MIESTEN töissä. Kysyin naapuria savotoimaan kaveriksi että raivataanpas tuo 10ha alue pajuista ja koivunaluista pois että pääsee kuusen ja männyn taimet kasvamaan.
Naapuri söi jotain soijanakkeja ja kehotti minuakin tutustumaan että ovat terveellisiä. Naurahdin ja sanoin jos ei kuiteskaan ja itse grillasin pekonijuusto makkaroita ja kehuin niitä naapurille että maistappa näitä ja sinappia kylkeen kyllä kelpaa. Ei kelvannu soija naapurille nyrpisti nenäänsä.
SITTE TÖIHIN välillä on ojia jne ei muuta ku sahat laulamaan. Puolentunnin päästä ihmettelin että miten ei kuulu toisen sahan ääntä. Naapurille oli tullu väsy läähätti kuin koira ja istui maassa oli ottanut sahan ja valjaat pois päältä. Kohta se rupesi voivottamaan ja sätkimään maassa kuin käärme tilasin pikaisesti lanssin että saatiin työn uuvuttama soija hoitoon oli pumpusta ottanna. Kyllä motkotin jälkeinpäin naapurille että elä elä tuommosta paskaa syö vaan oikeaa ruokaa nuilla ihmemössöillä et jaksa ja tapat ittes. Samaisena päivänä itse heiluin metässä 12 tuntia huvikseni välillä piti pitää tauko aina silloin kun tankki loppui ja lopussa ylimääräinen 1min tauko kun piti laittaa otsalamppu että näkee tehdä töitä!
Naapuri ei pärjännyt pupunruuvalla
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
...ja höpö höpö , taisi olla metsänhoitoyhdistyksen tilaamat liettualaiset tekemässä senkin raivuun , hyvä jos kävit paikan päältä näyttämässä palstan ... vai kartaltako vain pirtissä..?
- Anonyymi
"Liettualaiset korkeintaan varastavat sekä auton,että työvälineet"!!!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17715321H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eihän niitä tähän aikaan raivata vaan kevväällä.
- Anonyymi
Paras aika raivata on kesällä kun ne kasvaa ni riittää lähe niin hyvin uudestaan kasvuun.
Helteellähän sitä ei tee mut sit kun on joku viileä päivä ni sitten.- Anonyymi
Mistä tiedät ettei työ ole tehty silloin? Aloittaja vaan nyt kertoi kerrallisen työpäivän tapahtumista.
- Anonyymi
Naapuri oli enempi kielimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772