Nainen rahastaa AINA

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b5661d-c01e-4dac-a64e-2467eb9553b5

Suomen yhteiskunta on mies vastainen

Mies raataa ja tekee perheelle OKT joka jää pilkkahintaan ex puolisolle.
Mies joutuu maksamaan kohtuuttoman suuret elatusmaksut, jotka menee ex puolison tilille - ei siis lapsille.

Kun mies rahoittaa lasten harrastusta ex vaimo vie asian oikeuteen ja vatii tuon perusteella elatusmaksujen nostamista.

Kun lapset ovat 18 ja vielä opiskelevat pääsee Isä maksamaan tukensa suoraan lastensa tilille!

Suomessa ei edelleenkään ole lainsäädäntöä sille että äiti pyrkii kaikin tavoin erkaannuttamaan lapset Isästään.

Mikään instanssi ei valvo, että sovitut tapaamiset Isän ja lasten kanssa totetutuvat.

Naiset hakevat eroja, koska tietävät lähes aina saavansa lasten lähihuoltajuuden,
Lisäksi naiset vievät aina ½ miehen omaisuudesta + päälle isot miehen Isän maksavat elatusmaksut jotka nainen (äiti) käyttää

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun h...a on raskaana ja vaatii naimisiin menoa niin mainitset siitä avioehdosta niin aborttia mennään tekemään ..

      Sellainen on maksullinen nainen ....

      • Anonyymi

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Totta ja olen itse mies ja yh lapsi.
        Joten tiedän mistä puhun….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi parempi, että mies ei niitä housun sepaluksia availisi. Näin välttyisi kaikesta vastuusta. Aloittaja on lapsellinen mankuja joka tekee aina naisesta sen syyllisen. Nämä mamman pojat pysyköön äidin helmoissa niin kaikki pääsee vähemmällä. Äiti suojelee h...lta. Miehet on edesvastuuttomia turhan märisijöitä.

        Feministin miesviha on loputonta ....


    • Anonyymi

      Näin on Persut vaatii Suomeen lisää thaihierojia !!

    • Anonyymi

      Oliko pakko käydä vieraissa tai niiskuttaa jauhoja ja tehdä hirvittävät huume velat.
      Joku syy siihen eroon aina on?

      • Anonyymi

        Se on se naisen hinku elää ”sitä omaakin elämäänsä”.
        Näin ovat vonganneet mies seuraa seuranhakupalstoilla kymmeniä vuosia.
        Aina sama marmatus.


    • Anonyymi

      Mutta miehen kun on päästävä nytkyttää sitä jorkkista aina väliajoin,eihän siitä mihinkään pääse. Ja nainen on vähän tyhmä jos ei osaa käyttää hyväksi sitä. On tosin päinvastoinkin.

      Niin se vain menee ja on aina mennyt ja tulee menemäänkin,vaikka kuinka yrittäisit muuttaa luonnon tasapainoa.

    • Anonyymi

      vähenmällä pääsee kun maksaa ovella pyydetyn summan, ilman elintaso riitoja,

      • Anonyymi

        Asenteestasi huokuu ettei nainen itse halua lainkaan? Ainakin ne naiset joiden kanssa itse on tullut oltua tekemisissä ovat olleet aika täynnä himoa ihan itsessään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe