En ole mitenkään liian mustasukkainen

Anonyymi-ap

Oikeasti. Tai en varmaankaan. En tiiä.

5

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saat sä kertoa. Mikä mustasukkaiseksi tekee niin?

• Anonyymi

Ei kai siinä hävettävää ole, jos kertoo olevansa mustasukkainen. Jokin trauma siellä on taustalla. Että ei liity siihen toiseen ihmiseen tavallaan, mutta tietenkin liityy, sillä hetkellä. Kyllä noita asioita kannattaa vähän selvitellä, että mistä johtuu ja miten voi saavuttaa ihmiseen luottamuksen. Se tässä ajassa on myös surullista, että ei uskalleta heittäytyä mihinkään. Mielummin tyydytään olemaan yksin, kuin pelätään riskeerata mitään. Kun on siis tunteita. En oikeasti ymmärrä sellaista ihmisten kierrättämistä. Ei minulla ole mitään tarvetta olla osallisena sellaisessa. Ennemmin yksin, kuin että joku tekee minusta yhtään minkäänlaista käyttöesinettä. Varmaan olen tosikko, mutta minuun on myös sattunut. Olen ihminen ja minulla on sielu. Ja minusta on tullut arka ja haluan elää rauhassa kaikelta. Pystyn näkemään itseni elämässä lopun elämääni yksin.

• Anonyymi

Ja en siis missään nimessä syytä ketään yhtään mistään, mitä minulla on. Itse olen valinnut asiat, missä olen ollut mukana. Tässä kohtaa elämää tulee vaan realiteetit vastaan, että kaikkeen ei vaan voi osallistua enää.

• Anonyymi

Sun täytyy ottaa ne mustat sutat pois jalasta ja olla rennosti mitä väliä jos toinen mies on toisen kans tai nainen miehen kanssa jos kumminkin jompi kumpi välittää ja haluaa olla yhteydessä

• Anonyymi

Eläimet, voitte elää miten haluatte. Älä kuitenkaan liitä elämäntapaasi toiseen ihmiseen ja sano ettei tekosi aiheuta haittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      385
      2248
    2. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1287
    3. Emeka Matthew Ekperech tuomittiin raiskauksesta vankeuteen - hän on valittanut tuomiosta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43a4cae4-09ed-485b-b47b-ded8761c4d07 Tuomittu joutuu maksamaan myös korvauksia. Yhdynnän kohteena ollut h
      Maailman menoa
      13
      748
    4. Hengaillaan

Hengaillaan-visailuohjelmasta ei todellakaan tule suosittua ja pitkäikäistä vaan se floppaa ja komeasti karahtaa kunnolla kivikolle,tuleepahan kokeilt
      Yle
      56
      659
    5. Ähtärin pandapäätös

Kun pandapäätöstä valmisteltiin eläinpuiston toimitusjohtajana oli Juhani Haapaniemi, hallituksen puheenjohtajana oli kaupunginhallituksen puheenjoht
      Ähtäri
      24
      652
    6. Vanhemmilla pitää olla oikeus estää peräreikäseksin opettaminen lapsilleen

Ei voi olla niin että koulussa opetetaan lspsille luonnonvastaisuuksia vastoin vanhempien tahtoa. https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009355749.html
      Maailman menoa
      295
      647
    7. Mistä juttelitte

kun näitte viimeksi?
      Ikävä
      36
      607
    8. Millon olet

Tavannut kaivattusi viimeksi ja missä.
      Ikävä
      35
      596
    9. Minkä takia sä nainen vihaat mua

Myönnän tehneeni väärin kun en ole ottanut asiaa heti pöydälle. Katuva mies.
      Ikävä
      53
      594
    10. Joko sinä mies unohdit tämän naisen?

Kohta nähdään varmaan taas, mutta tykkäätkö yhtään?
      Ikävä
      41
      539
    Aihe