Uusi käänne: Kilpailun hävinnyt vaatii oikaisua Kalajärven ravintolayrittäjän valintaan
Kyllä on Manni ja Varjamo kovia miehiä.
Uusi käänne: Kilpailun hävinnyt vaatii oikaisua Kalajärven ravintolayrittäjän valintaan
18
1407
Vastaukset
- Anonyymi
kumpiko niistä nyt sitten on tehnyt hjalliksen kanssa huippu diilin
- Anonyymi
Ei kumpikaan.
- Anonyymi
Oliskin ollut.Junnu on ollut aina luupää.
- Anonyymi
Pistetappio ottaa painijaan enemmän kuin selätys.
- Anonyymi
Eikö Keijo olis voinut Janille Kalajärven ostaa kun on firmansa ja kolme asuntoakin myynyt.
- Anonyymi
Ei tartis Janin käydä kaupungin talolla joka päivä itkemässä kohtaloaan.
- Anonyymi
Ihan helposti kun on nuo maataloustukiaisetkin uuninpankolle
- Anonyymi
Ei keijolla oo enään mitään maataloutta.
- Anonyymi
Siellä se häärii tukitilan hommissa kuten muutkin agraarisossut
- Anonyymi
Kiva se on ostella meidän tukirahoolla mökkejä vuokrattavaksi
- Anonyymi
Jaa tukirahoja saa vaikka olis laittanut karjan pois.
- Anonyymi
Tukiaaset pois näiltä hömppäheinäviljelijöiltä.Nekin rahat tarvitaan päätoimisille eläintuotantotiloille.
Eikös Mannitkin oo kokkareita.ns tukiyrittäjä.Eihän se sovi kokoomukselle.
Pizzatkin tais olla lopussa pakastetavaraa.
Alas meni ruoka järvellä jos sitä nyt edes sai ostaa kun köökki oli kiinni.- Anonyymi
mitens se hjallis nyt tähän liittyy? koko ketju miettii kateuksissaan vaan jonkun maatalous tukia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitens se hjallis nyt tähän liittyy? koko ketju miettii kateuksissaan vaan jonkun maatalous tukia
Kalajärven Tuula Jaskaria on pyydetty ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalajärven Tuula Jaskaria on pyydetty ehdokkaaksi.
Piia Kattelus-Kilpeläinen on nyt liike nytin ehdokas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piia Kattelus-Kilpeläinen on nyt liike nytin ehdokas.
Liike nyt ajaa samoja asioita kun Kokoomus
- Anonyymi
No ei ole kyllä ravintolan taso ainakaan noussut. Erikoiset aukioloajatkin, kun on lounasaikaan kiinni ja avataan vasta kahdeltatoista. Illalla suljetaan jo seitsemältä, joten ellei halua itse kokata on mentävä keskustan kebab-pitseriaan.
- Anonyymi
Liike Nyt nousee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408