Koska tuo voimala ei näytä koskaan valmistuvan niin kysyn vaan ihan mielenkiinnosta että paljonkos sen purkaminen sitten vielä maksaa?
Tämä on poliitikkojen pohjanoteeraus kuten myös säteilyturvakeskukselle pitkä miinus.
Ei pitäisi aloittaa sellaista mistä ei mitään ymmärrä. Kepu miettikää vaan sitä sianpaskaa , sen te osaatte. Lipponen kähmii joka suuntaan.
Olkiluoto 3
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Noin suuruusluokkana laskien vajaan miljardin verran.
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/valtion-ydinjatehuoltorahaston-tilinpaatos-2021-vahvistettu
Tuosta sen voi haarukoida.
Hakukoneisto- Anonyymi
Ja jälleen kerran Suomen köyhäkansa maksaa herrojen venkuilut ! Tällä kerralla on kyse kannattamattoman ydinvoiman alasajon satojen miljardien lasku. Maksavatko EU herrat vaiko Persuherrat - jotka ydinvoimaa kiimoissansa ajoivat Suomeen - nuo satojen miljardien loppusijoituskustannukset. Eivät maksa arvelen minä !
Köyhä kansa kysyy ja Persulaiset SMP:n perilliset hillotolppa-herrat kiemurtelevat antamatta vastausta siihen kysymykseen jotta: miksi ? Miksi Suomenkansan pitää maksaa Persuherrojen ydinvoimaloiden kustannukset kun Persuherrat ovat itse niitä vaatineet rakennettaviksi. Mikä on Persuherrojen moraali kun jätteet laitetaan Suomenkansan maksettavaksi ja Persuherra kerää miljoonatulot hillotolppa vilunkiepelillä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jälleen kerran Suomen köyhäkansa maksaa herrojen venkuilut ! Tällä kerralla on kyse kannattamattoman ydinvoiman alasajon satojen miljardien lasku. Maksavatko EU herrat vaiko Persuherrat - jotka ydinvoimaa kiimoissansa ajoivat Suomeen - nuo satojen miljardien loppusijoituskustannukset. Eivät maksa arvelen minä !
Köyhä kansa kysyy ja Persulaiset SMP:n perilliset hillotolppa-herrat kiemurtelevat antamatta vastausta siihen kysymykseen jotta: miksi ? Miksi Suomenkansan pitää maksaa Persuherrojen ydinvoimaloiden kustannukset kun Persuherrat ovat itse niitä vaatineet rakennettaviksi. Mikä on Persuherrojen moraali kun jätteet laitetaan Suomenkansan maksettavaksi ja Persuherra kerää miljoonatulot hillotolppa vilunkiepelillä ?Juurikin näin.
- Anonyymi
"Varautumisrahaston pääoma muodostuu ydinjätehuoltomaksuista ja rahaston lainaus- ja sijoitustoiminnan tuotosta."
Ydinvoimaloiden omistajat joutuvat siis itse maksamaan voimaloiden purkukustannukset etukäteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Varautumisrahaston pääoma muodostuu ydinjätehuoltomaksuista ja rahaston lainaus- ja sijoitustoiminnan tuotosta."
Ydinvoimaloiden omistajat joutuvat siis itse maksamaan voimaloiden purkukustannukset etukäteen.Ne rahat on jo ryypätty.Usko pois.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711762f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273255Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122429Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832324Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761663Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126