puhua toisten miesten komeudesta? Asennelukko?
Miksi miehen on niin vaikeaa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä itse voin myöntää jos näen jonkun todella komean miehen, että onpa siinä todella komea mies. Vaikka mies olen itsekin.
Näitä todella komeita miehiä on/oli muun muassa:
Gregory Peck
Gary Grant
Sean Connery- Anonyymi
Selvä, hyvä....sikäli korjaan, että Grantin etunimi on tuo harvinaisempi Cary.
- Anonyymi
Marlon Brando oli komea , tosin vain 175 cm pitkä. Jännä naukuva ääni.
- Anonyymi
Tukholmassa kännätään ei katella homoja!
- Anonyymi
Jos miehenä kykenee nähdä toisen miehen komeaksi, ei se tarkoita että olisi homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehenä kykenee nähdä toisen miehen komeaksi, ei se tarkoita että olisi homo.
Siellä ne komeat ovat!
- Anonyymi
Koska niin harvat miehet ovat komeita, ehkä yksi sadasta tai tuhannesta.
- Anonyymi
Yksi sadasta vastaantulevasta naisestakaan on edes jonkun näköinen Suomessa.
- Anonyymi
Siksi että eivät halua leimautua homo seksuaaliksi. Näin olen kuullut.
- Anonyymi
tietenkin mode poistaa tämän yllä olevan kommentin vaikka se on vastaus kysymykseen.
- Anonyymi
Paljastaa homo-osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastaa homo-osaa.
Haluissa...
- Anonyymi
Olen monesti tällä palstalla kertonut kuinka kaunis on Tinppa Soumi. Paljon kauniimpi kuin persujen nykyinen miesjohtaja.
- Anonyymi
Hmm... "Ongelma" lienee siinä että näin täysin heteromiehenä en oikein osaa jaotella miehiä eri kategorioihin ulkonäön tai olemuksen perusteella joten eipä siinä ole käytännössä mitään puhumista!
- Anonyymi
Jo tuli valkoinen valhe jota uskoo vain itse hän 🤭
- Anonyymi
"Sama juttu naisilla,meneppäs kehumaan jollekkin naiselle toisen naisen kauneutta,riita alkaa heti"!!!
- Anonyymi
No joo ja edelleen: jos vaimo sanoo autossa, että "onpas tuolla hieno auto", niin mies kivahtaa:"mitäs vikaa tässä sitten on?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403470Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132858- 282544
- 422017
- 182001
- 571978
- 561871
- 581626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101518- 171345