Nainen rahastaa AINA

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b5661d-c01e-4dac-a64e-2467eb9553b5

Suomen yhteiskunta on mies vastainen

Mies raataa ja tekee perheelle OKT joka jää pilkkahintaan ex puolisolle.
Mies joutuu maksamaan kohtuuttoman suuret elatusmaksut, jotka menee ex puolison tilille - ei siis lapsille.

Kun mies rahoittaa lasten harrastusta ex vaimo vie asian oikeuteen ja vatii tuon perusteella elatusmaksujen nostamista.

Kun lapset ovat 18 ja vielä opiskelevat pääsee Isä maksamaan tukensa suoraan lastensa tilille!

Suomessa ei edelleenkään ole lainsäädäntöä sille että äiti pyrkii kaikin tavoin erkaannuttamaan lapset Isästään.

Mikään instanssi ei valvo, että sovitut tapaamiset Isän ja lasten kanssa totetutuvat.

Naiset hakevat eroja, koska tietävät lähes aina saavansa lasten lähihuoltajuuden,
Lisäksi naiset vievät aina ½ miehen omaisuudesta + päälle isot miehen Isän maksavat elatusmaksut jotka nainen (äiti) käyttää

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun h...a on raskaana ja vaatii naimisiin menoa niin mainitset siitä avioehdosta niin aborttia mennään tekemään ..

      Sellainen on maksullinen nainen ....

      • Anonyymi

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Totta ja olen itse mies ja yh lapsi.
        Joten tiedän mistä puhun….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Feministin miesviha on loputonta ....


    • Anonyymi

      Näin on Persut vaatii Suomeen lisää thaihierojia !!

    • Anonyymi

      Oliko pakko käydä vieraissa tai niiskuttaa jauhoja ja tehdä hirvittävät huume velat.
      Joku syy siihen eroon aina on?

      • Anonyymi

        Se on se naisen hinku elää ”sitä omaakin elämäänsä”.
        Näin ovat vonganneet mies seuraa seuranhakupalstoilla kymmeniä vuosia.
        Aina sama marmatus.


    • Anonyymi

      Mutta miehen kun on päästävä nytkyttää sitä jorkkista aina väliajoin,eihän siitä mihinkään pääse. Ja nainen on vähän tyhmä jos ei osaa käyttää hyväksi sitä. On tosin päinvastoinkin.

      Niin se vain menee ja on aina mennyt ja tulee menemäänkin,vaikka kuinka yrittäisit muuttaa luonnon tasapainoa.

    • Anonyymi

      vähenmällä pääsee kun maksaa ovella pyydetyn summan, ilman elintaso riitoja,

      • Anonyymi

        Asenteestasi huokuu ettei nainen itse halua lainkaan? Ainakin ne naiset joiden kanssa itse on tullut oltua tekemisissä ovat olleet aika täynnä himoa ihan itsessään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe