Piikkioireita piilotellaan

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/2c031f7a-8fef-4c5f-8b6d-16f704478bba

minuutin kohdalla videossa pestään koronapiikin tukokset geenien syyksi.
Perinnöllinen tukosalttius.......????
just joo......

Etukäteen aivopestään ihmisiä ja lakaistaan asiaa maton alle.......

Mitä, tuliko sinullekin puolen metrin pituinen puuroveriklimppihyytymä rokotuksen jälkeen joka pysäytti sydämesi?
Tästä se johtuu, sinulla perinnöllinen tukosalttius.........

Mitä, turposiko peukalosi vasaran iskun jälkeen?
Tästä se johtuu, sinulla perinnöllinen turpoamisalttius......

Mitä, tienaatko kuitenkin alle 3000€?
tästä se johtuu, sinulla on perinnöllinen vähätienistialttius......

Mitä, eikö sinulla ole teslaa?
Tästä se johtuu, sinulla on perinnöllinen teslaomistamattomuusalttius.......


jne.

Siellä yritetään vaan piilotella asiaa ja pestä käsiä.......
Taitavat olla paniikissa jo.....

17

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki perintötekijät alkoi 2020-2022 heti piikkien jakamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Onneksi on ennen piikityksiä sitten varoiteltu ja paljon, ettei sitten mene tällaiset hätävalheet ja selittelyt läpi.

    • Anonyymi

      Mediat ovat yhtälailla syyllisiä rikokseen peittelyllään ja valheillaan.

      • Anonyymi

        ??

        - Mistä rikoksesta vihjailet? Voisitko mitenkään kirjoittaa yksiselitteisesti?


    • Anonyymi

      Rokote aiheuttaa juurikin noita verenhyytymiä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö- Kuulun diabeetikkona ja ylipainoisena riskiryhmään. Olen saanut 5 koronapiikkiä kaikkiaan ja päälle influenssarokotteen. Ei mitään oireita piikeistä eikä verenhyytymiä. Rokote suojaa henkeni säilymisen ja olen kiitollinen Suomen rokotusjärjestelmän olemassaolosta.


      • Anonyymi

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?

        Luonnollisesti myös kuukautisveri muuttui tummaksi ja runsaimmaksi ja hyytymiä oli enemmän kuin normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?

        Eiköhän se jo ole sulle riittävä todiste, että sain 5 koronapiikkiä ja olen edelleen elossa ja terve. Kuolluthan minä olisin jos rokotevastaisten typerät salaliittoteoriat pitäisivät paikkansa. Ja olen sen influenssapiikinkin lisäksi hakenut vuosikaudet joka talveksi suojakseni. Sairastin aikanaan vakavan influenssan joka vei sairaalakuntoon, sen jälkeen päätin ettei ikinä enää. Rokote suojaa.
        Mutta teidän rokotevastaisten persuidioottien kanssahan on turha keskustella kun vastustatte henkeen ja vereen piikkejä vaikka niistä osoitettaisiin teille tieteelliset faktat. Teille kun tiede ei merkitse mitään vaan uskotte huuhaa-juttuihin ja Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?

        Myös ruumiinavaksissa näillä koronaan kuolleilla oli paljon hyytymiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö- Kuulun diabeetikkona ja ylipainoisena riskiryhmään. Olen saanut 5 koronapiikkiä kaikkiaan ja päälle influenssarokotteen. Ei mitään oireita piikeistä eikä verenhyytymiä. Rokote suojaa henkeni säilymisen ja olen kiitollinen Suomen rokotusjärjestelmän olemassaolosta.

        Toivottasti pysyt terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös ruumiinavaksissa näillä koronaan kuolleilla oli paljon hyytymiä.

        Anonyymi
        2023-01-22 08:34:49

        "Myös ruumiinavaksissa näillä koronaan kuolleilla oli paljon hyytymiä."

        - Koronan alkumetreiltä jo vuodelta 2020 eli ennen rokotuksia alkaen itse koronataudin hyytymiä aikaansaava vaikutus toki huomatttiin lähes heti.

        Toukokuu 2020

        𝙑𝙚𝙧𝙚𝙣𝙤𝙝𝙚𝙣𝙣𝙪𝙨𝙡𝙖̈𝙖̈𝙠𝙚 𝙡𝙚𝙞𝙠𝙠𝙖𝙨𝙞 𝙠𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖𝙠𝙪𝙤𝙡𝙚𝙢𝙖𝙩 𝙥𝙪𝙤𝙡𝙚𝙚𝙣




        https://www.verkkouutiset.fi/a/verenohennuslaake-leikkasi-koronakuolemat-puoleen/#f98ac6d2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se jo ole sulle riittävä todiste, että sain 5 koronapiikkiä ja olen edelleen elossa ja terve. Kuolluthan minä olisin jos rokotevastaisten typerät salaliittoteoriat pitäisivät paikkansa. Ja olen sen influenssapiikinkin lisäksi hakenut vuosikaudet joka talveksi suojakseni. Sairastin aikanaan vakavan influenssan joka vei sairaalakuntoon, sen jälkeen päätin ettei ikinä enää. Rokote suojaa.
        Mutta teidän rokotevastaisten persuidioottien kanssahan on turha keskustella kun vastustatte henkeen ja vereen piikkejä vaikka niistä osoitettaisiin teille tieteelliset faktat. Teille kun tiede ei merkitse mitään vaan uskotte huuhaa-juttuihin ja Jeesukseen.

        Mistä tiedät saitko placeboa vai ehtaa tavaraa?
        Lääketieteellisissä kokeissa osa saa placeboa, sinä et tiedä mitä sait.


    • Anonyymi

      Täällä taas kaikki peräkammarin "asiantuntijat" mölisee ilman yhtäkään faktaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sulla on perinnollinen yksinkertaisuusalttius.

      Ihmisiä on kuollut kautta aikojen verihyytymiin.
      Vaimoni (36v) kuoli massiiviseen sydänkeuhkoemboliaan.
      Eli sydän ja keuhkot täynnä verihyytymää.
      Tämä tapahtui 2004, eikä tasan ollut rokotuksien syytä kun kammosi rokotuksia.
      Eikä varmasti ollut koronarokotuksen syytä.

      Isäni (78v) sai myös aivoveritulpan 10 vuotta sitten.
      Tuttavani mies (40 v ) kuoli aivoveritulppaan 21 vuotta sitten.
      Myös toisen tuttavani mies (30v) kuoli 30 vuotta sitten.
      Betoniaseman mylläri (arviolta 30v) kuoli aivoveritulppaan 15 vuotta sitten.

      Ihmisiä vain kuolee verihyytymiin, on kuollut aina.
      Joten älä puhu paskaa, itseasiassa viimeaikoina ei ole kuollut ketään tuttua verenhyytymiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe