Konservatismia

Anonyymi-ap

Luin kerran, että eräässä Länsi-Afrikan maassa miehet hakkaavat pampuilla naisia, jotka kulkevat pitkissä housuissa. Järkyttävää. Konservatismi tuntuu yhä vain vastenmielisemmältä.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämä asiat ovat luvassa sitten paratiisissa, kuten merenrantatalo.

      • Anonyymi

        Niin varmaankin. JT eivät harrasta fyysistä väkivaltaa. Mutta henkistä väkivaltaa he harrastavat sitäkin enemmän. Henkisellä väkivallalla tullaan tuollaiset tapaukset hoitamaan, niin kuin nykyäänkin, jos eivät saa muuten alistumaan tahtoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaankin. JT eivät harrasta fyysistä väkivaltaa. Mutta henkistä väkivaltaa he harrastavat sitäkin enemmän. Henkisellä väkivallalla tullaan tuollaiset tapaukset hoitamaan, niin kuin nykyäänkin, jos eivät saa muuten alistumaan tahtoonsa.

        En halua merenrantataloa. Tulee tsunami ja tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua merenrantataloa. Tulee tsunami ja tappaa.

        Metenrantatalo ei kuulu unelmiini. Pidän paimentolaiselämästä erämaassa lämpimässä yöllisen tähtitaivaan alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metenrantatalo ei kuulu unelmiini. Pidän paimentolaiselämästä erämaassa lämpimässä yöllisen tähtitaivaan alla.

        "Metenrantatalo ei kuulu unelmiini. Pidän paimentolaiselämästä erämaassa lämpimässä yöllisen tähtitaivaan alla."

        Tuo on helposti toteutettavissa jo nyt, joskin saattaa useissa tapauksissa vaatia muslimiksi kääntymistä, (vaikka onhan niitä ei-muslimi beduiinteitakin) ja uuden kielen opiskelua, mutta mitäpä sitä ei haaveidensa eteen teksi. Naisen tulee sitten olla valmis melko suurenkin "poikueen" synnyttämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Metenrantatalo ei kuulu unelmiini. Pidän paimentolaiselämästä erämaassa lämpimässä yöllisen tähtitaivaan alla."

        Tuo on helposti toteutettavissa jo nyt, joskin saattaa useissa tapauksissa vaatia muslimiksi kääntymistä, (vaikka onhan niitä ei-muslimi beduiinteitakin) ja uuden kielen opiskelua, mutta mitäpä sitä ei haaveidensa eteen teksi. Naisen tulee sitten olla valmis melko suurenkin "poikueen" synnyttämiseen.

        Eihän sitä avioliittoon tarvitse mennä. Eikä kääntyä muslimiksi. Voihan sitä yksinkin elää ja toteuttaa unelmiaan.ei siihen ketään toista tarvitse. Olen tottunut itsenäisenä ja yksinäisenä ihmisenä tekemään mitä haluan. Se on yksin elävänä parasta. Kukaan ei iske jarruja. Ja mielikuvitusta riittää vaikka muille jakaa. Totta tietysti on, että muslimimaihin on turha mennä, jos ei ole itse muslimi. Eikä muslimimaihin ole vetoa. Vapaus on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metenrantatalo ei kuulu unelmiini. Pidän paimentolaiselämästä erämaassa lämpimässä yöllisen tähtitaivaan alla.

        Ei onnistu! Ei erämaata, ei merenrantataloja. Tarjonta rajoittuu hedelmätarhoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu! Ei erämaata, ei merenrantataloja. Tarjonta rajoittuu hedelmätarhoihin.

        Eheiii kuulkaa!
        Tarjonta rajoittuu pascon lippaamiseen. Sitä on tarjolla 500 ensimmäistä vuotta. Kuutena päivänä viikossa, auringon noususta auringon laskuun.
        Jos et tuona aikana iske hanskoja tiskiin, niin sitten voi olla tarjolla jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu! Ei erämaata, ei merenrantataloja. Tarjonta rajoittuu hedelmätarhoihin.

        Ei sitä hedelmiä jaksa koko ajan syödä. Liiallinen sokerikin aiheuttaa haimatulehduksen vähintään. Pahimmassa tapauksessa puhkeaa diabetes. On olemassa sellaisen ruokavalion noudattajia kuin fruitalistit tai joku sellainen. He syövät vain hedelmiä ja siemeniä. Joku oli kokeillut jonkin aikaa sitä, js muistaakseni taisi tulla haimatulehdus tai vastaavaa. Eikä minua pelkät hedelmätarhatkaan kiinnosta. Kyllä siellä pitää olla muutakin. En minä naapureista ota mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä hedelmiä jaksa koko ajan syödä. Liiallinen sokerikin aiheuttaa haimatulehduksen vähintään. Pahimmassa tapauksessa puhkeaa diabetes. On olemassa sellaisen ruokavalion noudattajia kuin fruitalistit tai joku sellainen. He syövät vain hedelmiä ja siemeniä. Joku oli kokeillut jonkin aikaa sitä, js muistaakseni taisi tulla haimatulehdus tai vastaavaa. Eikä minua pelkät hedelmätarhatkaan kiinnosta. Kyllä siellä pitää olla muutakin. En minä naapureista ota mallia.

        Jos syö vain hedelmiä ja vihanneksia, niin nälkä on jatkuvasti vieraana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä avioliittoon tarvitse mennä. Eikä kääntyä muslimiksi. Voihan sitä yksinkin elää ja toteuttaa unelmiaan.ei siihen ketään toista tarvitse. Olen tottunut itsenäisenä ja yksinäisenä ihmisenä tekemään mitä haluan. Se on yksin elävänä parasta. Kukaan ei iske jarruja. Ja mielikuvitusta riittää vaikka muille jakaa. Totta tietysti on, että muslimimaihin on turha mennä, jos ei ole itse muslimi. Eikä muslimimaihin ole vetoa. Vapaus on tärkeää.

        No, kerropas missä autiomaassa ja miten haluaisit tuon haaveen toteutta ja miten selviytyä arjen perusasioista hengissä pysymisineen kuukausista ja vuosista toisiin?

        Riski on sekin, että sinne selibaatista nauttivan telttaan / savimajaan saattaisi joku tai useampikin aavikon villi macho-beduaani tunkeutua. Haulikko avuksi, mutta paikalliset oikeuslaitokset eivät riskeeraa toimia toivotulla tavalla.

        Toinen vaihtoehto on aloittaa hyödyntämällä sukupuolten tasa-arvon mahdollistamat erinomaiset mahdollisuudet kotimaasta aloittaen, jotka eivät maailmalla ole itsestään selvyyksiä ja onhan Suomessa jopa se kuulu punahuulihallituskin jota sukkahousuhahallitukseksikin on tituuleerattu, harvinaista maailmassa.

        Joskin tuo vapaan maan vapauden hyödyntäminen edellyttää Vartiotorniseuran henkisestä etä-orjuudesta irtaantumista, sen eteen työskentelyä, voidakseen rakentaa itsensä näköisen elämän.

        "Suomi on sukupuolten tasa-arvon edelläkävijä"

        - https://stm.fi/suomi-on-sukupuolten-tasa-arvon-edellakavija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaankin. JT eivät harrasta fyysistä väkivaltaa. Mutta henkistä väkivaltaa he harrastavat sitäkin enemmän. Henkisellä väkivallalla tullaan tuollaiset tapaukset hoitamaan, niin kuin nykyäänkin, jos eivät saa muuten alistumaan tahtoonsa.

        Paitsi lapsia kyllä piiskataan edelleen, vaikka siitä ei puhuta julkisesti. Se on fyysistä väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kerropas missä autiomaassa ja miten haluaisit tuon haaveen toteutta ja miten selviytyä arjen perusasioista hengissä pysymisineen kuukausista ja vuosista toisiin?

        Riski on sekin, että sinne selibaatista nauttivan telttaan / savimajaan saattaisi joku tai useampikin aavikon villi macho-beduaani tunkeutua. Haulikko avuksi, mutta paikalliset oikeuslaitokset eivät riskeeraa toimia toivotulla tavalla.

        Toinen vaihtoehto on aloittaa hyödyntämällä sukupuolten tasa-arvon mahdollistamat erinomaiset mahdollisuudet kotimaasta aloittaen, jotka eivät maailmalla ole itsestään selvyyksiä ja onhan Suomessa jopa se kuulu punahuulihallituskin jota sukkahousuhahallitukseksikin on tituuleerattu, harvinaista maailmassa.

        Joskin tuo vapaan maan vapauden hyödyntäminen edellyttää Vartiotorniseuran henkisestä etä-orjuudesta irtaantumista, sen eteen työskentelyä, voidakseen rakentaa itsensä näköisen elämän.

        "Suomi on sukupuolten tasa-arvon edelläkävijä"

        - https://stm.fi/suomi-on-sukupuolten-tasa-arvon-edellakavija

        En tiedä, miten itsensä elättäisi erilaisia unelmia tavoitellessa. Mutta kaikki toimistot kierrän kaukaa. Numeroiden ja tilastojen tuijottelu ei kiinnosta, eikä klo 8-16 työ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi lapsia kyllä piiskataan edelleen, vaikka siitä ei puhuta julkisesti. Se on fyysistä väkivaltaa.

        Vt-seura on siivonnut fyysiseen kuritukseen kehoittavaa opetusta, mutta mitään yleistä kieltoa ei ole edelleenkään annettu, lähinnä pyritään tasapainoilemaan asiassa ettei lain kanssa tulisi ongelmia niissä maissa missä se on kielletty.


    • Anonyymi

      "Luin kerran, että eräässä Länsi-Afrikan maassa miehet hakkaavat pampuilla naisia, jotka kulkevat pitkissä housuissa."

      Aloituksessa on termit ja tapahtumat merkityksineen lievästikin ilmaisten hukassa.

      Mutta sellaista se fundamentalinen islman saa aikaan.

      Iranissa puolestaan nuoria naisia tapetaan vain sen vuoksi, että väkivaltainen siveyspoliisi näkee liikaa naisen hiuksia huivin alta. Heitä tukeneita nuoria miehiä on jo teloitettu.

      Afganistanissa tytöillä ja naisilla ei ole asiaa ede skouluun.

      • Anonyymi

        Enhän nyt sellaisesta ole kiinnostunut. Mutta ei se tylsyys ja arkipäiväisyyskään vedä.


      • Anonyymi

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän nyt sellaisesta ole kiinnostunut. Mutta ei se tylsyys ja arkipäiväisyyskään vedä.

        Suomessa ja Ländimaissa ihaillaan toimistoporukoita ja liike-elämän ihmisiä. Minua ei vedä. Se on harmaata ja ankeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".

        Olen tuollaisen tapauksen kerran nähnyt. Oli kuulemma törmännyt oveen. Oli sitten koittanut peittää mustaa silmäänsä perunajauhoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän nyt sellaisesta ole kiinnostunut. Mutta ei se tylsyys ja arkipäiväisyyskään vedä.

        Sanon tähän vielä,kaikki muslimit eivät ole niin uskonnollisia. On myös maallistuneita muslimeja. Mutta en ole heistä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".

        Ehkä olenkin säästynyt monelta tuskalta, kun JT miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet. Olen vain uskonnollisessa mielessä ollut kuvioissa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olenkin säästynyt monelta tuskalta, kun JT miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet. Olen vain uskonnollisessa mielessä ollut kuvioissa mukana.

        Olen ollut kyllä avioliitossa maailmallisen kanssa. Mutta mies on kuollut. Kuoli melko nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".

        Onhan noita väkivaltaisia miehiä muissakin kuin JT. Olen kuullut joidenkin sanovan, että nainen pyytää tulla hakatuksi. Ja jopa sellaista, että nsiset pitävät siitä, kun heitä lyödään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita väkivaltaisia miehiä muissakin kuin JT. Olen kuullut joidenkin sanovan, että nainen pyytää tulla hakatuksi. Ja jopa sellaista, että nsiset pitävät siitä, kun heitä lyödään.

        Varmaan tuollaiset miehet noin hyvinä psykologeina itsekin nauttivat tulla hakatuksi kadulla sairaalakuntoon, kun noin tarkkaan tuntevat naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän nyt sellaisesta ole kiinnostunut. Mutta ei se tylsyys ja arkipäiväisyyskään vedä.

        "Enhän nyt sellaisesta ole kiinnostunut. Mutta ei se tylsyys ja arkipäiväisyyskään vedä."

        Tylsyydestä kärsivä on useinkin juuri itse siihen syyllinen, siitä vastuussa. Muutos lähtee itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".

        "Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän"."

        Jahams, jälleen kerran herätys-lahkon propagandisti mielipuuhissaan, hengen voiman kouhkanyrkit ojossa, fiktiivisen jumalansa armosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Enhän nyt sellaisesta ole kiinnostunut. Mutta ei se tylsyys ja arkipäiväisyyskään vedä."

        Tylsyydestä kärsivä on useinkin juuri itse siihen syyllinen, siitä vastuussa. Muutos lähtee itsestä.

        On sitä kaikenlaisia sääntöjä ja rajoitteita joka puolella.


      • Anonyymi

        Jos ei osaa lukea ja laskea, siinä saattaa ostaa lääkkeeksi jotakin myrkkyä, joka tappaa. Intiasssa on paljon lukutaidottomia, ja tuollaista on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".

        Mies sanoo korkeintaan, että katso nyt mitä itsellesi aiheutit (vrt. karttaminen). Sen enempää myötätuntoa ei heru.


      • Anonyymi

        Ketkähän tässä maailmassa pitävät uskontoja yllä? Eivätköhän ne ole pääasiassa miehet. Naisilla ei ole mitään sanomista . Uskonnollisissa maissa ja yhteisöissä näkyy miesten luoman uskonnon tulos. Sellaista miehet haluavat, riippuu uskonnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon tähän vielä,kaikki muslimit eivät ole niin uskonnollisia. On myös maallistuneita muslimeja. Mutta en ole heistä kiinnostunut.

        Jos jokin uskonto pääsee valta-asemaan tietyllä alueella tai tietyn etnisen ryhmän keskuudessa, se alkaa sisältää myös mukana roikkujia, jotka eivät ole oikeasti kovin uskonnollisia, mutta näyttelevät mukana ympäristönsä takia. Jos Jt-usko olisi valta-asemassa jossain päin, sama ilmiö olisi sielläkin. Itse asiassa se on jossain määrin nähtävissä nytkin ns. kulttuuritodistajien keskuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornilahkossa tyhmä muija voi saada mieheltään nyrkiniskun silmäänsä. Sitten menee kiltisti kokoukseen istumaan miehensä viereen. "Olen ansainnut mustansilmän".

        Aadam syytti Eevaa samalla tavalla, kun hän sanoi Jumalalle: ” Vaimo jonka minulle annoit…”


    • Anonyymi

      Afrikka on Afrikka. Muuan suomeruotsalinen jt lähetyssaarnaaja Gerker J aikoinaan päivitteli ongelmia kohdemaassaan. Hyvän miehen kuului piestä vaimo kerran viikossa. Jotta pysy kurissa.

      Moniavioisuus on ongelma myös JT n keskuudessa.
      Old habits die hard....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe