...kun naapurin Ruåtsi-Persu sanoo suorat sanat?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009336247.html
Onko Halla-aho laitettu tiskivuoroon kun Purra pitää komentoa?
Taitaa Jussi olla hiiri, ei mikään mies.
Miksi Halla-aho on hiljaa...
10
109
Vastaukset 10
- Anonyymi
Hallaaaho on pyhä Putinista ja diktaattori erdokanist hiljaa!! On myös Ruotsin kielen asemasta Suomessa!!
Halla-aho salaiseen opikseensa tekee kyllä lisälehtiä !! Opus on Mein Kamppi !!
Jussi pähkäilee kuka on uusi idoli !! Rtumppi meni ja Putin on mennyttä kalua !!- Anonyymi
No jos lähettää ammusterveiset Putlerille, niin onko se hiljaa olemista?
Lähettikö Super Sannakin sellaisen, kun Sofi Oksanenkin lähetti?
- Anonyymi
Missä on hallaahon muslimiviha, kyllä hänellä sitä on vuosien mittaan riittänyt?
Alkaako pää jo pehmetä...?- Anonyymi
Putin on mennyttä!! Persut lähtee taas Qatariin Rahaa pyytämään muslimi ystäviltään !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on mennyttä!! Persut lähtee taas Qatariin Rahaa pyytämään muslimi ystäviltään !!
Heheh. Viherpunikella on löysat housuissa kun rökelämäinen vaalitappio häämöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheh. Viherpunikella on löysat housuissa kun rökelämäinen vaalitappio häämöttää.
Ruplilla on tulossa jytkyvoitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se demareiden Ilari Rantakari hakenut rahaa suurmoskeijaan ja terroristihautomoon Bahrainista!
Senhän piti tulla Hanasaaren voimalan viereen merenrannalletänne Stadiin!
Olette ymmärtäneet väärin, kehitysmaamuslimit ovat näiden Super Sannan puoluetovereiden ystäviä!
- Anonyymi
Miksi Halla-ahon pitäisi puuttua joka hiton asiaan?
- Anonyymi
Miksi öyhöttiä ituttaa, kun persuilla on jo piirua vaille 20% kannatus?
- Anonyymi
Sehän on itsestään selvää että Erdogan on islampaskan diktaattori, mutta sen ääneen sanominen voi vaarantaa Natoon liittymistä!
Liittymisen jälkeen voi kertoa totuuden!
Eikö totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851562Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10668- 37645
- 50616
- 54612
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487