Mites se on vasemmistolaiset, että tänään olette miehiä(jonkin sortin)

Anonyymi-ap

mutta jos huomenna tekee mieli laittaa hame päälle ja ollakkin nainen, niin ilmoituksella se kivasti hoituu - on se mahtavaa.

Minulla on myös vasemmistolaisia tuttuja jotka ovat oikeita miehiä, ja he ovat kyllä haukkuneet tämän translain hevon kuuseen, mutta kun näitä puolueita johtaa fanaattiset feministinaiset, niin jälki on tällaista.


terv, kokoomuksesta

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasemmistolle tullaan nauraan ikuisesti tästä transulaista.

      • Anonyymi

        Nimenomaan.


    • Anonyymi

      Valehtelet. Vasemmistolaisissa ei ole mitään oikeita miehiä, korkeintaan feministien sätkynukkeja.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä vanhassa porukassa vielä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä vanhassa porukassa vielä on.

        Se on totta.


    • Anonyymi

      Kokoomuslaiseksi vaikutat harvinaisen tyhmältä. Voisi ihan persuksi luulla.

      • Anonyymi

        Niin, oliko sulla mitään oikeaa asiaa avaukseen liittyen? No, ei tietenkään.


        terv, kokoomuksesta


    • Anonyymi

      Moniko vasurimies käyttää salaa hametta.

      • Anonyymi

        Vihreä-Pekka varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreä-Pekka varmaan.

        Takatuuppari...


    • Anonyymi

      Ja kokoomus komppaa vihervasemmiston ja rkp:n tärkeintä lakiuudistusta. Vähintään samalla sijalla näiden huunakkeiden lakihankkeissa oli ns. "vihapuhe ja maalittamislaki".

      Siinäpä ne Marinin hallituksen tärkeimmät hoidettavat sitten olikin, vai keksiikö joku jotain?

      Voi hyvän tähden tätä mädätettyä Suomea ja kohta tienaa Gibril Massaquekin lisää nappulaa.

      • Anonyymi

        Kokoomus miettii kannatustaan.


    • Anonyymi

      Minä olen mies ja minulla on hame päällä. Aina kun kumarrun, nostan sen helmaa ja katson polvien välistä taakse päin, on Petteri Orpo yrittämässä tunkea kaluaan takalistooni. Käytän hametta vain töissä ja ollaan samassa puoluetoimistossa Petterin kanssa.

      • Anonyymi

        Taisi olla Antti Rinne.


    • Anonyymi

      Myös Kokoomuksessa kannatetaan tätä translakia, kuten myös Keskustassa , RKP:ssa.
      Kristillisissä kukaan ei uskalla julkisesti lakia kannattaa vaikka tahtoa on.

    • Anonyymi

      SDP:N vanhat ukot kulkee hame päällä heh voi vit

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7531
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4476
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      62
      2933
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1362
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe