Profetia: Jeesus tulee pian takaisin

Anonyymi-ap

8

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamen, halleluja! Oletko se Tukholman profetian profeetta?

• Anonyymi

Proferetta pastori 1980 tulin uskoon

• Anonyymi

Kyllä siinä on syytä muutamaan aloitukseen....

• Anonyymi

Hebr.1:1-4 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljon korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän. Fil.2:9-11

• Anonyymi

Taas tämä sama valheprofeetta!

• Anonyymi

Pasasen jumalia ovat raha ja etenkin maine hinnalla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Joh.7:33-36 Mutta Jeesus sanoi: Minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne, ja sitten minä menen pois hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt. Silloin te etsitte minua ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Niin juutalaiset sanoivat keskenään: Minne tämä aikoo mennä, koska emme voi löytää häntä? Eihän vain aikone mennä niiden luo , jotka asuvat hajallaan kreikkalaisten keskellä, ja opettaa kreikalaisia? Mitä tämä sana on, jonka hän sanoi: Te etsitte minua, mutta ette löydä, ja: Missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sille te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulettte minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

Aivan loistavasti lohkottu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      3928
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      81
      1759
    3. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      35
      1201
    4. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      456
      1060
    5. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      52
      1014
    6. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      159
      930
    7. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      927
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      75
      852
    9. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      168
      757
    Aihe