Miksi vaparitoiminta tuntuu tiedotuksen perusteella keskittyvän kaljanjuontiin? Onko johtoporukka alkoholisteja?
Vaparit ja kalja
27
175
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin VAbaareissa ainakin juodaan vettä (tarjolla), kahvia, teetä, limpparia, glögiä, viiniä, alkoholitonta olutta, olutta. Tervetuloa katsomaan. Eikä ole pakko juoda mitään, vettäkään. Memphisissä voi kuitenkin myös syödä.
- Anonyymi
Miksi aina teillä pitää olla alkoholillinen vaihtoehto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina teillä pitää olla alkoholillinen vaihtoehto?
Vaparisedät tahtoo ryypätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaparisedät tahtoo ryypätä.
Taas kaljaa siellä tarjolla.
- Anonyymi
Minkä tiedotuksen perusteella? Eipä muistu yhtäkkiä mieleen sellaista tiedotusta, jossa olisi puhuttu jotain kaljanjuonnista.
- Anonyymi
Täältä voi etsiä: vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti
- Anonyymi
Aina jengi juoksee baareissa. Samoin Tampereella. Äijäjengin fiksaatio. Ollaan niin äijää. Oikeasti noloa.
- Anonyymi
Taisipa olla 16.1. enemmistö naisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa olla 16.1. enemmistö naisia!
Äijät määräävapareissa. Naisten kannattaa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijät määräävapareissa. Naisten kannattaa lähteä.
Naiset keittää sedille kahvia, jos ollaan toimistolla.
- Anonyymi
Olikohan se Vapaa-ajattelija -lehdessä tai jossain valokuva vaparin jouluun liittyen.
Kuvassa taisi olla vain saunan löylyvesiastia, saunavasta ja kaljapullo.
Lohdutonta!- Anonyymi
Yksi kaljapullon kuva nähty. Aukottomasti todistettu, että vaparit eivät muuta teekään kuin juovat kaljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kaljapullon kuva nähty. Aukottomasti todistettu, että vaparit eivät muuta teekään kuin juovat kaljaa.
En todistanut yhtään mitään.
Ajattelin vain - kun on vaparilehden kuvassa - että tuossako on vaparin joulun tärkein osio:
sauna ja saunakaljat.
Siis lohdutonta, jos näin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todistanut yhtään mitään.
Ajattelin vain - kun on vaparilehden kuvassa - että tuossako on vaparin joulun tärkein osio:
sauna ja saunakaljat.
Siis lohdutonta, jos näin on.Kyllä tuo tulee mieleen.
- Anonyymi
Marx oli armoton juoppo hermosairas lääkkeiden voimalla yöllä kirjoittava ketjupolttaja Lontoossa
Ylikosken assistentti Marxin tuntija Honkanen tuskin on perehtenyt tähän puoleen
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17305023/risto-k--jarvinen-vapaa-ajattelijan-toimitussihteeriksi#comment-118670134
Pitäisikö täällä käydä läpi Marxin lääkärintodistus ja maksasairaudesta johtuvat komplikaatiot?
Tästä oli seurauksia kuten se että Marx ei ole kirjoittanut Pääomaa vaan silppua, josta Engels vaivalla kyhäsi paksun mutta sekavan
kyhäelmän (vrt raamattu), marxilaisen pyhän kirjan- Anonyymi
Vai oli Marx juoppo. No sitten vaparit varmaan kokevat velvollisuudekseen ryypätä.
- Anonyymi
Antivapari yrittää luoda valheellistaielikuvaa, että kaikki vaparitjoisivat vain kaljaa. Niissä baari-illoissa ei todellakaan ole pakko juoda kaljaa. Voi ottaa kaljan sijaan tai kaljan lisäksi viiniä tai väkeviä.
- Anonyymi
Vaparibileissä poltetaan varmaan myös ruohoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaparibileissä poltetaan varmaan myös ruohoa.
Ja otetaan muitakin aineita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja otetaan muitakin aineita.
Lääkkeitä myös.
- Anonyymi
Kai niillä mutukuskit on oikeasta laitoksesta sentään ettei itsekseen tarvitse ajella?
- Anonyymi
Vaparit saattaa ajaa päissään.
- Anonyymi
Taas tarjoillaan ryyppytilaisuutta ihmisille.
- Anonyymi
Onko vaparit joku ryyppyjengi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaparit joku ryyppyjengi?
Jonkinasteisesta alkoholismista lienee kysymys.
- Anonyymi
Voin juoda olutta, jos tahdon. Ei sitä varten tarvitse maksaa vaparien jäsenmaksua. Voin maksutta vaellella metsissäkin. Ei ole mitään järkevää syytä maksaa vaparien jäsenmaksua.
- Anonyymi
Kaljaa ja pornoa. Siinä vapariaatteen nykysisältö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638