puhua toisten miesten komeudesta? Asennelukko?
Miksi miehen on niin vaikeaa
17
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä itse voin myöntää jos näen jonkun todella komean miehen, että onpa siinä todella komea mies. Vaikka mies olen itsekin.
Näitä todella komeita miehiä on/oli muun muassa:
Gregory Peck
Gary Grant
Sean Connery- Anonyymi
Selvä, hyvä....sikäli korjaan, että Grantin etunimi on tuo harvinaisempi Cary.
- Anonyymi
Marlon Brando oli komea , tosin vain 175 cm pitkä. Jännä naukuva ääni.
- Anonyymi
Tukholmassa kännätään ei katella homoja!
- Anonyymi
Jos miehenä kykenee nähdä toisen miehen komeaksi, ei se tarkoita että olisi homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehenä kykenee nähdä toisen miehen komeaksi, ei se tarkoita että olisi homo.
Siellä ne komeat ovat!
- Anonyymi
Koska niin harvat miehet ovat komeita, ehkä yksi sadasta tai tuhannesta.
- Anonyymi
Yksi sadasta vastaantulevasta naisestakaan on edes jonkun näköinen Suomessa.
- Anonyymi
Siksi että eivät halua leimautua homo seksuaaliksi. Näin olen kuullut.
- Anonyymi
tietenkin mode poistaa tämän yllä olevan kommentin vaikka se on vastaus kysymykseen.
- Anonyymi
Paljastaa homo-osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastaa homo-osaa.
Haluissa...
- Anonyymi
Olen monesti tällä palstalla kertonut kuinka kaunis on Tinppa Soumi. Paljon kauniimpi kuin persujen nykyinen miesjohtaja.
- Anonyymi
Hmm... "Ongelma" lienee siinä että näin täysin heteromiehenä en oikein osaa jaotella miehiä eri kategorioihin ulkonäön tai olemuksen perusteella joten eipä siinä ole käytännössä mitään puhumista!
- Anonyymi
Jo tuli valkoinen valhe jota uskoo vain itse hän 🤭
- Anonyymi
"Sama juttu naisilla,meneppäs kehumaan jollekkin naiselle toisen naisen kauneutta,riita alkaa heti"!!!
- Anonyymi
No joo ja edelleen: jos vaimo sanoo autossa, että "onpas tuolla hieno auto", niin mies kivahtaa:"mitäs vikaa tässä sitten on?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk1393938Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa
Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian1251327Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän
Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i1691131Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.106869- 46857
Miten paljon vertaat itseäsi muihin?
Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad254853- 43828
- 101766
Yksi tavoite tälle vuodelle
Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.50764