puhua toisten miesten komeudesta? Asennelukko?
Miksi miehen on niin vaikeaa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä itse voin myöntää jos näen jonkun todella komean miehen, että onpa siinä todella komea mies. Vaikka mies olen itsekin.
Näitä todella komeita miehiä on/oli muun muassa:
Gregory Peck
Gary Grant
Sean Connery- Anonyymi
Selvä, hyvä....sikäli korjaan, että Grantin etunimi on tuo harvinaisempi Cary.
- Anonyymi
Marlon Brando oli komea , tosin vain 175 cm pitkä. Jännä naukuva ääni.
- Anonyymi
Tukholmassa kännätään ei katella homoja!
- Anonyymi
Jos miehenä kykenee nähdä toisen miehen komeaksi, ei se tarkoita että olisi homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehenä kykenee nähdä toisen miehen komeaksi, ei se tarkoita että olisi homo.
Siellä ne komeat ovat!
- Anonyymi
Koska niin harvat miehet ovat komeita, ehkä yksi sadasta tai tuhannesta.
- Anonyymi
Yksi sadasta vastaantulevasta naisestakaan on edes jonkun näköinen Suomessa.
- Anonyymi
Siksi että eivät halua leimautua homo seksuaaliksi. Näin olen kuullut.
- Anonyymi
tietenkin mode poistaa tämän yllä olevan kommentin vaikka se on vastaus kysymykseen.
- Anonyymi
Paljastaa homo-osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastaa homo-osaa.
Haluissa...
- Anonyymi
Olen monesti tällä palstalla kertonut kuinka kaunis on Tinppa Soumi. Paljon kauniimpi kuin persujen nykyinen miesjohtaja.
- Anonyymi
Hmm... "Ongelma" lienee siinä että näin täysin heteromiehenä en oikein osaa jaotella miehiä eri kategorioihin ulkonäön tai olemuksen perusteella joten eipä siinä ole käytännössä mitään puhumista!
- Anonyymi
Jo tuli valkoinen valhe jota uskoo vain itse hän 🤭
- Anonyymi
"Sama juttu naisilla,meneppäs kehumaan jollekkin naiselle toisen naisen kauneutta,riita alkaa heti"!!!
- Anonyymi
No joo ja edelleen: jos vaimo sanoo autossa, että "onpas tuolla hieno auto", niin mies kivahtaa:"mitäs vikaa tässä sitten on?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662