Kyllä minä olen nykyään joka hetki

Anonyymi-ap

Sen takaraivossa tiedostanut mikä olet ja kuinka sick tämä juttu on. Joskus on vain niin vaikea uskoa, että voiko tällanen edes olla mahdollista? Mutta on se. Jään nyt tosiaan kokonaan tästä kuviosta pois. Tee mitä lystäät muiden kanssa. Ei ole minun asia. Estot on sullekin laitettu.

21

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä lopetin täällä käymisen koska tää palsta on sick!
      Ennen olin jatkuvasti ja nyt ehkä kerran kaksi viikossa katsomassa näitä juttuja. Sillä ajatuksella että mikään ei ole mule.

• Anonyymi

On täällä käyty ja huvituttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät huumeita

Tahdon vetäytyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät huumeita

Tahdon vetäytyä

Hyvä väite, vaan epätosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten moni muukin asia täällä, pitäs huomiota kiinnittää paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä kyllä ihan sitäkään ymmärrä, että miten nämä yhden ja saman satusedän manipulaatiot ny niin huvittavia o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää kommunikaatiota pojat teille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät huumeita

Tahdon vetäytyä

Tuskinpa täällä nisteillä on aikaa kirjoitella,seuraavaa satsia yritetään raapia jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa täällä nisteillä on aikaa kirjoitella,seuraavaa satsia yritetään raapia jostain.

Pikku nistit odotellessa settii chattii

• Anonyymi

Voisitko vähän valaista, mitä on tapahtunut? Viestistäsi ei ymmärrä yhtään, mistä on kyse.

• Anonyymi

Miten on mahdollista, että nämä fiktiiiviset tarinat eli provot kiinnostaa? Kuin olisi joku missio rakentaa jotain tarinaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on mahdollista, että nämä fiktiiiviset tarinat eli provot kiinnostaa? Kuin olisi joku missio rakentaa jotain tarinaa

Kaikki eivät ole provoja. Jos ei ole provo, henkilö osaa kertoa tarkemmin. Tuskin kysyminen sinua sivullista mitenkään loukkaa tai vahingoittaa tai on muullakaan tavalla pois sinun elämästäsi. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät ole provoja. Jos ei ole provo, henkilö osaa kertoa tarkemmin. Tuskin kysyminen sinua sivullista mitenkään loukkaa tai vahingoittaa tai on muullakaan tavalla pois sinun elämästäsi. 😉

No kyllä joistain kerronnoista voi heti havaita jos on normaalijärkinen, että kyseessä on jonkun trollin shokkiarvokalastelu😉

• Anonyymi

Kauna on ryppyinen takaraivo.

• Anonyymi

Ja rakkaus ryppyinen reikä

• Anonyymi

Likainen kiero ja ruma?

• Anonyymi

Sairas ...

• Anonyymi

Mietitkö oikein koko päivän, että mitä vastaisit tähän kun kuvittelet tätä ätmin trollausta taas jonkun tuttusi kirjoittamaksi? Eniten taitaa v.tuttaa kun kukaan ulkomaailmassa ei tunnu maalituksiasi uskovan, ehkä latelit vähän liikaa

• Anonyymi

Löytyykö mitään hyvää?

• Anonyymi

Mikä hän on mielestäsi ja miksi estit hänet ….?
      Voit olla erehtynyt jotenkin ….?
      Tuskin olet edes kysynyt miten asiat ovat mutta mene menojasi ja ole onenellinen.

• Anonyymi

Kyllä muakin esto kirpaisi. Vieläkään ei ole ajatustakaan kestään muusta. Kestän kuin nainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      266
      2233
    2. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      48
      1267
    3. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      279
      1242
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1196
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1163
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      246
      1047
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      931
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      925
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      806
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      56
      748
    Aihe