Lumi on aina väärässä paikassa. Eikä siinä ole tarpeeksi höyläkoneella tehtyjä suksenjälkiä. Mikähän siinä oikein on, että on kiinnitettävä jalkoihinsa sukset, kun löytyy aurattuja ja kolattuja kulkureittejä, joita pitkin voi kävellä vaikka Nuorgamiin? Kyllä ei ollut pienenä helppoa, kun piti talvisin hiihtää 7 kilometriä kansakouluun. Otti päähän, ja lihaksiin. Sitten alkoivat linja-autot liikkua ja paikasta toiseen päästiin helpommalla. Myöhemmin niitä alettiin sanoa busseiksi, kun se kuulostaa hienolta, siinä kun on se pehmeä p. Sanoivat että suomenkieli on niin maalaista? Mutta se nyt vain on selvää, että jälkakäytävillä on liikaa lunta, latupohjilla liian vähän ja lisäksi ei ole niitä latuja. Miten ihmeessä siinä sitten hiihtää? Suksethan voivat lähteä vaikka mihin suuntaan kun se latu ei ole ohjaamassa.
Ennen kaikki oli paremmin. Kun ei ollut latuja niin ei ollut laturaivoa. Kyllä ei ole asiat nyt niin hyvin, ja siitä minä olen mieleni pahoittanut.
Hiihtäminen.
Anonyymi-ap
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734195Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka433153- 362811
- 341998
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041666- 631585
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411360
- 691287
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256