Lumi on aina väärässä paikassa. Eikä siinä ole tarpeeksi höyläkoneella tehtyjä suksenjälkiä. Mikähän siinä oikein on, että on kiinnitettävä jalkoihinsa sukset, kun löytyy aurattuja ja kolattuja kulkureittejä, joita pitkin voi kävellä vaikka Nuorgamiin? Kyllä ei ollut pienenä helppoa, kun piti talvisin hiihtää 7 kilometriä kansakouluun. Otti päähän, ja lihaksiin. Sitten alkoivat linja-autot liikkua ja paikasta toiseen päästiin helpommalla. Myöhemmin niitä alettiin sanoa busseiksi, kun se kuulostaa hienolta, siinä kun on se pehmeä p. Sanoivat että suomenkieli on niin maalaista? Mutta se nyt vain on selvää, että jälkakäytävillä on liikaa lunta, latupohjilla liian vähän ja lisäksi ei ole niitä latuja. Miten ihmeessä siinä sitten hiihtää? Suksethan voivat lähteä vaikka mihin suuntaan kun se latu ei ole ohjaamassa.
Ennen kaikki oli paremmin. Kun ei ollut latuja niin ei ollut laturaivoa. Kyllä ei ole asiat nyt niin hyvin, ja siitä minä olen mieleni pahoittanut.
Hiihtäminen.
Anonyymi-ap
0
301
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504