tarhataan pois pihoista

Anonyymi-ap

Susia on ihan liikaa ja väärissä paikoissa. Sudet voisi tarhata kansallispuistoihin, tukevien aitojen taakse ja susien ystävät kustantaa lemmikellleeen ruuat. Seurantapanta kaulaan, niin suden kummiksi ryhtynyt voisi jopa seurailla lemmikkinsa elämää , tietenkin maksusta ja näillä susikummien maksuilla kustannettaisiin sitten petojen valvonta ja hoito

9

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niimpä, herää kysymys miten paljon liiallinen susimäärä aiheuttaa kustannuksia maataloudelle, Pitää investoida susiaitoihin, koiriin, ym,, Välillisesti se vaikuttaa meidän kaikkien ruokakorin hintaan ja kriisiajan huoltovarmuuteen.

• Anonyymi

Höh. Eihän Suomessa kohta olekaan maataloutta, kun EU on ne tuhonnut.

• Anonyymi

Tuollahan on Susia vaikka miten paljon Karahkan tuulpuiston alueella,suuria laumoja.
      Ei ihme jos koirat kaikkoaa,katoaa.

• Anonyymi

Koiria on aivan liikaa, syötetään ne susille.

• Anonyymi

Niin tuttavani laittoi viestiä itrajalta siellä on susia liikkuu pihapiirissä!! Ilvekset tulee ihan pihaan!! Eläimet kuuluu luontoon mutta jos ne häiritsee elämää ja turvallusuutta!! Itsekkin olen rajanpinnasta 9km venäjän rajallle mutta ei sillloin nähty ees karhua tai sutta joskus joku sano nähneen!! Marjamettäs ei tullu mieleenkään pelätä mutta nyt kun kesät ollaan siellä niin kyllä tulee kun mettäs kulkee että jos?? Mutta kylät on autioitunu niin kaipane sit tulee !! Mutta jos se on häiritsevää kyllä pitäisi puuttuu!!

• Anonyymi

susien ystävät voisivat perustaa lammastarhoja sinne tänne, jotta susille riittäisi ruokaa. Talveksi voisi sitten asentaa ruonkitauetomaatteja, ja lömmitettyjä vesikuppeja, ettei hukille pääsisi tulemaan nölkä tai jano, sillä kuivaruokaa syövä eläin tarvitsee kunnolla juomista ja nappuloiden vaatiman lumimäärän syömimen palelluttaisi suden sisälä

• Anonyymi

Eipäs kun sinut voidaan kiduttaa hengiltä.

• Anonyymi

Semmosesta susitarhasta ei löytyisi viikon päästä hiiren hyppyäkään, ja se hyöty siitä olisi, ettei kuukauden päästä löytyisi kuin yksi susi, ja sekin riekaleina kun söisivät toisensa. Kannibaaleja kun ovat.

• Anonyymi

Ja aloittajalla on liikaa ruokaa, mikä ehkäisee järkevän ajattelun.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6002
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4544
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3041
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      342
      1628
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1371
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1348
    8. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1338
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      239
      1272
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe