https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b5661d-c01e-4dac-a64e-2467eb9553b5
Suomen yhteiskunta on mies vastainen
Mies raataa ja tekee perheelle OKT joka jää pilkkahintaan ex puolisolle.
Mies joutuu maksamaan kohtuuttoman suuret elatusmaksut, jotka menee ex puolison tilille - ei siis lapsille.
Kun mies rahoittaa lasten harrastusta ex vaimo vie asian oikeuteen ja vatii tuon perusteella elatusmaksujen nostamista.
Kun lapset ovat 18 ja vielä opiskelevat pääsee Isä maksamaan tukensa suoraan lastensa tilille!
Suomessa ei edelleenkään ole lainsäädäntöä sille että äiti pyrkii kaikin tavoin erkaannuttamaan lapset Isästään.
Mikään instanssi ei valvo, että sovitut tapaamiset Isän ja lasten kanssa totetutuvat.
Naiset hakevat eroja, koska tietävät lähes aina saavansa lasten lähihuoltajuuden,
Lisäksi naiset vievät aina ½ miehen omaisuudesta + päälle isot miehen Isän maksavat elatusmaksut jotka nainen (äiti) käyttää
Nainen rahastaa AINA
11
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kun h...a on raskaana ja vaatii naimisiin menoa niin mainitset siitä avioehdosta niin aborttia mennään tekemään ..
Sellainen on maksullinen nainen ....- Anonyymi
Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.
Totta ja olen itse mies ja yh lapsi.
Joten tiedän mistä puhun…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.
Feministin miesviha on loputonta ....
- Anonyymi
Näin on Persut vaatii Suomeen lisää thaihierojia !!
- Anonyymi
Oliko pakko käydä vieraissa tai niiskuttaa jauhoja ja tehdä hirvittävät huume velat.
Joku syy siihen eroon aina on?- Anonyymi
Se on se naisen hinku elää ”sitä omaakin elämäänsä”.
Näin ovat vonganneet mies seuraa seuranhakupalstoilla kymmeniä vuosia.
Aina sama marmatus.
- Anonyymi
Mutta miehen kun on päästävä nytkyttää sitä jorkkista aina väliajoin,eihän siitä mihinkään pääse. Ja nainen on vähän tyhmä jos ei osaa käyttää hyväksi sitä. On tosin päinvastoinkin.
Niin se vain menee ja on aina mennyt ja tulee menemäänkin,vaikka kuinka yrittäisit muuttaa luonnon tasapainoa. - Anonyymi
vähenmällä pääsee kun maksaa ovella pyydetyn summan, ilman elintaso riitoja,
- Anonyymi
Asenteestasi huokuu ettei nainen itse halua lainkaan? Ainakin ne naiset joiden kanssa itse on tullut oltua tekemisissä ovat olleet aika täynnä himoa ihan itsessään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602