"Tukholman poliisi on julistanut Ruotsin pääkaupunkiin poikkeustilan kiihtyvien väkivaltaisuuksien vuoksi."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fabebed1-a5fd-444d-8fe7-8d89a8995ca2
Tässä näemme ääriliberaalin vihervasemmistolaispolitiikan seuraukset, voitte miettiä kun äänestätte että haluatteko saman suomeen.
Poliisi julisti Tukholmaan poikkeustilan
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ovat ne oikeat rehdit ruotsalaismiehet, jotka heittävät musulmaanit ulos maasta?
- Anonyymi
Eipä tuntuisi turvalliselta matkakohteelta vielä pitkään aikaan.
- Anonyymi
No eipä varmaan ainakaan 1000 vuoteen ole turvallinen.
- Anonyymi
Taas valehtelet. Erityinen tapahtuma ei välttämättä ole poikkeustila.
- Anonyymi
Aha, "yksittäistapaus".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, "yksittäistapaus".
Yksittäis sotatila.
- Anonyymi
Miksi helvetissä Ruotsissa on niin paljon aseita. Eikä niitä kerätä hulluilta pois. Suomessa aseenkantoluvan menettää harvinaisen helposti.
- Anonyymi
Miksi Hallitus ei saa näitä uutisia tietoonsa, onko nämä uutiset sensuroituja.
- Anonyymi
Ruotsin TV ssä johtava lääkäri sanoi, että ampumisten uhrien hoito on nyt tärkeintä (prioriseras).
Hän muistutti että ampumahaavat ovat vaikeita hoitaa, mutta haavoittuneet on palautettava "työkykyisiksi".
Ruotsin tehtävä on siis auttaa sitä sakkia, joka ei yleensä työtä tee, vaan loisii nurkissa ja suunnittelee terroritoimia tai huumekauppaa.
Ruotsi on alistunut islamin komentoon. - Anonyymi
Ruotsi on maailman turvallisin maa ja maahanmuutto on rikkaus.
Ei mulla muuta.
T: Alexander- Anonyymi
Jag älskar blattar. Kanske.
MVH Svante
- Anonyymi
Hyvin ovat kotoutuneet.
- Anonyymi
Ovat kuin kotimaassaan, siis hyvin kotoutuneet.
- Anonyymi
"Taas valehtelet. Erityinen tapahtuma ei välttämättä ole poikkeustila"
--Veritekojen sarja sai taas jatkoa – Tukholmaan poikkeustila--
IS. - Anonyymi
Varmaan kiva asua tuolla.
- Anonyymi
Voisi olla hyvä asua vähän aikaa, tietäisi jo etukäteen millainen Suomi on 10v kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797