Vaparit ja kalja

Anonyymi-ap

Miksi vaparitoiminta tuntuu tiedotuksen perusteella keskittyvän kaljanjuontiin? Onko johtoporukka alkoholisteja?

27

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helsingin VAbaareissa ainakin juodaan vettä (tarjolla), kahvia, teetä, limpparia, glögiä, viiniä, alkoholitonta olutta, olutta. Tervetuloa katsomaan. Eikä ole pakko juoda mitään, vettäkään. Memphisissä voi kuitenkin myös syödä.

      • Anonyymi

        Miksi aina teillä pitää olla alkoholillinen vaihtoehto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina teillä pitää olla alkoholillinen vaihtoehto?

        Vaparisedät tahtoo ryypätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaparisedät tahtoo ryypätä.

        Taas kaljaa siellä tarjolla.


    • Anonyymi

      Minkä tiedotuksen perusteella? Eipä muistu yhtäkkiä mieleen sellaista tiedotusta, jossa olisi puhuttu jotain kaljanjuonnista.

    • Anonyymi

      Täältä voi etsiä: vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti

    • Anonyymi

      Aina jengi juoksee baareissa. Samoin Tampereella. Äijäjengin fiksaatio. Ollaan niin äijää. Oikeasti noloa.

      • Anonyymi

        Taisipa olla 16.1. enemmistö naisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisipa olla 16.1. enemmistö naisia!

        Äijät määräävapareissa. Naisten kannattaa lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijät määräävapareissa. Naisten kannattaa lähteä.

        Naiset keittää sedille kahvia, jos ollaan toimistolla.


    • Anonyymi

      Olikohan se Vapaa-ajattelija -lehdessä tai jossain valokuva vaparin jouluun liittyen.
      Kuvassa taisi olla vain saunan löylyvesiastia, saunavasta ja kaljapullo.
      Lohdutonta!

      • Anonyymi

        Yksi kaljapullon kuva nähty. Aukottomasti todistettu, että vaparit eivät muuta teekään kuin juovat kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kaljapullon kuva nähty. Aukottomasti todistettu, että vaparit eivät muuta teekään kuin juovat kaljaa.

        En todistanut yhtään mitään.
        Ajattelin vain - kun on vaparilehden kuvassa - että tuossako on vaparin joulun tärkein osio:
        sauna ja saunakaljat.
        Siis lohdutonta, jos näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todistanut yhtään mitään.
        Ajattelin vain - kun on vaparilehden kuvassa - että tuossako on vaparin joulun tärkein osio:
        sauna ja saunakaljat.
        Siis lohdutonta, jos näin on.

        Kyllä tuo tulee mieleen.


    • Anonyymi

      Marx oli armoton juoppo hermosairas lääkkeiden voimalla yöllä kirjoittava ketjupolttaja Lontoossa

      Ylikosken assistentti Marxin tuntija Honkanen tuskin on perehtenyt tähän puoleen
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17305023/risto-k--jarvinen-vapaa-ajattelijan-toimitussihteeriksi#comment-118670134


      Pitäisikö täällä käydä läpi Marxin lääkärintodistus ja maksasairaudesta johtuvat komplikaatiot?

      Tästä oli seurauksia kuten se että Marx ei ole kirjoittanut Pääomaa vaan silppua, josta Engels vaivalla kyhäsi paksun mutta sekavan
      kyhäelmän (vrt raamattu), marxilaisen pyhän kirjan

      • Anonyymi

        Vai oli Marx juoppo. No sitten vaparit varmaan kokevat velvollisuudekseen ryypätä.


    • Anonyymi

      Antivapari yrittää luoda valheellistaielikuvaa, että kaikki vaparitjoisivat vain kaljaa. Niissä baari-illoissa ei todellakaan ole pakko juoda kaljaa. Voi ottaa kaljan sijaan tai kaljan lisäksi viiniä tai väkeviä.

      • Anonyymi

        Vaparibileissä poltetaan varmaan myös ruohoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaparibileissä poltetaan varmaan myös ruohoa.

        Ja otetaan muitakin aineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja otetaan muitakin aineita.

        Lääkkeitä myös.


    • Anonyymi

      Kai niillä mutukuskit on oikeasta laitoksesta sentään ettei itsekseen tarvitse ajella?

      • Anonyymi

        Vaparit saattaa ajaa päissään.


    • Anonyymi

      Taas tarjoillaan ryyppytilaisuutta ihmisille.

      • Anonyymi

        Onko vaparit joku ryyppyjengi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vaparit joku ryyppyjengi?

        Jonkinasteisesta alkoholismista lienee kysymys.


    • Anonyymi

      Voin juoda olutta, jos tahdon. Ei sitä varten tarvitse maksaa vaparien jäsenmaksua. Voin maksutta vaellella metsissäkin. Ei ole mitään järkevää syytä maksaa vaparien jäsenmaksua.

    • Anonyymi

      Kaljaa ja pornoa. Siinä vapariaatteen nykysisältö.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe