Väitän, että on hän. Ajelee uudella tuliterällä Volvo XC90 T8 hybridillä. Tehoa 455hv. Nollasta sataan joku 5s. Huiput ilman rajoitusta 270km/h. Auto maksaa 100 000e!!! Millain ihmeellä jollain 30v kunnan työmiehellä on varaa tollaseen. Edellinenkin auto oli xc60t8 405hv.
Eurajoen rikkain työmies
5
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tyypin. Hän on ihan entisen poliisin Markus Saanon näköinen. Saano takoo rahaa nykyään rakennusbisneksellä. Poliisin työ ei lyönyt leiville. Hyvä poliisi hän oli kuitenkin. Ymmärtää alanvaihdon, kun varmaan tienaa monta kertaa enemmän kuin poliisina. Karismaattinen mies Markus on ja tämä eurajokilainenkin on vähintään yhtä karismaattinen.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711411H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Voihan joku voittaa lotossa tai bitcoineilla miljoonia/miljardeja. Voihan kumppani olla rikas juristi, lääkäri yritysjohtaja jne.
- Anonyymi
Mää oon kyllä rikkaampi😁
- Anonyymi
Ja minä olen vielä rikkaampi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt242687Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162438Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431461- 1461349