ilmastokokouksesta taas veronmaksajien piikkiin. Kalliita on tyttöjen reissut !!!
Yli 200 000 euron lasku
16
69
Vastaukset
- Anonyymi
Misogyniaa arvostella "famous 5" toimintaa.
- Anonyymi
Kalliit Mojitot kävi Sanna ja Hanna tempasemassa.
- Anonyymi
VERONMAKSAJILLE ON KERROTTAVA AIVAN KAIKKI MIRÄ SIELLÄ OPITTE JA MITÄ PÄÄTITTE.
eduskunnalle tietoa muille myös. - Anonyymi
Egyptin paras lomakohde.
- Anonyymi
Moni menee Turkkiin
- Anonyymi
Olen yhden kerran olen käynyt Egyptissä ja toista kertaa en mene. Nämä femakot olisi voinut tutustua kulttuuriin ja kuinka siellä naisen asema on kivikaudella. Sekä lasten asema yhteiskunnassa. Köyhyyttä ja kurjuutta. Kauniit naiset verhotaan vällyjen alle, Ei puhettakaan, että sukkahousuissa ja monoissa kadulla kävellään.
- Anonyymi
Ja pojat maksaa
- Anonyymi
Koska pm on kova järisyttään instituutioita niin tässä maassa se olisi paikallaan.
- Anonyymi
Tärkeä on asiakin.
- Anonyymi
MUUT MAAT viisvälittävät mitä paskaa ne ilmastoon päästävät,kyllä
Suomi maksaa,ja jättää' vanhuksenssa hoitamatta ja heitteille,jotka ovat
ikänsä töitä tehneet ,pienestä pitäen ja veronsa maksaneet Suomen hyväksi.
Heistä ei ole väliä,kunhan vaan missukset ovat EUn mallioppilaita ,maksaessaan
toisten ilmastopaskat..- Anonyymi
Älä nyt höperrä. Ei Suomi ole ainoa ympäristöstä ja ilmastosta huolehtija. Kaikki maat tekevät parhaansa mahdollisuuksiensa mukaan.
- Anonyymi
Jokohan tuon reissun jälkeen alkaa ilmasto pelastumaan?
- Anonyymi
Ei tuo ole mikään iso lasku, aivan normaali päättäjätasolla.
- Anonyymi
Paskantärkeys ja turhamaisuus maksaa.
- Anonyymi
Eivät nämä osallistujat ole päättäneet ilmastohumppaan osallistumisesta. Tanssivat vain kuten on määrätty.
- Anonyymi
Ja ilmasto kiittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931