Onko täällä suurinosa 40-60 vuotiaita

Anonyymi-ap

Eikö täällä ole yhtään 20-30 vuotiaita?

29

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko töissä jos siellä on 40-60 vuotiaita?

• Anonyymi

"Onko täällä suurinosa 40-60 vuotiaita"

Suurin osa on 60- ∞ vuotiaita.

• Anonyymi

Näillä palstoilla on enimmän 40-80 v.

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

Onko tämä mielestäsi deittisovellus?

• Anonyymi

Kyllä. Deittailen mielelläni yli 60 v naisia.

• Anonyymi

Monta kertaa kyselty että suurin osa on keski-ikäisiä. Nuoria eksyy välillä mutta niillä taitaa olla muut kanavat kuitenkin.

• Anonyymi

Miksi kuvittelet että 60 olisi yläikäraja tällaisiin paikkoihin? 70-vuotiaatkin rakastuvat ja kaipaavat ja heillä on aikaa täällä luuhata.

• Anonyymi

Mihin unohtui 30-40 vuotiaat? Niillä on jo jotain kaivattavaa ja varmaan siinä iässä että parinmuodostus enemmän mielessä kun viiskypillä. Eihän 20v ketään vielä kaipaa. Siinä iässä ihastutaan viikottain.

• Anonyymi

Eli me. Olemme siis ainoat tuon ikähaarukan ihmiset koko palstalla. Voin minä silti kyläillä k****lilläni myös muiden ikäryhmien kauniimman osapuolen edustajissa. Siitähän tässä on pohjimmiltaan kyse :). Miksi pitäisi aina olla poliittisesti korrekti, oi miksi 🤔? Kun se ei kiinnosta mua enää tässä vaiheessa elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli me. Olemme siis ainoat tuon ikähaarukan ihmiset koko palstalla. Voin minä silti kyläillä k****lilläni myös muiden ikäryhmien kauniimman osapuolen edustajissa. Siitähän tässä on pohjimmiltaan kyse :). Miksi pitäisi aina olla poliittisesti korrekti, oi miksi 🤔? Kun se ei kiinnosta mua enää tässä vaiheessa elämääni.

En ole itse tuota ikäluokkaa. Ihmettelin vaan puoliääneen.

• Anonyymi

Ei ole noin nuoria. Ne opiskelee ja käy töissä. Ei ole hömppäpalstoilla aikaa roikkua. Täällä on eläkeläiset, työttömät ja syrjäytyneet sosiaalitapaukset.

• Anonyymi

Ja töissäkäyviä ihastuneita. Älä heti ajattele että muut on sosiaalitapauksia vaikka itse olet sitä.

• Anonyymi

On suurin osa 40-60. Olen siitä varma.

• Anonyymi

Vanhoja naisia ja nuoria miehiä. Muutama vanhempi mies kaipaamassa nuorta naista. Nuoret naiset loistavat poissaolollaan.

• Anonyymi

Eiköhän nuorilla ole omat paikat. Mene sinne. Tämä on vanhusten areena🥰

• Anonyymi

Ps. Tänne ei huolita nuoria👍

• Valtaosa vaikuttaisi olevan 35

• Anonyymi

Sano hep jos olet yli 100 vuotta?

• Anonyymi

Täällä 25v joka kaipaa tuohon otsikon ikäluokkaan asettuvaa miestä.

• Anonyymi

Tuohon 30-40 väliin ainakin minä kuulun.

• Anonyymi

Meikäläinen on ihan rajalla. Täytän muutaman kuukauden kuluttua 40

• Anonyymi

0-35vuotiaisiin ainakin.Nyky nuorilla on ihan omat kanavat netissäkin .Tuskin tällää heitä on paljoakaan?

• Anonyymi

Ei koska 20 ja 30 on jodelista tai tiktokis……. Tai instas .
      Täää ja naaamakirja on yli 40.

• Anonyymi

Ei nuoret näillä palstoilla aikaansa kuluta, niiden elämässä tapahtuu jatkuvasti, on suuri määrä sinkkuja ja pariutuminen harrastusten ja viihteen merkeissä helppoa. Näin ainakin itsellä oli.

Palstalla on suurin osa iäkkäämpiä ikisinkkuja, kynnys nousee joka vuosi lähestyä oikeassa elämässä. Päädytään palstalle kaipailemaan ja lopuksi tyydytään yksinoloon, kun ikä tekee tehtävänsä, eikä ole mahdollisuutta enää herättää kiinnostusta. Näin se menee.

• Niin se taitaa olla... Hyväksytään kohtalo.

• Anonyymi

Ei kaikki ole ikisinkkuja. Sellaiset vanhemmat miehet saavat lähestyä ja pyytää vaikka kahville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki ole ikisinkkuja. Sellaiset vanhemmat miehet saavat lähestyä ja pyytää vaikka kahville.

Tuolla asenteella, että vaan odotat miesten tekevän kaikki epämiellyttävät ja nolot lähestymiset, jäät varmasti yksin.

• Anonyymi

Mitä ihmeen ikisinkkuja? Eronneita suurin osa- tai vielä varattuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      658
      2745
    2. Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan

Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2064
    3. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      227
      1449
    4. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      46
      921
    5. Harmittaako sinua että pilasit välisi

Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?
      Ikävä
      69
      845
    6. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      7
      829
    7. Ihanat kulta

ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä
      Ikävä
      35
      792
    8. Jos en järkeilisi tätä

olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai
      Ikävä
      21
      792
    9. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      789
    10. Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.

1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm
      Ikävä
      67
      779
    Aihe