Ja miksei kukaan ole kysynyt Venäjältä miksi he saavat ampua ja tuhota toisen maaperälle mutta Venäjälle ei saa osua siitä seuraisi maailman laajuinen katastrofi
Kuinka pitkälle Leopardi tankki ampuu
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Se on aina oikeassa jolla on suurin nuija. Viikko sitten amerikkalaiset pommittivat Afrikassa ja mistään ei ole kuulunut moitteen sanaa.
- Anonyymi
Puolustus ja hyökkäys on eri asioita. Toki minä ainakin puolustaisin hieman ennakolta, ainakin sodan alettua. Ensi ryhmittymiä rajan takana ei ehkä kannattaisi alkaa tuhoamaan, mutta kun vihollinen on aloittanut, niin ne on lyötävä kauas rajalta.
- Anonyymi
Jees. Putin etäpuolustaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Leopardien antaminen ukrainalle mahdollistuu, jos joku keksii miten Leopardin tykin kantaman saa rajoitettua sataan metriin.
- Anonyymi
Olihan taas mielenkiitoinen avaus. Missähän perämetsän maakuopassa poika on asustellut viimeajat?
- Anonyymi
Putin on perillä siitä,että länsi pelkää venäjän ydinaseita!Venäjän hyökkäys oli kylläkin absurdin tyhmä ja turha!Venäjä on nyt Kiinan syleilyssä,kun pitää myydä tuotteitaan ja Kiinahan on tunnetusti ovela!Venään on pakko myydä halvalla ja toisaalta Venäjä on periaatteessa kahden rintaman puristuksessa!
Venäjän heikkous nostaa myös Intian vaikutusvaltaisempaan asemaan aasiassa,koska intia myös kuuluu demokraattiseen liittoutumaan,joka toimii Usan johdolla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022278
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk731582- 1751502
- 1711364
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede811182Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s80935Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen100844Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er161841Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.100781