Vastaamassa tänään Juha Ahvio ja Leena Metsämäki.
Alan kuunnella TMV:tä, ala sinäkin!
16
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulolla ollaan!
- Anonyymi
Olet lutteri palstalla parempi kun muut oppejasi ja tuotteitasi hellari palstalla että et eksytä et varasta muilta. Älä himoitse mitään toisen omaa. Edes vaatteita.
- Anonyymi
Kusettaa luterilaisten rahaa tavaraa huijaa. Bisnes myynti Juudas.
- Anonyymi
Putinin kannattajilla ei ole kuulijoita.
Ehkä jotain parikymmentä Patmoksen Putin-fania on kuuntelemassa- Anonyymi
Itse olet Venäjän trolli!
- Anonyymi
Oli todella monipuolisia kysymyksiä.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Joo, nukahdin kesken. Tarvitsee kuunnella arkistosta loppuun.
Muista pistää takautuvasti Lexalle rahaa kun nukahdit kesken session ja lahjotukset jäi välistä 😹
Anonyymi kirjoitti:
Muista pistää takautuvasti Lexalle rahaa kun nukahdit kesken session ja lahjotukset jäi välistä 😹
Laitan aina Patmokselle, en Lexalle. 😸
- Anonyymi
Nyt voi kuunnella Patmos arkistosta.
- Anonyymi
Se on uudistunut.
- Anonyymi
Aloin kuunnella. Minäkään en arvosta itseäni.
- Anonyymi
Kyllä se arvoituksesi siitä nousee kun ymmärrät olevasi Jumalan luoma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin: paljon hienompaa on tietää olevansa kehittynyt luonnonlakien toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että oppisin sitten viimein lukemaan arvoituksen ja arvostuksen oikein, kuten sinä?
- Anonyymi
Lemppari ohjelman!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3472832Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista592611Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2411117Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4231052- 43873
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60831- 8744