Hei Yo!
Modern artii!
Mikä hyvä juttu!
Sä oot idoli!
Vuokrakämppä mäsäksi! Teitti museumin ainesta.
Paras paras paras oot
Ylöjärven kämppänsä skuudannu on suurdaidello!
8
336
Vastaukset
- Anonyymi
? ? SUOMENNA. Ei tuota kukaan ymmärrä.
- Anonyymi
Saman totesin itse.
- Anonyymi
Ainoa vaan, että taiteilija ei saanut mitään rahallista avustusta, vaan joutui maksamaan taidevälineet, näki vaivaa työhönsä ja maksoi omasta kukkarostaan taideteoksensa. :)
- Anonyymi
Aivan.
Harmi, että tällaiset taiteilevat mätisäkit vaan pilaavat muiden nuorien mahdollisuudet asumiseen. Tuollaisen jälkeen kukaan halua vuokrata nuorelle asuntojaan.- Anonyymi
Nuoret voi asua vanhempiensa luona niin kauan et on kasvatettu aikuisiksi.
- Anonyymi
Juurikin näin aina yksi mätä omena pilaa koko sadon.
Vaikka suurin osa on ihan ok niin joku jolla ei ole, kasvatusta, sivistystä tai vastuuta vaan ainoastaan itse aiheutettua tulevaisuuden näköalamuutta, ei kovin hyvää mielenterveyttä,
turvaverkkojen väliin putoaja jne.
Mutta onko välillä liika paapominen ja päänsilittely syy ettei oikea elämä kiinnosta tai tavallinen on liian vaativaa tai säännöt , lait ja yhteiskunta on myös sen jokainen jäsen ja mitä siiihen tuot vai oletko vain viemä puolella.
- Anonyymi
Minkälainen sijoitus tällaselle taiteilijalle jatkossa löytyy? Pitäiskö olla joku betonikuutio ilman mitään varusteita ja aika-ajoin seinät hiekkapuhallettais puhtaaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847