Onko kauhavalaasilta juomatkin loppunu onko teillä enää mitään kun piti roadille juomaan ja sotkemaan ?
Juomat loppu
16
902
Vastaukset
- Anonyymi
Oli ensin hörpännyt käsi desiä kun ei sitäkään oo kauhavalla ja sen päälle lonkeroa
- Anonyymi
Onko Harmilaasilta kilju loppu kun pitää kaamoksen keskellä kylille lähtiä muovipussit jaloos.
- Anonyymi
Pöhinää!!
Perus torstai Härmässä, muhahaa!!!! - Anonyymi
Härmässä kun ei mitään ole talvella niin sekoaahan ne.
- Anonyymi
Kiva pöhinä video jonka nimi voisi olla vaikka Härmälääset rantalomalla Rio Grandessa..
- Anonyymi
Onko Harmissa ollut viikonloppuna pöhinää kun torstaista asti jo ruvettu naulaamaan rantatuolista käsin?
- Anonyymi
Ankara mesta tuo Harmilandia
- Anonyymi
Voi kun meitä pian kohtaisi sellainen onni notta häxshit on toteutuisi ja pääsisimme juoppo Harmilaisista eroon 🙏
- Anonyymi
Onko tänään Härmiksen peruskeittopäivä? Mulla ainakin, muita lähdössä radalle?
- Anonyymi
Jos härmät siirtyy omillee kukas sitte maksaa Kannan Hyvinvoinnit.
Ei ainakaa kantalaaset itte ku väkiluku vähenee ja vähenee ja väheneeeee....
ja työpaikat vähenee vähenee ja väheneeee- Anonyymi
Laita hyvä mies jo se korkki kiinni!
- Anonyymi
Sorry vaan.
Komiatissa asunnonvälittäjä kertoi karusti mutta totuudenmukaisesti kuinka asuntokauppaa käydään Alahärmässä, kokonaista kaksi myytyä asuntoa vuonna 2022 joista molemmat olivat jo entuudestaan paikkakuntalaisia asukkeja. Ei mitään järkeä pönkittää kuolevaa Alahärmän taajamaa enää yhtään enempää.
- Anonyymi
Mikä tämä tällainen road on?
- Anonyymi
Se on härmäläästen Road to Hell.
- Anonyymi
Täällä on sekopäistä porukkaa.
- Anonyymi
Se olin mä. Tarttasin renki skooran ja veto loppui roden pihaan. Vitutti niin nähärä menestystä Härmäs. Otin ja join pään pimiäksi kun salaojatki jäi tekemättä ja saan maksaa ny niitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869