Niinistö (pres.) haluaisi leikata Puolustusvoimilta

Anonyymi-ap

Nyrkki-Huru alkaa vanhoilla päivillään muistuttaa Romanian upeaa johtajaa Nicolae Ceaușescua, joka maksoi Romanian valtionvelan pois ja sai palkinnoksi lyijyä.

Sauli-pappa ei hiffaa, että pelissä on käytössä leikkiraha. Ei leikkiraha ole tärkeämpää kuin ihmisten (kansalaisten) hyvinvointi. Sauli-pappa ottaa leikin liian vakavasti.

Ylipäätään tuon tason pelottelu ei ole sopivaa korkeassa asemassa olevalta henkilöltä. Ottaisi oppia Sanna Marinista, joka valaa positiivisuutta tulevaisuuteen.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009342327.html

10

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

blackrock-NATOn tarkotus on lopettaa suomen puolustusvoimat ja tehdä siitä USAn blackrock Oyn yksityis-armeija bisnes?- valtio maksaa palkka-armeijan

tän takia koko ukraina-selkkaus- koko eurooppaa ajetaan tällä alas- ja USAn ja Venäjän hallintaan.

• Anonyymi

Asehankintoihin on palanut velkarahaa nyt oli hillittävä!! Meitä ei uhkaa lähiaikoina mikään. !!

• Anonyymi

Ukrainan typerä sota on rahan haaskausta , Suomen kansa kärsii kun Sanna Marin sotii Venäjää vastaan

• Anonyymi

Milloin tuollainen sota Venäjää vastaan on aikomus käynnistää?

• Anonyymi

Jos leikataan, niin on selvää, ettei kukaan tai mikään taho ole täysin koskematon. Kaikki joutuvat pohtimaan prioriteettejaan. Näin aikuisten maailmassa.

• Anonyymi

Seuraavat presidentinvaalit eivät tule päivääkään liian aikaisin.

• Anonyymi

Tai tunnin kun on kesäaika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tunnin kun on kesäaika.

Kesälläkö ne muka on?

• Anonyymi

Kas kun ei taas kirjastoja ehdottanut maksullisiksi.

• Anonyymi

Kas Kun siellä on töissä maksullisia (palkkaa saavia) naisia jotka ajaa minut ulos juomaan
        PAKKASEEN miksi? viinani jäätyy

Itsekkäitä, kun haluavat tehdä töitäään, he rahassa vai rauhassa.
        työ ihan outo sana minulle. lisään äskeiseeni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2407
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1346
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      859
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      45
      829
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      818
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      375
      763
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      702
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      667
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      59
      620
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      609
    Aihe