Niilläkin aseilla olisi voitu pelastaa suomalaisia.

Anonyymi-ap

Miettikääpä sotaintoilijapolitikot, miten monta enemmän vammautuu, kuolee Suomessa sitten kun sota maahamme kohdistuu kun on vähennetty kättä pidempää kalustoa, suojavarusteita, majoitustelttoja, leikkausvälineitä ensiaputavaroineen muualle maailmaa? Niitä ei niin vain korvata uusilla, uusien tekeminen maksaa aikaa ja huomatkaa uusien lisäksi kun sitten olisi ollut nekin jotka lahjoitettu joilla saataisiin ylimääräistä puolustusvoimaa. Kummasti viisaus kasvaa kun "sinun lapsesti" puutteellisen torjunnan todennäköisyyden vuoksi kuolee vammautuu vakavasti. Sitten vasta näet tekosi vakavuuden, toteat "olit huono äiti tai olit huono isä kun ehdotit kalustonpoistoa muille maille saamatta siitä edes hintansa arvoista verotuloa valtiolle!"

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kummasti viisaus kasvaa kun "sinun lapsesi" puutteellisen puolustusjärjestelmän torjunnan todennäköisyyden vuoksi kuolee tai vammautuu vakavasti?

      Sitten vasta näet tekosi vakavuuden ja toteat: "Olin huono äiti tai olin huono isä kun ehdotin kaluston- ja ammusten poistoa muille maille saamatta siitä edes hintansa arvoista verotuloa valtiolle!"

    • Anonyymi

      Venäjän suomen käsikassarat vihreät, vasemmisto ja demarit pitää sen huolen, että suomen puolustus tuhotaan siihen mennessä kun kolmas maailmansota alkaa.

      • Anonyymi

        Persut kerkeää ennen sitä aloittaa kolmannen maailmansodan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut kerkeää ennen sitä aloittaa kolmannen maailmansodan.

        Persut on kuule rauhaarakastava osa kansasta joten puhut silkkaa p*skaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on kuule rauhaarakastava osa kansasta joten puhut silkkaa p*skaa!

        En ymmärrä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä????

        Kyllä mä sen uskon ettet mitään mistään ymmärrä.


    • Anonyymi

      En ymmärtänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe