Onko kauhavalaasilta juomatkin loppunu onko teillä enää mitään kun piti roadille juomaan ja sotkemaan ?
Juomat loppu
16
928
Vastaukset
- Anonyymi
Oli ensin hörpännyt käsi desiä kun ei sitäkään oo kauhavalla ja sen päälle lonkeroa
- Anonyymi
Onko Harmilaasilta kilju loppu kun pitää kaamoksen keskellä kylille lähtiä muovipussit jaloos.
- Anonyymi
Pöhinää!!
Perus torstai Härmässä, muhahaa!!!! - Anonyymi
Härmässä kun ei mitään ole talvella niin sekoaahan ne.
- Anonyymi
Kiva pöhinä video jonka nimi voisi olla vaikka Härmälääset rantalomalla Rio Grandessa..
- Anonyymi
Onko Harmissa ollut viikonloppuna pöhinää kun torstaista asti jo ruvettu naulaamaan rantatuolista käsin?
- Anonyymi
Ankara mesta tuo Harmilandia
- Anonyymi
Voi kun meitä pian kohtaisi sellainen onni notta häxshit on toteutuisi ja pääsisimme juoppo Harmilaisista eroon 🙏
- Anonyymi
Onko tänään Härmiksen peruskeittopäivä? Mulla ainakin, muita lähdössä radalle?
- Anonyymi
Jos härmät siirtyy omillee kukas sitte maksaa Kannan Hyvinvoinnit.
Ei ainakaa kantalaaset itte ku väkiluku vähenee ja vähenee ja väheneeeee....
ja työpaikat vähenee vähenee ja väheneeee- Anonyymi
Laita hyvä mies jo se korkki kiinni!
- Anonyymi
Sorry vaan.
Komiatissa asunnonvälittäjä kertoi karusti mutta totuudenmukaisesti kuinka asuntokauppaa käydään Alahärmässä, kokonaista kaksi myytyä asuntoa vuonna 2022 joista molemmat olivat jo entuudestaan paikkakuntalaisia asukkeja. Ei mitään järkeä pönkittää kuolevaa Alahärmän taajamaa enää yhtään enempää.
- Anonyymi
Mikä tämä tällainen road on?
- Anonyymi
Se on härmäläästen Road to Hell.
- Anonyymi
Täällä on sekopäistä porukkaa.
- Anonyymi
Se olin mä. Tarttasin renki skooran ja veto loppui roden pihaan. Vitutti niin nähärä menestystä Härmäs. Otin ja join pään pimiäksi kun salaojatki jäi tekemättä ja saan maksaa ny niitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742