Psoria pukkaa. Onko sieltä apua saanut? Onko muilla kokemusia polista?
Ihopoli Seinäjoki
18
332
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ihopolille tarvita lääkärin lähete?
- Anonyymi
Naapurin papalla käsivarret ruvella. Käveli suoraa polille ja salvaa tuli.
- Anonyymi
Ei ole kokemusta polista, mutta Terveystalon ihotautilääkäristä kylläkin.
- Anonyymi
Hyvää vai huonoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vai huonoa?
tuskin on paappa polille kävelly suoraa,tai on voinu kävellä mutta päivystykseen on ohjattu. mihinkään ei pääse enää ilman ajan varausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vai huonoa?
Hyvää, sain apua vaivoihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vai huonoa?
Hyvää.
- Anonyymi
Valohoito auttaa psoriin, mutta helposti uusiutuu taas.
Lääkkeitä on monenmoisia, mutta onko kukaan saanut apua niistä?
Löytyiskö mitään palstaa, jossa olisi enemmän tietoa lääkkeiden vaikutuksesta? - Anonyymi
Ravinto kuntoon, grilliruoka kokonaan pois, säännöllistä ulkoliikuntaa (ei motorisoitua). Lääkkeet sekoittavat suoliston toiminnan ja sitä kautta vaikuttavat heikentävästi myös ihoon. Uusavuttomuutta on se, että keinotekoisella koetetaan korvata luonnon metodit. Ihminenhän on osa luontoa.
Syökää vaan burgereita ja napsikaa lääkkeitä. Tulos näkyy ulospäin ja vanheneminen tehostuu.- Anonyymi
Ihmettelen miksei hommata lääkäriä sinne polille. Keikkalääkäri käy kun ehtii. Vaasassa on paljon paremmin hoidettu asiat, lääkärit ja kaikki. Sama matka olis Vaasaan. Pitääs muuttaa Vähäänkyröön nii silloin pääsis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen miksei hommata lääkäriä sinne polille. Keikkalääkäri käy kun ehtii. Vaasassa on paljon paremmin hoidettu asiat, lääkärit ja kaikki. Sama matka olis Vaasaan. Pitääs muuttaa Vähäänkyröön nii silloin pääsis.
Ruotsissa asuessani sain keväällä ja syksyllä valohoitoa pienen lääkityksen kanssa. Pärjasin hyvin. Talvella näppylät lisääntyivät, muttei haitannut vaatteiden alla.
Suomessa tyrkytettiin heti vain lääkkeitä, valohoito ei tullut kuuloonkaan. Ihosyövällä vain peloteltiin. Ruotsissa tiedettiin ettei mainittavaa syöpäriskiä ole ellei iho pala. Lääketehtaden pelottelua.
Piti lopulta tilata Ruotsista oma valohoitolamppu, lääkkeenä 10mg Neatigason. 10 vuotta on pärjätty hyvin, eikä ihopolilla ole käyty kertaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa asuessani sain keväällä ja syksyllä valohoitoa pienen lääkityksen kanssa. Pärjasin hyvin. Talvella näppylät lisääntyivät, muttei haitannut vaatteiden alla.
Suomessa tyrkytettiin heti vain lääkkeitä, valohoito ei tullut kuuloonkaan. Ihosyövällä vain peloteltiin. Ruotsissa tiedettiin ettei mainittavaa syöpäriskiä ole ellei iho pala. Lääketehtaden pelottelua.
Piti lopulta tilata Ruotsista oma valohoitolamppu, lääkkeenä 10mg Neatigason. 10 vuotta on pärjätty hyvin, eikä ihopolilla ole käyty kertaakaan.Mitä maksoi ja minkä niminen valohoitolamppu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä maksoi ja minkä niminen valohoitolamppu?
Medisun 250, nyt näyttäisi hinta olevan n.23900 kr sis alv +rahti.
Jos alv saa vähentää jää n. 1700 eur+rahti.
Vielä piti olla yleislääkärin lausunto. Oma laite on pelannut moitteetta.
- Anonyymi
Minä ainakin olen saanut sieltä apua!
- Anonyymi
Ihan asiantuntevaa palvelua sieltä saa ja oireet helpottaa!
- Anonyymi
Minäkin olen sieltä apua saanut. Pääsin sinne töihin, kun olin työttömänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen sieltä apua saanut. Pääsin sinne töihin, kun olin työttömänä.
Apteekin farmaseuteilta saa kyllä parempaa tietoa psorilääkkeistä. Kannattaa kysellä, kun niitä lääkkeitä ostelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apteekin farmaseuteilta saa kyllä parempaa tietoa psorilääkkeistä. Kannattaa kysellä, kun niitä lääkkeitä ostelee.
Totta! Ihopolilla taas väitetään, apteekis ei tiedetä lääkkeistä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401