sillä meillä täällä Lättymaassa sade ropisee alaspäin suuntautuen kohti vakaana pysyvää maankamaraa vapaassa pudotuksessa jota hidastaa ainostaan ilmakehän vastus. Tästä seuraa ettei vesipisara ole mikään pallo, kuten palloteoreetikot erheellisesti väittävät, vaan vesipisara on enneminkin venytetty luoti taikka sitten lumihiutale joka kepeästi laskeutuu niin kovin rakkaamme Lättymään lasten iloksi talven rienua aikaansaaden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesipisarat eivät ole litteitä sen takia kun ilmakehä aikaansaa vesipisaraan kohdistuen hidastavaa voimaa - vitkavoimaa. Palloteoriakin on tunnustanut tämän asian viimeistään Galilein ajasta alkaen. Nyt kun sadepisarat tiivistyvät ilmanpaineen alenemisen seurauksena pudoten kohti Lättymaata saavat sadepisarat pisaramuodon. Ei sadepisaroita muuten sanottaisi pisaroiksi. Palloteoria toimii todistetusti ainoastaan lähiavaruudessa josta ovat todisteena ufonauttien avaruuskokeet joissa vesimolekyylit ovat pallomuodossa seilaten sinne sun tänne avaruuskapselissa. Ei ole toimiva tuollainen koejärjestely Lättymaassa sillä meillä täällä Lättymaassa sade ropisee alaspäin suuntautuen kohti vakaana pysyvää maankamaraa vapaassa pudotuksessa jota hidastaa ainostaan ilmakehän vastus. Tästä seuraa ettei vesipisara ole mikään pallo, kuten palloteoreetikot erheellisesti väittävät, vaan vesipisara on enneminkin venytetty luoti taikka sitten lumihiutale joka kepeästi laskeutuu niin kovin rakkaamme Lättymään lasten iloksi talven rienua aikaansaaden.

        Kuten tavallista, nuo littu-uskovaiset valehtelevat jälleen!
        Putoavaa vesipisaraa on kuvattu monesti, ja se ei todellakaan ole "pisaran muotoinen", eikä varsinkaan venytetty luoti. Pisara on pallonmuotoinen, jos se on pieni, isompi pisara alkaa muistuttaa enempi sämpylää, kun ilmanvastus litistää pisaran alaosaa litteäksi.


    • Anonyymi

      Puijon tornilta katsottuna järvien vesi on kylläkin kaareva ja kaartuu joka ilmansuuntaan horisontissa.

    • Anonyymi

      Voi sinua rassukkaa....

    • Anonyymi

      Viki et halua tietää, mitkä voimat sinuakin ohjailee ja tämä lättyskeidakin on siis kusetusta.
      Kukas idiootti sitten lähtee mukaan on yhtä hölmö.

      • Anonyymi

        Tuota merien ja kaikkien vesien vaakatasoa sietää ajatella normijärjellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota merien ja kaikkien vesien vaakatasoa sietää ajatella normijärjellä.

        Onko yllätys, että tiede perustuu juuri normijärkeen ja te ette ole kovin vahvoilla tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yllätys, että tiede perustuu juuri normijärkeen ja te ette ole kovin vahvoilla tällä hetkellä.

        Me????????

        Tiede ja normijärki sanoo että vesien pinnat ovat aina täysin suoria ja asettuvat vaakatasoon kaikissa olosuhteissa.


    • Anonyymi

      Merenpinta on lätty kun sitä kattelee keskellä valtamerta. Minne vain katseensa suuntaa niin on pelkkää lättymerta ympärillä.

      • Anonyymi

        Tuo pitää kyllä
        Varmistaa vatupassilla
        Vai vesivaa'aksiko sitä sanotaan?


    • Anonyymi
    • Kiva kun kirjoittelet - saan runsaasti materiaalia vertaisarviointia varten, ajatellen työtäni.

      Sinänsä on myös hienoa, että todennan uusien salaliittojen ilmentymisiä, kun törmään asioihin kentällä - en ylläty kovin paljoa, sillä sylttytehdas on helppo arvata (Suomen oloissa).

      • Anonyymi

        Viki on kuten kaikki muutkin suurisuut, Trump ja kaverit, mitä enemmän puhuu sitä paremmin voi analysoida millaisia häiriöitä pään sisällä on.


    • Anonyymi

      Asia voidaan tarkastaa kun valmistetaaan 100 km pitkå vesivaaaka sitten nähdään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tässä osakartta pallosta, jolla elämme? https://rumble.com/v27hier-the-scriptures-say-the-firmament-divides-us-the-flat-land-is-infinite-the-a.html
      Siis pallosta, joka on huomattavasti suurempi, kuin mitä meille uskotellaan. Yhteensä 178 erikokoista kupua, joiden alla on erilaista elämää.

    • Anonyymi

      Myös pulloissa.
      Tämä tulikin aloittajasta heti mieleen.

    • Anonyymi

      Vai neste muka vaakasuorassa aina? Höpötihöpt!

      Kuseppa seisaaltasi, niin huomaat, että kaaressa se lentää. Paitsi joillain vanhoilla se putoaa pystysuoraan alas.-

      Kumpaan sinä kuulut?

    • Anonyymi

      Maapallotieteilijät ovat hiffanneet jotta Intian valtamerenpinta on alempana kuin pitäisi ja Pohjois-Atlantilla merenpinta on ylempänä kuin pitäisi. Siinä on ihmettelemistä sekä palloteoreetikoilla että myös lättyteoreetikoilla. Jospa ratkaisu onkin siinä kun Intian valtameri on Lättymaan alapuolella ja Pohjois-Atlantti yläpuolella.

      • Anonyymi

        Intian valtameren pitäisi pudota alas.

        -Tohtori Tollonen, Ypäjän hevostallit


      • Anonyymi

        Laittaisitko ystävällisesti linkin tuohon väitteeseesi, kiitos?
        Olen myöskin lukenut, ettei merenpinta välttämättä ole täysin pyöreä pallo, siihen tarjottiin selitystä, että maankuoren paksuuden vaihtelu muuttaa myöskin painovoimaa paikallisesti.
        Joka tapauksessa, tuo häiriö pinnanmuodossa on kuitenkin promillen murto-osia.


    • Anonyymi

      No onkos siitä tietoa että kuinka paksu tää lätty nyt sitten on?

    • Anonyymi

      Jos on 'ilmakuoppia'
      Kun lennetään
      Niin voi se veneilijäkin
      Vahingossa pudota
      Merikuoppaan
      Tai järvikuoppaan
      Tai jokikuoppaan

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe