Suomi on täynnä asunnottomia ,nyt alkaa osa vähäosaiset näkee nälkää ja täällä idiootti hallitus tekee jotain trans lakeja voi vitun älypäät!!!!!!!!!!!!!!!! Eiköhän sitä olisi saa..........na tärkeämpää tekemistä hallituksella kuin luoda jotain v.......un puppeli lakeja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juu, että silleen
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Tuloerot ja leipäjonot ovat kasvaneet nykyhallitusken aikana. Köyhien asialla muka ja ohjeistus, hei boomerit, jäitä hattuun ja ottakaa coolimmin!
- Anonyymi
Se oli Sipilän hallitus hyvänä aikana joka noita leipäjonoja kasvatti. Ja tämä siis perustuu oikeaan elämään ja uutisointiin.
- Anonyymi
Huomattaisin, että hallituksen saavutuksiin kuuluu myös hyväkuntoisten liikennemerkkien vaihtaminen ihan uusiin liikennemerkkeihin.
- Anonyymi
Vihervasemmisto hallitus koostuu imastokiimaisista suvakkivajakeista.
- Anonyymi
Jospa se tästä laantuisi velkaantuminen, kun PM aloittaa komission puheenjohtajan tehtävät ja maksaa 31 000€ kuukausipalkastaan verot tänne jäiseen kotimaahansa, ikäänkuin olisi vuarineuvos ! Kuuluukohan tähän ammattiin sitten ne kuuluisat aamupalat ja kuinka käy uudessa ympäristössä pyllyn pyöritys julkisesti, hmmm....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692