Uusi putous ohjelma huonompi kuin koskaan

Anonyymi-ap

Väkisin tehdyn oloista "viihdettä". Näyttelijöillä on hauskaa, mutta vain itseään varten. Minua ei naurata.☹️

23

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joutaa lopettaa ohjelmaformaatti.

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Loppuun kaluttu ohjemaformaatti.

    • Anonyymi

      Alinta ja paskinta paskaa maan päällä.

      • Anonyymi

        Kuin huonoin mahdollinen lukionäytelmä.


    • Anonyymi

      Katsooko joku tuollaista kuraa 2023?

      Voi kun muistaa niitä Parempi myöhään, Soitinmenot, Älywapaa Palokunta

      ...se oli hauskaa se..

      • Anonyymi

        Nasse-setä, Pelle Hermanni, manit bois, Uuno Turhapuro mikä tahansa muu 70-80 luvun sketsi ohjelma oli paljon parempi kuin tuo Putous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nasse-setä, Pelle Hermanni, manit bois, Uuno Turhapuro mikä tahansa muu 70-80 luvun sketsi ohjelma oli paljon parempi kuin tuo Putous.

        Niin oli mutta nykykansa lue nuoriso ja sitä vanhemmat lukuunottamatta boomereita pöyristyisivät moisista ohjelmista mutta annas olla kun tulee tasa-arvoa ja trans-ja homolakia ja kaikkea siltä väliltä niin ollaan niin myötäsukaan että, huumoria ei noista nykyporukoista löydä sitten hakemallakaan.


    • Anonyymi

      jonkun oltava pakosti huonompi kuin kaikkien edeltäjiensä. Jospa kyseessä "pohja noteeraus" ja osallisujat oikeutettuja tupla / tripla palkkioihin.

      Lainmukaan lienee selvä että osallistujat ihmisiä? Eikä niitä voi hävittää/tappaa vaikka tietäs missä ne asuu ja Vihaa niitä.

    • Anonyymi

      Voi myötähäpeä mitä Pask## voiko tuosta enää huonompaa tehdä

    • Anonyymi

      Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Sen verran vilkaisin Putousta,millaiset hahmot heillä on. No ei mitään uutta. Se kari Mutanen oli kuin Jussi Vatasen saletisti natsaa - mies mulle tuli se mieleen. Sama paska mutta eri paketissa.

    • Anonyymi

      Voi kun ikävää, mutta voithan katsoa jotain muuta ja parempaa.

    • Anonyymi

      Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin itkeä ja valittaa jossain Suolessa jostain telkkari ohjelmasta?

    • Anonyymi

      Normaalia yle-paskaa taas.

      • Anonyymi

        Maikkarin ohjelma se on.


    • Anonyymi

      Lässyn Lässyn Lahtinen mitään uutta ei ollut taso ei enempää voi pudota ei edes hymähdystä tullut sketsihahmot täysin absolut 100% tylsiä no ei onneksi ole pakko katsoa ja lapsia yleisössä ja saatanaa ja helvettiä huudetaan muka hauskana

    • Anonyymi

      Oli siinä muuta hyvä sketsi kuten talonyhtiön kokous eli hallitus irvailu ja Sannan hahmo hyvä. Toivottavasti nuo jatkuu.

    • Anonyymi

      Kaikki nuo on jo nähty

    • Anonyymi

      Tankki täyteen ja sisko ja sen veli sisälsivät tilannekomiikkaa. Nykyiset vain mielipuolista sekoilua ja naaman vääntöä. Kait jotkut tykkää, kun tuokin ohjelma tehtiin. Vuosiin en ole Putousta katsonut, kuuluu suunnilleen yhtä surkuhupaisiin kuin Big Brother. Siis, ihan oikeesti, voiko tuosta tyhmempää ohjelmaformaattia kukaan keksiä. Paitsi siis Putous, ehkä.

    • Anonyymi

      On vaikea tehdä komiikkaa, kun kaikki vetää herneet nenäänsä jostain. Mursu hahmo oli hauska. Eiköhän tuosta tule hyvää viihdettä. Sehän oli vasta ensimmäinen jakso. Aloin huvikseni miettimään, mikä olisi arjesta löytämäni koomisin hahmo, minkä pohjalta voisin tehdä sketsihahmon.

    • Anonyymi

      Jos joka jaksossa joku kuolisi niin olisi hauskaa, nyt on samaa huttua muiden roskaohjelmien kanssa.

    • Anonyymi

      Siis mikä oli paremmin kuin ensimmäisellä kaudella ? tuohan toistaa täysin samaa mitä viimekaudella tosin vieläkin huonommin yksikään hahmo ei nostanut edes hymyä näkee ettei kukaan enää jaksa panostaa aika todellakin ajanut tästä ohi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe