Väitän, että on hän. Ajelee uudella tuliterällä Volvo XC90 T8 hybridillä. Tehoa 455hv. Nollasta sataan joku 5s. Huiput ilman rajoitusta 270km/h. Auto maksaa 100 000e!!! Millain ihmeellä jollain 30v kunnan työmiehellä on varaa tollaseen. Edellinenkin auto oli xc60t8 405hv.
Eurajoen rikkain työmies
4
426
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tyypin. Hän on ihan entisen poliisin Markus Saanon näköinen. Saano takoo rahaa nykyään rakennusbisneksellä. Poliisin työ ei lyönyt leiville. Hyvä poliisi hän oli kuitenkin. Ymmärtää alanvaihdon, kun varmaan tienaa monta kertaa enemmän kuin poliisina. Karismaattinen mies Markus on ja tämä eurajokilainenkin on vähintään yhtä karismaattinen.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711411H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Voihan joku voittaa lotossa tai bitcoineilla miljoonia/miljardeja. Voihan kumppani olla rikas juristi, lääkäri yritysjohtaja jne.
- Anonyymi
Mää oon kyllä rikkaampi😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945422
- 564171
- 322365
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282198Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201148T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431041- 221038