Jos joku ihminen vastustaa kategorisesti maahanmuuttoa niin onko hän silloin rasisti? Jos on niin millä perusteella?
Maahanmuuton vastustaminen rasismiako - Millä perusteella?
36
84
Vastaukset
- Anonyymi
On ne eri asioita. Toinen tarkoittaa jonkin ihmisryhmän pitämistä huonompana vaikka ihonvärin perusteella, toinen sitä, että Suomeen ei saa muuttaa ulkomaalaisia-
Mutta molemmat ajatukset ovat omituisia.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714233a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On rasisti jos vastustaa maahanmuuttoa etnisin perustein. Ei ole rasisti jos todella vastustaa KAIKKEA maahamuuttia myös paluumuuttoa eli ei hyväksy myöskään suomalaisten palaamista maahan.
- Anonyymi
Kyllä voi vastustaa maahanmuuttoa myös etnisin perustein ilman että on mitenkään rasisti SILLÄ rasismillahan tarkoitetaan sitä että ihmiset asetetaan eriarvoiseen asemaan toisiinsa nähden jollain perusteella!
Jos nyt vastustat maahanmuuttoa etnisin perustein niin että et hyväksy minkään etnisen ryhmän maahanmuuttoa NIIN ethän sinä silloin kohtele ihmisiä eriarvoisesti, eli et syyllisty rasismiin!
Myöskään humanitaarisen maahanmuuton vastustaminen ei täytä rasismin "vaatimuksia" sillä eiväthän he ole mikään yhtenäinen/etninen ihmisryhmä vaan koko ajan muuttuva porukka!
Paluumuuttokommenttisi taas osoittaa että et ole asiaa edes ajatellut, kirjoitit vain mitä sylki suuhun toi!
- Anonyymi
Ei ole rasismia puolustaa maata uhilta.
- Anonyymi
Jos joku ulkoa tuleva asia uhkaa loppupeleissä kansaa jollakin tavalla, sen vastustaminen ei ole rasismia. Aina on reviiriä puolustettu kautta historian. Kukaan ei huutanut rasismia.
- Anonyymi
Ei ole. Mutta miksi koet uhkana maahanmuuttavat? Onhan meillä uhkia. Naapurivaltio laajentumishaaveineen. Maapallon ekologinen tila. Suomessa asutuksen keskittyminen suuriin kaupunkeihin ja muun maan palveluiden turvaaminen. Koulutusvaje, kun firmat ovat siirtäneet tuotantonsa halpatyövoiman maihin. Sitä aiheutunut työttömyys. Väestön ikääntyminen ja julkisten palveluiden yksityistäminen pörssiyhtiöille. Tarjolla 0-sopimustöitä tai osa-aikatöitä, joilla ei elä.
Hyviä puolia on Suomen lainsäädäntö ja sosiaaliturva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Mutta miksi koet uhkana maahanmuuttavat? Onhan meillä uhkia. Naapurivaltio laajentumishaaveineen. Maapallon ekologinen tila. Suomessa asutuksen keskittyminen suuriin kaupunkeihin ja muun maan palveluiden turvaaminen. Koulutusvaje, kun firmat ovat siirtäneet tuotantonsa halpatyövoiman maihin. Sitä aiheutunut työttömyys. Väestön ikääntyminen ja julkisten palveluiden yksityistäminen pörssiyhtiöille. Tarjolla 0-sopimustöitä tai osa-aikatöitä, joilla ei elä.
Hyviä puolia on Suomen lainsäädäntö ja sosiaaliturva.Keltäs sinä nyt tämän kysyit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä puolia on Suomen lainsäädäntö ja sosiaaliturva.Ei kouluttautuneita, sivistyneitä, omilla toimeen tulevia työperäisiä maahanmuuttajia kukaan vastusta.
Kielitaidottomat, luku- ja kirjoitustaidottomat, Kelan asiakkaiksi tulevilla haittamaahanmuuttajilla emme tee mitään. Vihervasemmisto jostain kumman syystä haluaa juuri näitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä puolia on Suomen lainsäädäntö ja sosiaaliturva.Maahanmuutto uhkaa ilmastoa. Kun tulija tulee kehitysmaasta länteen kuluttamaan länsimaiseen tapaan hänen hiilijalanjälki nousee monikymmenkertaisesti. Hän tarvitsee uusia asuinalueita ja mistäs muualta ne otetaan kuin metsästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuutto uhkaa ilmastoa. Kun tulija tulee kehitysmaasta länteen kuluttamaan länsimaiseen tapaan hänen hiilijalanjälki nousee monikymmenkertaisesti. Hän tarvitsee uusia asuinalueita ja mistäs muualta ne otetaan kuin metsästä.
Vihervassut voisivat hieman miettiä kuinka paljon heidän unelma nostaa hiilijalanjälkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ulkoa tuleva asia uhkaa loppupeleissä kansaa jollakin tavalla, sen vastustaminen ei ole rasismia. Aina on reviiriä puolustettu kautta historian. Kukaan ei huutanut rasismia.
Mun puolesta saa tulla porukkaa mistä vain mutta. Täällä noudatetaan maan lakeja, elätetään itsensä ja kunnioitetaan maan tapoja ja kulttuuria. Jos ei näin tapahdu niin ulos maasta heti. Jos silloin oon jonkun mielestä rasisti, niin ei kiinnosta mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolesta saa tulla porukkaa mistä vain mutta. Täällä noudatetaan maan lakeja, elätetään itsensä ja kunnioitetaan maan tapoja ja kulttuuria. Jos ei näin tapahdu niin ulos maasta heti. Jos silloin oon jonkun mielestä rasisti, niin ei kiinnosta mua.
Juuri näin!
- Anonyymi
Jos tuntematon ihminen on uhka, niin kyseessä on myös vainoharha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä puolia on Suomen lainsäädäntö ja sosiaaliturva.Jos maahanmuuttajat elättää itsensä , noudattaa maan lakeja käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan kunnollisesti . Eivätkä vaadi yhteiskunnalta erityiskohtelua, niin mutta ei ole mitään vastaan maahanmuuttajia, mutta mikä mahtaisi olla tilanne ? Kaikki sosiaalituen varassa elävät saavat häipyä Suomesta.
- Anonyymi
Valtion rauhan ja turvallisuuden vaarantaminen holtittomalla kansainvaelluksella on poliittinen kysymys. Rasismia ei ihmisten kesken ole olemassakaan, koska kaikki ihmiset ovat samaa rotua. Olemme kaikki Nooan neljän pojan jälkeläisiä; valkoihoiset Jachedin, mustat Hamin ja aasialaiset Shemin. Nämä heimot ovat sekoittuneet vuosituhansien aikana, mutta noista kolmesta miehestä vaimoineen se alkoi.
- Anonyymi
Rasistit ja fasistit vaarantavat valtion turvallisuuden.
- Anonyymi
Tuo on ikuisuuskysymys. Kyllä varmasti on mahdollista vastustaa maahanmuutoa ilman että on rasisti, itseasiassa itsenäisiä valtioitahan ei oikeastaan edes voisi olla muuten tai ainakaan valtioiden välillä ei voisi olla rajatarkastuksia muutoin.
Mutta väitän silti, että suurin osa persujen kannattajista ovat silti rasisteja. En muista että juuri kukaan perussuomalainen kansanedustaja olisi kyennyt puhumaan maahanmuutosta puhtaasti taloudellisena kysymyksenä.- Anonyymi
"Mutta väitän silti, että suurin osa persujen kannattajista ovat silti rasisteja" - No, tekeekö se virallisesta puolueesta ja kansanedustajista rasisteja jos he saavat rasistien ääniä?
Vähän sama juttu kuin jalkapallohuligaanienkin kohdalla että jos jonkun joukkueen "kannattajat" riehuvat ja hulinoivat katsomossa niin tekeekö se automaattisesti tästä joukkueesta väkivaltaa kannattavan ja siihen yllyttävän joukkueen? - Anonyymi
Mahdatkohan olla mitenkään uskottava selittämään rasismia? On meinaan aika rasistisia käsityksesi perussuomalaisista!
- Anonyymi
Rasismia on myös se että sinä maalaat ja maalitat yhden puolueen kannattajineen rasisteiksi edes haluamatta ottaa kantaa heidän huoliinsa. Tyypillistä oikomista omaa etua ajatellen joka on vihervassuille tavallista.
- Anonyymi
Jos rasismi on haittamaahanmuuton vastustamista, on rasisti nimike silloin kunniakas
- Anonyymi
Minua ei haittaa tippaakaan rasistiksi sanominen, koko sana pitäisi karnevalisoida,
- Anonyymi
Seuraavaksi karnevalisoimme sinun ihmisoikeutesi.
- Anonyymi
Totta se on menettänyt merkityksensä!
- Anonyymi
Rasismi on tapa lyödä poliittista vastustajaa vyön alle.
- Anonyymi
Vain kehitysmaamuslimeiden haittamaahanmuuton vastustaminen on rasismi!
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Kaikkien pitäisi vastustaa haittamaahanmuuttoa!
- Anonyymi
Syyskuun alussa - 21 Tapasin täällä kotikaupungissani (Tromssa) yliopistolla Norjalaisen rasistin nimeltään Sylvi Listhaug. Googlettakaapas! Johtaa täkäläistä populistipuoluetta (FRP). Oli parlamenttivaalit tulossa ja vaalitelttailu käynnissä. Tiedustelin häneltä etteikö kansalaisuuden saamista voisi hieman helpottaa? Hän kohteliaasti tutustui tapaukseeni ja totesi sitten" Du finnen. Hvilken söknad trenger du da?" Eli mihin sinä sitä hakemusta oikein tarvitset? Tämän jälkeen esitteli tietokoneeltansa, että tapauksessani pohjoismaalaisena se olisi vain ilmoitus. EI HAKEMUS! Neuvoi sitten face-ryhmän "norjassa rantautuneet suomalaiset" ja pyysi kertomaan siellä tästä kansalaiseksi ilmoittautumisesta. Oli myös kiinnostunut mitä mahdollista byrokratiaa olemme Norjassa kohdannet. Ja miksei teitä Suomalaisia enempää kiinnosta Norjan hoito - ja teolliset alat, vaikka teillä on Ruotsinkielen pakollinen koulutuskin. Suomalaisten työllisyysprosentin väitti hän Norjassa olevan sillä hetkellä hieman yli 98, Ruotsalaisten (käytännössä suurin mamuryhmä Norjassa) noin puolitoista prosenttia alhaisempi ja Islantilaiset sillä hetkellä mahtavat 99,9%
Kakku - ja kaffetuokion jälkeen toivotti hän viihtymistä, hyviä vaellussäitä ja PITKÄÄ TYÖIKÄÄ!!
Sellainen rouva on Sylvi Listhaug. Norjalainen RASISTI! - Anonyymi
Loogista olisi vastustaa silloin myös maastamuuttoa ja pyrkiä kieltämään suomalaisia muuttamasta vapaasti ulkomaille.
- Anonyymi
Mikään ei ole niin rasisti kuin muslimi. Asiat on tarkoituksella käännetty nurinpäin, jotta Suomeen pääsisi valumaan loputon musllimi saastuttajien ja tuhoajien joukkio.
- Anonyymi
realisti on
- Anonyymi
Minun suomi, minun perinteet, minun kulttuuri, minun naiset, minun rahat, minä! minä! minä!!! lässynlässyn, suomi kuuluu kaikille sen asukkaille olivatpa he syntyneet missä maassa tahansa, vaikka maapallon toisella puolella.
- Anonyymi
Osuit jutun ytimeen ja oikeassa. Tämä sisäänlämmennyt "minä" kulttuurimme on johtanut siihen, että entiset jämäkät äijähallitukset ovat historiaa ja maamme asioista päättävät ympärileikkaamattomat naiset.
Esim sharialaki (Afganistan ja osin muu lähi - itä) takaisi, että vaalikeskustelut (mikäli vaaleja enää tarvittaisiin) muuttuisivat sopuisiksi ja niihin palaisi puheenvuorot. Myös äänenkorkeus muuttuisi kuuloystävällisemmäksi. Falsetista ja sobraanosta bassoon. Politiikka muutuisi imagon luomisesta takaisin asioihin keskittymiseen. Ja mikä tärkeintä kodin tärkein huone -wc kimaltelisi puhtauttaan, ei ainoastaan arkiaamuisin, vaan myös sunnuntaiaamuisin. Myös länsinaapurimme Ruotsi olisi 40 - luvun alkupuoliskolla hyötynyt lähi - idän tapaisista kulttuureista. Isämme ja isoisämme eivät olisi lähteneet itään pystyttämään "vastaanottokeskuksia" teräsvyörylle idästä vaan olisivat ottaneet turvallisen etumatkan jättämällä naiset hidastamaan viholliarmeijan miesten sotilasoperatiivista toimintaa. Näin Ruotsi olisi saanut kerralla paljon hyvää työvoimaa. Silloin Suomella oli antaa vain ne 20000 lasta sotapakolaisiksi Ruotsiin, jonne he integroituivat paikalliseen väkeen. Oppikoon pohjolamme nyt isiemme tyhmyyksistä ja toivotetaan ne lähi - idän kulttuurit tervetulleiksi. Minulla on siinä henkilökohtainen aspekti. Olen mies, enkä pidä wc:n siivouksesta. Enkä siitä, että kanna sovinistin statusta. TERVETULOA SHARIA!!!!
- Anonyymi
Näinhän se nykyään on kuten sekin, että vasemmistohallituksen kritisointi on naisvihaa.
Viha/rasismi termi on siitä kätevä, kun sen heittää jonkun niskaan niin sen enempää asiasta ei tarvi puhua saati että tämä kritiikki.... anteeksi "viha" voisi olla tarkemman seurannan kohteena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901