Väitän, että on hän. Ajelee uudella tuliterällä Volvo XC90 T8 hybridillä. Tehoa 455hv. Nollasta sataan joku 5s. Huiput ilman rajoitusta 270km/h. Auto maksaa 100 000e!!! Millain ihmeellä jollain 30v kunnan työmiehellä on varaa tollaseen. Edellinenkin auto oli xc60t8 405hv.
Eurajoen rikkain työmies
5
650
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tyypin. Hän on ihan entisen poliisin Markus Saanon näköinen. Saano takoo rahaa nykyään rakennusbisneksellä. Poliisin työ ei lyönyt leiville. Hyvä poliisi hän oli kuitenkin. Ymmärtää alanvaihdon, kun varmaan tienaa monta kertaa enemmän kuin poliisina. Karismaattinen mies Markus on ja tämä eurajokilainenkin on vähintään yhtä karismaattinen.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711411H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Voihan joku voittaa lotossa tai bitcoineilla miljoonia/miljardeja. Voihan kumppani olla rikas juristi, lääkäri yritysjohtaja jne.
- Anonyymi
Mää oon kyllä rikkaampi😁
- Anonyymi
Ja minä olen vielä rikkaampi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦463929Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1483845Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.783638Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1633138En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152703- 372464
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2462307- 1292097
- 412068
- 372031