Vastaamassa tänään Juha Ahvio ja Leena Metsämäki.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kuulolla ollaan!
- Anonyymi
Putinin kannattajilla ei ole kuulijoita.
Ehkä jotain parikymmentä Patmoksen Putin-fania on kuuntelemassa- Anonyymi
Itse olet Venäjän trolli!
- Anonyymi
Oli todella monipuolisia kysymyksiä.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Joo, nukahdin kesken. Tarvitsee kuunnella arkistosta loppuun.
Muista pistää takautuvasti Lexalle rahaa kun nukahdit kesken session ja lahjotukset jäi välistä 😹
Anonyymi kirjoitti:
Muista pistää takautuvasti Lexalle rahaa kun nukahdit kesken session ja lahjotukset jäi välistä 😹
Laitan aina Patmokselle, en Lexalle. 😸
- Anonyymi
Nyt voi kuunnella Patmos+ arkistosta.
- Anonyymi
Se on uudistunut.
- Anonyymi
Aloin kuunnella. Minäkään en arvosta itseäni.
- Anonyymi
Kyllä se arvoituksesi siitä nousee kun ymmärrät olevasi Jumalan luoma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin: paljon hienompaa on tietää olevansa kehittynyt luonnonlakien toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että oppisin sitten viimein lukemaan arvoituksen ja arvostuksen oikein, kuten sinä?
- Anonyymi
Lemppari ohjelman!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448