Useita tulossa suomeen. Myöhäistä niitä on rakentaa. Kukaan ei tiedä millaisilla autoilla 10v perästä ajetaan. Jos oikein huonosti käy niin häkäpönttöön tyydyttävä. Jos tulee sota niin palataan 50-luvulle.
Turhat akkutehtaat
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
vain suomalaiset ahneet noudukkaat
lankeaa tällaisiin kusetuksiin.
virkamies sai puuhasteltavaa
ja lehdet tyhjiä lupauksia- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Akkuhommat lopetettava, mullakin on polttomottorikäyttöinen porakone ja hyvin toimii!!
Ratiokaaj mulla ei tartte akkuja, se on veivattava !! - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17713929Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tulee käymään samalla lailla, kun aikanaan Valkon kuvaputkitehtaalle.
Hevoset on tulevaisuutta, joten kasvattakaa heinää.- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Sähkö autoissa alkuaineen on paha juoni. Ne on helppo tuhota ja ihmiset myös. Akkuautit ovat karvalakki malli tulevaan tapaan käyttää energiaa sähköä.
- Anonyymi
Tulevaisuudessa niin minä kuten muutkin ajaa polttomoottoriautoilla. Uutisia kun lukee niin en ole vahingoniloinen että olen ollut oikeassa kokoajan. Sähköautot ei ainakaan ole tulevaisuus Suomessa, ehkä Vatikaanissa tilanne toinen.
- Anonyymi
Sähköautojen osuus lisääntyy Suomessakin jatkuvasti ja lisääntysi vielä enemmän, jos niitä kyettäisiin toimittamaan enemmän.
Itse ajan ainakin jonkin aikaa polttomoottoriautolla, mutta sähköistymisessä on tulevaisuus.
- Anonyymi
Joku voi olettaa ja luulla että sähköllä , sellainen ihminen joka vaikuttaa päätöksiin tuotannoista . HAAA hh .
- Anonyymi
Kai niitä akkuja muuhunkin tarvitaan, esim, uusiutuvan energian varastointiin.
- Anonyymi
Hys, HYS !
Nyt rahastetaan sähköinfralla, vaikka pian ajetaan vetyautoilla. - Anonyymi
Turhaan käyt yhden persun sotaasi tuulivoimaloita vastaan.
Suuret autotehtaat ovat valintansa tehneet. - Anonyymi
Kuolleena syntynyt idea.
- Anonyymi
Bensa-autolla huristelen kunnes hyytyy. Siksi olen alkanut jo tuunaamaan polkuautoa.
- Anonyymi
Polkuauto kuulostaa ihan bensavehkeeltä kun pärisyttää polkiessaan huuliaan.
- Anonyymi
Aavikolle min riennän. Purralla minä ratastan.
- Anonyymi
ratsastan Purralla ja piereskelen.
- Anonyymi
Vety on tulevaisuutta.
- Anonyymi
Kun sota loppuu niin Venäjän markkinat alkavat taas vetämään, silloin on suuri kysyntä akuillakin.
- Anonyymi
Kun sota loppu nii enään hengissä jokunen raukka jolla punainen tupa ja perunamaa,oma kaivo sekä maakellari .- Sähköjä ei ole , kuolee kylmään jollei oo klapihellaa :-( Järvestä tai joesta särkikalaa jos tuuria.- Stkee fillarilla
Että sellaiset näkymät ku ryssä atomipommittanut ! :´-(
Vae Vichtis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151