Maria veitola

Anonyymi-ap

Olis ollu hyviä aiheita dokumentteihin, mutta mitä helvettiä… Maria Veitola ? Sillä ei ole mitään antaa. Selvästi vain otsikoiden lukija.

Luulee olevansa muita parempi, maalainen stadissa ja täys snobi.. Elää hyvää elämää ja valittaa pienistä ja sit tekemässä dokumentteja?
Se on varma, että kukaan ei senkaa enää dokumenttia tee. Oli kyllä hirveetä paskaa Marian käytös.

Mielenkiintoiset aiheet meni ihan ohi. Toivottavasti joku nappaa asioista ja tekee oikean dokumentin.

#mariaveitolapoistelevisiosta

11

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäs Marian käytös on ollut niin "hirveetä paskaa" ja miten? Jos mitään niin Anu Saagim herjasi kyläilemään tullutta Mariaa. (Aiheesta löytyy myös De Maagus-kanavan video.)

Maria Veitolan dokkareista katoin ensimmäisen aiheena huumeet ja erittäin hyvä on! Pyrkii ymmärtämään miksi ihminen käyttää alun alkaen.

Lisää Maria Veitolaa, sanon minä!

• Anonyymi

Voi olla oma kuulija kunta,siis kaikkia tarvitaan.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17711205O

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Maikkarin ja Veitolan syytä varautua vahingonkorvauksiin ja kunnianloukkausoikeudenkäynteihin. Veitola liikkeellä vilpillisin mielin.Viimeinen sana lähetyksessä väitti ettei ole kuullutkaan toimittajan moraalia ja etiikkaa koskevista säännöistä mediassa.Rikkoo niitä saadakseen huomiota julkkiksena.Elitistinen täti.

• Anonyymi

Sitten olisi parempi olla vähän niinku pohjaakin sun länkyti-länkyteillä. Vai kiukuttaako, kun Veitolalla on mediauraa ja sulla ei?

• Anonyymi

Ihmettelen kun hänellä ollut syöpää. Miksi sitten käyttää hiuväriä jatkuvasti.
      Itse kokeilin,etten värjää hiuksia lainkaan. Sitten kokeilin,ette käytä shampoota. En tarvi mitään hoitoainetta.Hiukset ovat niin hyvässä kunnossa.
      Säästyy vettä kun ei tarvi hiusten pesuun niin paljon
      Syöpä on niin viheliäinen,että voi palata. Siis kemikaaleja mahdollisimman vähän.

• Anonyymi

Ihanaa ku teilä on tollanen yhteys. Hoidosta huolimatta ne piristää. Onko sillä kevättäkin nassus. Se osaa niin puhua asieista ilman laimin lyöntiä niin ku nelkyt kahdeksan vuotias.

• Anonyymi

"Helposti ajatellaan, että toista tai kolmatta työtä tehdään vain siksi, ettei ole tarpeeksi hyvä leipätyössä eikä ansaitse sillä tarpeeksi", Taavitsainen sanoo.

Olen laulaja Taavitsainen kanssa samaa mieltä. Maria Veitola on tästä hyvä esimerkki. Nykyään hän on täydellisesti kaupallisuuden kyllästämä, entinen toimittaja, joka ei ole enää hyvä missään ja todella rasittava tyyppi.

• Anonyymi

Mielummin ottaisin Taavitsaisen yökylään kun Veitolan.Marita on kaunis Nainen verrattuna riivinrauta Mariaan..

• Anonyymi

Veitola lesbo?!

• Anonyymi

Ohjelmat on huonoja ja uusintoja Maria Veitola on samalla tasolla kuin Antti Holman munat iltapäivällä telkussa yhtä huonot molemmat. Kaiken huippu että se Holma esitti poliisia jotta virkapuvun alla on munat niin kuin muillakin. Nyt säälitään kaikkia poliiseja vai inhotaanko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe