RaaMATUssa

Anonyymi-ap

Piru piileskelee yksityiskohdissa. Raamattu on nominatiivina neutraali ja suunmyötäinen substantiivi, mutta jo genetiivissä sisältää MÄDÄTYKSEN. Ja otsikossa muoto on inessiivissä, arvon peelot.

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MIKSI ET USKO JO ETTEN OLE USKOSSA JA EN USKO JEESUKSEEN.

• Anonyymi

Jeesuksella ei ollut ainakaan Usko-nimistä opetuslasta, johon hän olisi voinut tulla. Saattoi toki olla rakastajia, joita ei ole dokumentoitu raamattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksella ei ollut ainakaan Usko-nimistä opetuslasta, johon hän olisi voinut tulla. Saattoi toki olla rakastajia, joita ei ole dokumentoitu raamattuun.

Minä en Jeesuksen tekemisiä tiedä, itse olen suhteessa ulkoavaruudesta tulleen kanssa ja kestänyt jo useamman vuoden tämä suhde. Saatan muuttaa hänen planeetalle jos eroaa edellisestä! Sitä olen nyt useamman vuoden oottanut mutta taisi lisääntyä kumppani siellä vieras planeetalla niin taisin olla vain yhden illan juttu...ei voi muukalaisiin luottaa.

Minä uskon noituuteen niin en ole uskossa, keitän kurasoppaa joka päivä ja kiroan vihollisia ja toivon heille kasvavan kuudes varvas...ei ole toteutunut sekään helvetti 🧙🎃

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      347
      2832
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      59
      2611
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      241
      1117
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      423
      1052
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      43
      873
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      831
    7. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      8
      744
    Aihe