Suomen yhteen Ruotsin kanssa Natoon liittymisessä?
Tuntuuko nyt järkevältä se että Marin sitoi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulihan se päivän Sanna-ulina lopulta. Ehdinkin jo odottaa
- Anonyymi
Et kuitenkaan vastannut. Tosin minä odotinkin juuri tätä.
- Anonyymi
Eu hun liityttäessä ruotsi unohti kertoa hakemuksestaan ?
- Anonyymi
Kyllä se oli järkevää - etenkin nyt, kun jäsenyysprosessi ei ollut läpihuutojuttu.
Periaatteessahan Turkki voi hyväksyä Suomen jäseneksi ja Ruotsia ei. Tällöin NATO:oon liittymisen ratifiointi Suomen eduskunnassa tulee varsin mielenkiintoiseksi. Niinistö korosti taas vähän aikaa sitten, että Suomi marssii NATO:oon yhdessä Ruotsin kanssa. Näin pyrimme parhaiten ajamaan omaa intressiämme laittamalla poliittista signaalia, että Suomen ja Ruotsin jäsenyys pitää käsitellä yhtenä pakettina - näin pystymme edistämään Ruotsin jäsenyyttä, mikä on Suomen kannalta keskeinen mahdollisessa konfliktitilanteessa. Ruotsi on Suomen tärkeä liittolainen. - Anonyymi
”Niinistö tyrmää spekulaatiot eritahtisesta Natoon liittymisestä: "Olemme aloittaneet Ruotsin kanssa ja jatkamme Ruotsin kanssa" ”
”Niinistön mukaan spekulointi mahdollisuudella, että Suomen ja Ruotsin Nato-prosessit erkanisivat palvelisi todennäköisesti "muita kuin omia etujamme".”
https://yle.fi/a/3-12658917 - Anonyymi
Mikä Suomea estää nuijimasta päätöstä meillä eduskunnassa toimitusvalmiiksi jos niin kävisi että Turkki hyväksyy Suomen mutta ei Ruotsia? Ei sitä ole pakko heti Natoon toimittaa. Jos sitten tilanne kiristyy ja sapelit kalisevat rajan takana niin ensimmäisellä Hornetilla paperi kiiruusti USAan, ei silloin enää mitään Ruotsi-koreografioita voi miettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650