Googlen salainen viesti.

Anonyymi-ap

Kirjoittakaapa latinaksi googlen kääntäjään koronavirus, eli isolla Cor välilyönti ona välilyönti virus, eli Cor ona virus. Saatte suomeksi sanan sydänkohtausvirus.
Kun kirjoitatte saman pienellä alkukirjaimella saatte suomeksi käännöksen oikein, eli koronaviirus. Miksi näin? Iso alkukirjain muuttaa käännöksen aivan muiksi?

Toinen testi.

Kirjoittakaa englanniksi kääntäjään isolla alkukirjaimella Vaccination välilyönti cor välilyönti virus, Vaccination cor ona virus, tulee oikein eli koronavirusrokotus.

Mutta kirjoittakaapa kääntäjään englanniksi pienelllä alkukirjaimella vaccination välilyönti ona välilyönti virus, eli vaccination cor ona virus saatte vastaukseksi taas sydänkohtausvirus.
Kuinka tämä on selitettavissä?
Viestiikö google että koronavirus kautta koronavirusrokotteet ovat sydänkohtausrokotteita?

Muissa sanoissa ei vastaus muutu vaikka kirjoittaa asian isolla tai pienellä alkukirjaimella.

Petri Paavola tämän huomasi.
https://tokentube.net/v/3639720166/Koronarokote-syd%C3%A4nkohtausvirusrokote

17

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne jotka tuntee Googlen algoritmiä osaa tuolla tapaa muokata hakuja.

      En ala tässä avaamaan mitä tarkasti tarkoitan, mutta tekemällä "juttuja" webisivullaan se vaikutta mitkä avainsanat osuu hauissa.

      Ja on mahdollista että tämän asian "löytäjä" on se joka sen hakutuloksiin myös masinoi; tai vähintään tietää sen joka noin teki.

      • Anonyymi

        Nyt on kye kääntämisestä ei hauista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kye kääntämisestä ei hauista.

        Hassua, jos kirjoittaa pelkän sanan corona google kääntää sen kruunuksi ja jos lisää sanaan virus niin käännös on sydänkohtausvirus, asiahan on aivan eri?


    • Anonyymi

      Ihan siten että cabal mietti että paras keino levittää tämä viesti on tehdä se suomen kielen kautta.

      Word oikoluku Isohookana sukunimen iso homo kanaksi!

      Kirjoita selaimeen illuminati toisin päin, itanimulli ja päädyt usan tiedustelun sivulle!

      Tämä on kaikista pahin: k-kaupan edessä on k-kirjain, mikä viiittaa kauppaan eli kauppa kauppa, mikä on vanha ilmaisu sielun myymisestä paholaiselle.

      Mitä ahvena sanoo? Että biden kakka mies?

      • Anonyymi

        ""Ihan siten että cabal mietti että paras keino levittää tämä viesti on tehdä se suomen kielen kautta.""

        Tottakai suomalaisille suomeksi jne.


    • Perhosvaikutus

      Totta. Tätä corona virus covid-termiä mietin jo korona aikana. Tämä nimitys on hyvin monisyinen ja merkityksiä on moneksi, kuten toit esiin. Minä vein tämän uskonnollisessa merkityksessä vielä hieman pidemmälle eli antikristuksen syntymään tai Jeesuksen toiseen tuloon. Päättäkää itse.

      • Anonyymi

        Monet pitävät Trumpia hyvin todennäköisenä Antikristuksena.

        Ja hän on avoimesti julistanut että meillä on nää rokotteet hänen ansiostaan.

        Pistää siis miettimään tosiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet pitävät Trumpia hyvin todennäköisenä Antikristuksena.

        Ja hän on avoimesti julistanut että meillä on nää rokotteet hänen ansiostaan.

        Pistää siis miettimään tosiaan.

        Niin. Itse en jotenkaan usko että Trump olisi antikristus. Mutta tiedä häntä.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Niin. Itse en jotenkaan usko että Trump olisi antikristus. Mutta tiedä häntä.

        Tässä on paras puhe antikristuksesta, pedonmerkistä ja aiheesta mitä olen tähän asti kuunnellut.
        Pekka Sartola on tutkinut aihetta vähintään 40 vuotta.
        https://www.youtube.com/watch?v=qz8RDwaeVrs


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Niin. Itse en jotenkaan usko että Trump olisi antikristus. Mutta tiedä häntä.

        Pelottavana syynä miksi niin mietin on se kuinka moni uskovaksi itseään kutsuva tuntuu olevan kuin täydessä horroksessa Trumpin jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavana syynä miksi niin mietin on se kuinka moni uskovaksi itseään kutsuva tuntuu olevan kuin täydessä horroksessa Trumpin jutuista.

        En minä ainakaa, sitäpaitsi mitä se tähän asiaan liittyy. Sitäpaitsi eihän Trump pääse ääneen missään enään, eli missä niitä juttuja kuulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet pitävät Trumpia hyvin todennäköisenä Antikristuksena.

        Ja hän on avoimesti julistanut että meillä on nää rokotteet hänen ansiostaan.

        Pistää siis miettimään tosiaan.

        En usko, että Trump olisi antikristus. Antikristus lienee jotain muuta kuin normaali hetero mies. Hänen suosionsa oli ehkä samantapaista kuin maailmanhallitsijalla tulee olemaan, mutta hänen aikansa taitaa olla ohi. Jumala käyttää monelaisia ihmisiä tarkoituksiinsa. Trumpin avulla hän sai Jerusalemin tunnustettua Israelin pääkaupungiksi ja sai alulle rauhansopimuksen, joka voi olla se sopimus, jonka antikristus sitten aikanaan vahvistaa.

        Mutta vaikka Trump teki paljon järkevää ja hyvää, ja vaikka hänellä koko kautensa ajan tuntui olevan siunausta kaikessa, mihin ryhtyi, hän paljasti nahkansa piikitysasiassa. Kyllä hän on ihan samaa porukkaa muun salaliiton kanssa.

        Luulen, että antikristus nousee YK:n johtoon. YK:ssa heillä on maailmanhallitus valmiina; miksi ryhtyä luomaan jotain uutta alusta asti?

        Äöä jää Jumalan vihan aikaan. Usko tänään Jeesukseen, niin pääset pian pois ylöstempauksessa. Sitten seitsemän vuoden päästä palaamme Harmagedoniin ja Jeesus asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on paras puhe antikristuksesta, pedonmerkistä ja aiheesta mitä olen tähän asti kuunnellut.
        Pekka Sartola on tutkinut aihetta vähintään 40 vuotta.
        https://www.youtube.com/watch?v=qz8RDwaeVrs

        Jos haluat hyvää opetusta lopunajoista, kuuntele Robert Breakeria ja Geoffrey Grideria. Griderilla on omat sivut, NTEB, Breakerilla on Youtubessa satojen tuhansien seuraajajoukko. Molemmat ovat aitoja baptisteja ja KJB on heidän miekkansa.


      • Anonyymi

        Mitä kieltä on "corona virus covid" ? Ilman tuota tietoa ei tietenkään mikään kielenkääntäjä voi tietää käännöstä millekkään kielelle. Lähtokieli pitää tietää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että Trump olisi antikristus. Antikristus lienee jotain muuta kuin normaali hetero mies. Hänen suosionsa oli ehkä samantapaista kuin maailmanhallitsijalla tulee olemaan, mutta hänen aikansa taitaa olla ohi. Jumala käyttää monelaisia ihmisiä tarkoituksiinsa. Trumpin avulla hän sai Jerusalemin tunnustettua Israelin pääkaupungiksi ja sai alulle rauhansopimuksen, joka voi olla se sopimus, jonka antikristus sitten aikanaan vahvistaa.

        Mutta vaikka Trump teki paljon järkevää ja hyvää, ja vaikka hänellä koko kautensa ajan tuntui olevan siunausta kaikessa, mihin ryhtyi, hän paljasti nahkansa piikitysasiassa. Kyllä hän on ihan samaa porukkaa muun salaliiton kanssa.

        Luulen, että antikristus nousee YK:n johtoon. YK:ssa heillä on maailmanhallitus valmiina; miksi ryhtyä luomaan jotain uutta alusta asti?

        Äöä jää Jumalan vihan aikaan. Usko tänään Jeesukseen, niin pääset pian pois ylöstempauksessa. Sitten seitsemän vuoden päästä palaamme Harmagedoniin ja Jeesus asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.

        YK ei ole hyvä analogi maailmanhallinnosta, koska siellä on jäsenvaltioita jotka voivat kaataa kaiken veto-oikeuksilla.

        Maailmanhallinto on sellainen taho jonka hallintoa ei kyseenalaisteta.


    • Anonyymi

      Kun kääntäjä on robotti

      • Anonyymi

        """Mitä kieltä on "corona virus covid" ? Ilman tuota tietoa ei tietenkään mikään kielenkääntäjä voi tietää käännöstä millekkään kielelle. Lähtokieli pitää tietää !"""

        Eihän tuollaisesta ole ollut kyse? corona virus covid? Mistä tuon keksit? Kato tarkemmin aloitus.

        Noissa mainitsemissani esimerkeissä lähtökieli on latina ja englanti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe