Ehdotus:
Jos ei kykene ajamaan 80km/h kehä 1:llä,
niin voisi pysyä oikean puoleisella kaistalla.
Ehdotus liikenteen sujuvoittamiseksi
11
142
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt kun saat kohta kuulla miten kuuluu ajaa 😂😂
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17713325D
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älä nyt tommoisia Saksan mallia ehdottele. Oikean puoleinen kaista on yleensä kolmikaistaisella osuudella tyhjä, ajoit sitten kumpaa hyvänsä kehää tai sellaisilla moottoriteillä. Itse käytän sitä kaikkein oikealla olevaa kaistaa, koska se on nopein mahdollinen, siinä voi rauhassa ja turavallisesti ohitta molempien vasempien kaistojen matelevan liikenteen, eikä siinä oikean puoleisessa telkänpöntössä ole edes kameraa.
Pitäkäämme kiinni suomalais yksilökeskeisestä ajokulttuurista. On se niin ainutlaatuinen. Hitaimmat paataa keskikaista...- Anonyymi
Siinähän menee tyypillisellä autoilijalla pasmat sekaisin, kun kaistoja on enemmän kuin kaksi. Eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla pitäisi ajaa, mutta sitten pitää osata määritellä, mikä on eniten oikealla, ja onko se vapaa. Tilanne tarjoaa paljon mahdollisuuksia väärintulkintoihin. Ja lisäksi vielä se, että tehty pippeli ratkaisu ei ole aina oikea muiden mielestä. Ei ole helppoa, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän menee tyypillisellä autoilijalla pasmat sekaisin, kun kaistoja on enemmän kuin kaksi. Eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla pitäisi ajaa, mutta sitten pitää osata määritellä, mikä on eniten oikealla, ja onko se vapaa. Tilanne tarjoaa paljon mahdollisuuksia väärintulkintoihin. Ja lisäksi vielä se, että tehty pippeli ratkaisu ei ole aina oikea muiden mielestä. Ei ole helppoa, ei.
Ehkäpä kannattaa yksinkertaistaa: jos et itse ole mihinkään menossa, niin pysy pois muiden tieltä. Ja jos et pääse pois tieltä (esim vain yksi kaista suuntaansa), niin mene reippaasti, vaikka itselläsi ei juuri nyt sattuisi kiire olemaan.
Liikenne sujuu, jos kaikki ajattelevat vähän omaa napaansa pidemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeavalla kehitysvammaisella on nyt siis tehty pippeli, tuliko se lortan tilalle vai viereen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä kannattaa yksinkertaistaa: jos et itse ole mihinkään menossa, niin pysy pois muiden tieltä. Ja jos et pääse pois tieltä (esim vain yksi kaista suuntaansa), niin mene reippaasti, vaikka itselläsi ei juuri nyt sattuisi kiire olemaan.
Liikenne sujuu, jos kaikki ajattelevat vähän omaa napaansa pidemmälle."Liikenne sujuu, jos kaikki ajattelevat vähän omaa napaansa pidemmälle."
MINÄ ajan sääntöjen mukaan.
Minulla on aikaa ja rahaa ylimääräiseen polttoaineen kulutukseen.
Tieliikennelaki ei velvoita ajattelemaan omaa napaani pidemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Liikenne sujuu, jos kaikki ajattelevat vähän omaa napaansa pidemmälle."
MINÄ ajan sääntöjen mukaan.
Minulla on aikaa ja rahaa ylimääräiseen polttoaineen kulutukseen.
Tieliikennelaki ei velvoita ajattelemaan omaa napaani pidemmälle.Tieliikennelaki tavallaan kyllä velvoittaa siihen.
"4 §
Tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus
Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi."
Arvailla ei tarvitse, mutta ennakoida pitää. Ajatella pitää ja usein omaa nenäänsä/napaansa pidemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieliikennelaki tavallaan kyllä velvoittaa siihen.
"4 §
Tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus
Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi."
Arvailla ei tarvitse, mutta ennakoida pitää. Ajatella pitää ja usein omaa nenäänsä/napaansa pidemmälle.Kyllä varsin pitkälle arvailemaan tuo ennakointi pykälä loppuun asti vietynä pakottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varsin pitkälle arvailemaan tuo ennakointi pykälä loppuun asti vietynä pakottaa.
Arvailu ja ennakointi ovat sukua keskenään, mutta eivät ole täysin sama asia. Ennakointivelvollisuus perustuu havainnointiin, eli siihen, mitä sillä hetkellä on havaittavissa, eli nähtävissä.
Tienkäyttäjän tulee yleistä huolellisuusvelvollisuutta noudattaakseen tarkkailla ja ennakoida toisten tienkäyttäjien toimintaa ja sovittaa oma toimintansa tekemiensä havaintojen pohjalle.
- Anonyymi
Onhan se sellasta, kun välillä "kaahataan" kuutta kymppiä rinnakkain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818