Piikkioireita piilotellaan

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/2c031f7a-8fef-4c5f-8b6d-16f704478bba

minuutin kohdalla videossa pestään koronapiikin tukokset geenien syyksi.
Perinnöllinen tukosalttius.......????
just joo......

Etukäteen aivopestään ihmisiä ja lakaistaan asiaa maton alle.......

Mitä, tuliko sinullekin puolen metrin pituinen puuroveriklimppihyytymä rokotuksen jälkeen joka pysäytti sydämesi?
Tästä se johtuu, sinulla perinnöllinen tukosalttius.........

Mitä, turposiko peukalosi vasaran iskun jälkeen?
Tästä se johtuu, sinulla perinnöllinen turpoamisalttius......

Mitä, tienaatko kuitenkin alle 3000€?
tästä se johtuu, sinulla on perinnöllinen vähätienistialttius......

Mitä, eikö sinulla ole teslaa?
Tästä se johtuu, sinulla on perinnöllinen teslaomistamattomuusalttius.......


jne.

Siellä yritetään vaan piilotella asiaa ja pestä käsiä.......
Taitavat olla paniikissa jo.....

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki perintötekijät alkoi 2020-2022 heti piikkien jakamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Onneksi on ennen piikityksiä sitten varoiteltu ja paljon, ettei sitten mene tällaiset hätävalheet ja selittelyt läpi.

    • Anonyymi

      Mediat ovat yhtälailla syyllisiä rikokseen peittelyllään ja valheillaan.

      • Anonyymi

        ??

        - Mistä rikoksesta vihjailet? Voisitko mitenkään kirjoittaa yksiselitteisesti?


    • Anonyymi

      Rokote aiheuttaa juurikin noita verenhyytymiä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö- Kuulun diabeetikkona ja ylipainoisena riskiryhmään. Olen saanut 5 koronapiikkiä kaikkiaan ja päälle influenssarokotteen. Ei mitään oireita piikeistä eikä verenhyytymiä. Rokote suojaa henkeni säilymisen ja olen kiitollinen Suomen rokotusjärjestelmän olemassaolosta.


      • Anonyymi

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?

        Luonnollisesti myös kuukautisveri muuttui tummaksi ja runsaimmaksi ja hyytymiä oli enemmän kuin normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?

        Eiköhän se jo ole sulle riittävä todiste, että sain 5 koronapiikkiä ja olen edelleen elossa ja terve. Kuolluthan minä olisin jos rokotevastaisten typerät salaliittoteoriat pitäisivät paikkansa. Ja olen sen influenssapiikinkin lisäksi hakenut vuosikaudet joka talveksi suojakseni. Sairastin aikanaan vakavan influenssan joka vei sairaalakuntoon, sen jälkeen päätin ettei ikinä enää. Rokote suojaa.
        Mutta teidän rokotevastaisten persuidioottien kanssahan on turha keskustella kun vastustatte henkeen ja vereen piikkejä vaikka niistä osoitettaisiin teille tieteelliset faktat. Teille kun tiede ei merkitse mitään vaan uskotte huuhaa-juttuihin ja Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on laittaa luonnollisesti ne todisteet väitteellesi?

        Myös ruumiinavaksissa näillä koronaan kuolleilla oli paljon hyytymiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö- Kuulun diabeetikkona ja ylipainoisena riskiryhmään. Olen saanut 5 koronapiikkiä kaikkiaan ja päälle influenssarokotteen. Ei mitään oireita piikeistä eikä verenhyytymiä. Rokote suojaa henkeni säilymisen ja olen kiitollinen Suomen rokotusjärjestelmän olemassaolosta.

        Toivottasti pysyt terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös ruumiinavaksissa näillä koronaan kuolleilla oli paljon hyytymiä.

        Anonyymi
        2023-01-22 08:34:49

        "Myös ruumiinavaksissa näillä koronaan kuolleilla oli paljon hyytymiä."

        - Koronan alkumetreiltä jo vuodelta 2020 eli ennen rokotuksia alkaen itse koronataudin hyytymiä aikaansaava vaikutus toki huomatttiin lähes heti.

        Toukokuu 2020

        𝙑𝙚𝙧𝙚𝙣𝙤𝙝𝙚𝙣𝙣𝙪𝙨𝙡𝙖̈𝙖̈𝙠𝙚 𝙡𝙚𝙞𝙠𝙠𝙖𝙨𝙞 𝙠𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖𝙠𝙪𝙤𝙡𝙚𝙢𝙖𝙩 𝙥𝙪𝙤𝙡𝙚𝙚𝙣




        https://www.verkkouutiset.fi/a/verenohennuslaake-leikkasi-koronakuolemat-puoleen/#f98ac6d2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se jo ole sulle riittävä todiste, että sain 5 koronapiikkiä ja olen edelleen elossa ja terve. Kuolluthan minä olisin jos rokotevastaisten typerät salaliittoteoriat pitäisivät paikkansa. Ja olen sen influenssapiikinkin lisäksi hakenut vuosikaudet joka talveksi suojakseni. Sairastin aikanaan vakavan influenssan joka vei sairaalakuntoon, sen jälkeen päätin ettei ikinä enää. Rokote suojaa.
        Mutta teidän rokotevastaisten persuidioottien kanssahan on turha keskustella kun vastustatte henkeen ja vereen piikkejä vaikka niistä osoitettaisiin teille tieteelliset faktat. Teille kun tiede ei merkitse mitään vaan uskotte huuhaa-juttuihin ja Jeesukseen.

        Mistä tiedät saitko placeboa vai ehtaa tavaraa?
        Lääketieteellisissä kokeissa osa saa placeboa, sinä et tiedä mitä sait.


    • Anonyymi

      Täällä taas kaikki peräkammarin "asiantuntijat" mölisee ilman yhtäkään faktaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sulla on perinnollinen yksinkertaisuusalttius.

      Ihmisiä on kuollut kautta aikojen verihyytymiin.
      Vaimoni (36v) kuoli massiiviseen sydänkeuhkoemboliaan.
      Eli sydän ja keuhkot täynnä verihyytymää.
      Tämä tapahtui 2004, eikä tasan ollut rokotuksien syytä kun kammosi rokotuksia.
      Eikä varmasti ollut koronarokotuksen syytä.

      Isäni (78v) sai myös aivoveritulpan 10 vuotta sitten.
      Tuttavani mies (40 v ) kuoli aivoveritulppaan 21 vuotta sitten.
      Myös toisen tuttavani mies (30v) kuoli 30 vuotta sitten.
      Betoniaseman mylläri (arviolta 30v) kuoli aivoveritulppaan 15 vuotta sitten.

      Ihmisiä vain kuolee verihyytymiin, on kuollut aina.
      Joten älä puhu paskaa, itseasiassa viimeaikoina ei ole kuollut ketään tuttua verenhyytymiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe