Nainen rahastaa AINA

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b5661d-c01e-4dac-a64e-2467eb9553b5

Suomen yhteiskunta on mies vastainen

Mies raataa ja tekee perheelle OKT joka jää pilkkahintaan ex puolisolle.
Mies joutuu maksamaan kohtuuttoman suuret elatusmaksut, jotka menee ex puolison tilille - ei siis lapsille.

Kun mies rahoittaa lasten harrastusta ex vaimo vie asian oikeuteen ja vatii tuon perusteella elatusmaksujen nostamista.

Kun lapset ovat 18 ja vielä opiskelevat pääsee Isä maksamaan tukensa suoraan lastensa tilille!

Suomessa ei edelleenkään ole lainsäädäntöä sille että äiti pyrkii kaikin tavoin erkaannuttamaan lapset Isästään.

Mikään instanssi ei valvo, että sovitut tapaamiset Isän ja lasten kanssa totetutuvat.

Naiset hakevat eroja, koska tietävät lähes aina saavansa lasten lähihuoltajuuden,
Lisäksi naiset vievät aina ½ miehen omaisuudesta + päälle isot miehen Isän maksavat elatusmaksut jotka nainen (äiti) käyttää

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun h...a on raskaana ja vaatii naimisiin menoa niin mainitset siitä avioehdosta niin aborttia mennään tekemään ..

      Sellainen on maksullinen nainen ....

      • Anonyymi

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Totta ja olen itse mies ja yh lapsi.
        Joten tiedän mistä puhun….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Feministin miesviha on loputonta ....


    • Anonyymi

      Näin on Persut vaatii Suomeen lisää thaihierojia !!

    • Anonyymi

      Oliko pakko käydä vieraissa tai niiskuttaa jauhoja ja tehdä hirvittävät huume velat.
      Joku syy siihen eroon aina on?

      • Anonyymi

        Se on se naisen hinku elää ”sitä omaakin elämäänsä”.
        Näin ovat vonganneet mies seuraa seuranhakupalstoilla kymmeniä vuosia.
        Aina sama marmatus.


    • Anonyymi

      Mutta miehen kun on päästävä nytkyttää sitä jorkkista aina väliajoin,eihän siitä mihinkään pääse. Ja nainen on vähän tyhmä jos ei osaa käyttää hyväksi sitä. On tosin päinvastoinkin.

      Niin se vain menee ja on aina mennyt ja tulee menemäänkin,vaikka kuinka yrittäisit muuttaa luonnon tasapainoa.

    • Anonyymi

      vähenmällä pääsee kun maksaa ovella pyydetyn summan, ilman elintaso riitoja,

      • Anonyymi

        Asenteestasi huokuu ettei nainen itse halua lainkaan? Ainakin ne naiset joiden kanssa itse on tullut oltua tekemisissä ovat olleet aika täynnä himoa ihan itsessään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      190
      1535
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      894
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      110
      710
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe