haalan
2010-09-29 08:52:35
Ilmoita
Musta on tosi hienoa saada nainen laukeamaan, kun mä nuolen häntä... on upeaa kun näkee ja tuntee naisen kiemurtelevan nautinnosta...
Mulla ei ole nyt mitään suhdetta tällä kertaa... suuseksi on asia, jota eniten kaipaan. Molemminpuolinen tyydytys siten, että saa "vaan olla" ja toinen laukaisee sut... ah, mikä nautinto...
Voi kunpa löytäisi sellaisen naisen, joka haluaisi suuseksiä. Edellinen tyttöystävä halusi kyllä ottaa vastaan mun kielihoitoa. Mutta siitä suhteesta ei sitten tullut kuitenkaan muuten mitään. Nyt kaipaan kovasti tuollaista kumppania... se voisi alkaa vaikka tapailulla, käytäisiin leffassa, ulkaltauduttaisiin toisemme lähelle... lopulta annettaisiin toisillemme sitä mitä tiedämme toisen tarvitsevan... ja ties vaikka siitä kasvaisi rakkausuuhde...
Olis esim tosi mahtavaa mennä naisen luo kylään... nainen on pukeutunut minihameeseen... hän tietää saavansa tänään suuhoitoa... viettää iltaa vaikka elokuvaa katsellen ja virittyen tunnelmaan... hän joutuisi odottamaan sitä että päästän hänet piinasta... voih... :-)
No, tässä sitä työpaikalla haaveilee kun ei millään jaksaisi alkaa väsäämään tuota raporttia... :-)
Mielihalu.
Anonyymi-ap
1
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla vinkin tynkää naisen genetaalialueen hyväilyyn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585070
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544582Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224509Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961727- 901394
- 791344
- 2281308
- 3061025
- 199940
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50840