Ihopoli Seinäjoki

Anonyymi-ap

Psoria pukkaa. Onko sieltä apua saanut? Onko muilla kokemusia polista?

18

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös ihopolille tarvita lääkärin lähete?

      • Anonyymi

        Naapurin papalla käsivarret ruvella. Käveli suoraa polille ja salvaa tuli.


    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta polista, mutta Terveystalon ihotautilääkäristä kylläkin.

      • Anonyymi

        Hyvää vai huonoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää vai huonoa?

        tuskin on paappa polille kävelly suoraa,tai on voinu kävellä mutta päivystykseen on ohjattu. mihinkään ei pääse enää ilman ajan varausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää vai huonoa?

        Hyvää, sain apua vaivoihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää vai huonoa?

        Hyvää.


    • Anonyymi

      Valohoito auttaa psoriin, mutta helposti uusiutuu taas.
      Lääkkeitä on monenmoisia, mutta onko kukaan saanut apua niistä?
      Löytyiskö mitään palstaa, jossa olisi enemmän tietoa lääkkeiden vaikutuksesta?

    • Anonyymi

      Ravinto kuntoon, grilliruoka kokonaan pois, säännöllistä ulkoliikuntaa (ei motorisoitua). Lääkkeet sekoittavat suoliston toiminnan ja sitä kautta vaikuttavat heikentävästi myös ihoon. Uusavuttomuutta on se, että keinotekoisella koetetaan korvata luonnon metodit. Ihminenhän on osa luontoa.

      Syökää vaan burgereita ja napsikaa lääkkeitä. Tulos näkyy ulospäin ja vanheneminen tehostuu.

      • Anonyymi

        Ihmettelen miksei hommata lääkäriä sinne polille. Keikkalääkäri käy kun ehtii. Vaasassa on paljon paremmin hoidettu asiat, lääkärit ja kaikki. Sama matka olis Vaasaan. Pitääs muuttaa Vähäänkyröön nii silloin pääsis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksei hommata lääkäriä sinne polille. Keikkalääkäri käy kun ehtii. Vaasassa on paljon paremmin hoidettu asiat, lääkärit ja kaikki. Sama matka olis Vaasaan. Pitääs muuttaa Vähäänkyröön nii silloin pääsis.

        Ruotsissa asuessani sain keväällä ja syksyllä valohoitoa pienen lääkityksen kanssa. Pärjasin hyvin. Talvella näppylät lisääntyivät, muttei haitannut vaatteiden alla.
        Suomessa tyrkytettiin heti vain lääkkeitä, valohoito ei tullut kuuloonkaan. Ihosyövällä vain peloteltiin. Ruotsissa tiedettiin ettei mainittavaa syöpäriskiä ole ellei iho pala. Lääketehtaden pelottelua.
        Piti lopulta tilata Ruotsista oma valohoitolamppu, lääkkeenä 10mg Neatigason. 10 vuotta on pärjätty hyvin, eikä ihopolilla ole käyty kertaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa asuessani sain keväällä ja syksyllä valohoitoa pienen lääkityksen kanssa. Pärjasin hyvin. Talvella näppylät lisääntyivät, muttei haitannut vaatteiden alla.
        Suomessa tyrkytettiin heti vain lääkkeitä, valohoito ei tullut kuuloonkaan. Ihosyövällä vain peloteltiin. Ruotsissa tiedettiin ettei mainittavaa syöpäriskiä ole ellei iho pala. Lääketehtaden pelottelua.
        Piti lopulta tilata Ruotsista oma valohoitolamppu, lääkkeenä 10mg Neatigason. 10 vuotta on pärjätty hyvin, eikä ihopolilla ole käyty kertaakaan.

        Mitä maksoi ja minkä niminen valohoitolamppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä maksoi ja minkä niminen valohoitolamppu?

        Medisun 250, nyt näyttäisi hinta olevan n.23900 kr sis alv +rahti.
        Jos alv saa vähentää jää n. 1700 eur+rahti.
        Vielä piti olla yleislääkärin lausunto. Oma laite on pelannut moitteetta.


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen saanut sieltä apua!

    • Anonyymi

      Ihan asiantuntevaa palvelua sieltä saa ja oireet helpottaa!

      • Anonyymi

        Minäkin olen sieltä apua saanut. Pääsin sinne töihin, kun olin työttömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen sieltä apua saanut. Pääsin sinne töihin, kun olin työttömänä.

        Apteekin farmaseuteilta saa kyllä parempaa tietoa psorilääkkeistä. Kannattaa kysellä, kun niitä lääkkeitä ostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apteekin farmaseuteilta saa kyllä parempaa tietoa psorilääkkeistä. Kannattaa kysellä, kun niitä lääkkeitä ostelee.

        Totta! Ihopolilla taas väitetään, apteekis ei tiedetä lääkkeistä mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe