Nainen rahastaa AINA

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b5661d-c01e-4dac-a64e-2467eb9553b5

Suomen yhteiskunta on mies vastainen

Mies raataa ja tekee perheelle OKT joka jää pilkkahintaan ex puolisolle.
Mies joutuu maksamaan kohtuuttoman suuret elatusmaksut, jotka menee ex puolison tilille - ei siis lapsille.

Kun mies rahoittaa lasten harrastusta ex vaimo vie asian oikeuteen ja vatii tuon perusteella elatusmaksujen nostamista.

Kun lapset ovat 18 ja vielä opiskelevat pääsee Isä maksamaan tukensa suoraan lastensa tilille!

Suomessa ei edelleenkään ole lainsäädäntöä sille että äiti pyrkii kaikin tavoin erkaannuttamaan lapset Isästään.

Mikään instanssi ei valvo, että sovitut tapaamiset Isän ja lasten kanssa totetutuvat.

Naiset hakevat eroja, koska tietävät lähes aina saavansa lasten lähihuoltajuuden,
Lisäksi naiset vievät aina ½ miehen omaisuudesta + päälle isot miehen Isän maksavat elatusmaksut jotka nainen (äiti) käyttää

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun h...a on raskaana ja vaatii naimisiin menoa niin mainitset siitä avioehdosta niin aborttia mennään tekemään ..

      Sellainen on maksullinen nainen ....

      • Anonyymi

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Totta ja olen itse mies ja yh lapsi.
        Joten tiedän mistä puhun….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Feministin miesviha on loputonta ....


    • Anonyymi

      Näin on Persut vaatii Suomeen lisää thaihierojia !!

    • Anonyymi

      Oliko pakko käydä vieraissa tai niiskuttaa jauhoja ja tehdä hirvittävät huume velat.
      Joku syy siihen eroon aina on?

      • Anonyymi

        Se on se naisen hinku elää ”sitä omaakin elämäänsä”.
        Näin ovat vonganneet mies seuraa seuranhakupalstoilla kymmeniä vuosia.
        Aina sama marmatus.


    • Anonyymi

      Mutta miehen kun on päästävä nytkyttää sitä jorkkista aina väliajoin,eihän siitä mihinkään pääse. Ja nainen on vähän tyhmä jos ei osaa käyttää hyväksi sitä. On tosin päinvastoinkin.

      Niin se vain menee ja on aina mennyt ja tulee menemäänkin,vaikka kuinka yrittäisit muuttaa luonnon tasapainoa.

    • Anonyymi

      vähenmällä pääsee kun maksaa ovella pyydetyn summan, ilman elintaso riitoja,

      • Anonyymi

        Asenteestasi huokuu ettei nainen itse halua lainkaan? Ainakin ne naiset joiden kanssa itse on tullut oltua tekemisissä ovat olleet aika täynnä himoa ihan itsessään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe