Kieltosana "EI!" tarkoittaa: "Ei!":

Anonyymi-ap

Se ei tarkoita mitään muuta.
Ja tämä sana koskee kaikkia ihmisiä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009343749.html :

>>Mies tapasi naisen kylpylässä – ilmestyi kuukausia myöhemmin perheen eteiseen
Nainen ei ollut pitänyt mitään yhteyttä mieheen tai antanut hänelle itse yhteystietojaan.<<

Kun joku lausuu tämän lyhyen ei-sanan, se on otettava todesta.

Myöskään toisten puolesta ei puhuta ja lupailla pullakahveja:
>>Mies kertoi saaneensa rohkaisua naisen äidiltä, joka oli miehen mukaan kannustanut ottamaan yhteyttä tyttäreensä evästyksin: ”kyllä hän kahvit keittää”.<<

Mahtoi olla naiselle sekä etenkin hänen lapselleen, ahdistava kokemus.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisiin sekaantuminen on tyhmintä mitä mies voi tehdä.

      • Anonyymi

        Mies joutuu maksamaan
        Tavalla tai toisella


    • Anonyymi

      Jos menet naisen luo
      Varmista että lompakko
      On täynnä

    • Anonyymi

      Miljardööri Buffett lausui vuonna 2017 TV haastattelussa erään elämän perustotuuksista: "Jos hieno nainen sanoo ei, hän tarkoittaa ehkä. Ja jos hän sanoo ehkä, hän tarkoittaa kyllä. Ja jos hän sanoo kyllä, hän ei ole hieno nainen". Mutta maailma on muuttunut vuodesta 2017, nyt 2023 alkaen: Mitä tahansa nainen sanookin, se tarkoittaa ehkä rikosilmoitusta.

      • Anonyymi

        Lyhyesti, Buffett tarkoittaa että ainoastaan ilolinnut vastaavat miesten lähentely-yrityksiin sanomalla kyllä.


    • Anonyymi

      Yliluonnollinen mies, hän omaa ilmestymisen ja ilmaantumisen lahjat. Ilmestyi perheen eteiseen, ilmaantui perheellisen naisen kotiin (täysin yllättäen, siis ei osittain yllättäen), ja ilmestyi naisen pihapiirin. Naisen sosiaalinen asema vaihtuilee vikkelästi, välillä perheellinen nainen, välillä pelkästään nainen.

      • Anonyymi

        Niin, jotenkin hän osasi ilmestyä juurikin tämän saman kylpylässä tapaamansa naisen osoitteeseen. Ja kulkea oven läpi perheen eteiseen.


    • Anonyymi

      Ei helvetti voiko tuo olla totta. Ei maar, ei se olekkaan totta. Ei sana ei aina tarkoita ei.

    • Anonyymi

      Onkohan tämän miehen nimeä julkaistu missään tai tullaankohan julkaisemaan? Minua ahdisteli kaksi vuotta sitten savolainen mies, joka yhtäkkiä ilmestyi kotiovelleni, lähetti kirjeen ja tekstiviestejä. Eikä millään meinannut ymmärtää, etten ole kiinnostunut hänestä, vaikka sen moneen otteeseen hänelle kerroinkin. Tässä jutussa on niin paljon samankaltaisuuksia, kuin minun tilanteessani, että haluaisin tietää onko kyseessä sama idiootti.

    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla totuus. IS otsikoi "Mies tapasi naisen kylpylässä" mutta oliko kuitenkin niin että parisuhteessa ollut nainen sopi tapaavansa miehen (mutta ei oman miehensä) kylpylässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe