Radikaaliateismi

Anonyymi-ap

Onko ateistipiireissä ollut puhetta siitä oliko Ruotsissa taannoin Quran kirjan polttanut tanskalainen vakaumukseltaan ateisti?
Vai onko ateismissa olemassa mitään radikaalisiipeä?

Ps. mitään ei kannata polttaa ilman, että huomioi paloturvallisuusmääräykset ja, että on tehnyt asianmukaiset palosuojaukset ja varannut ensisammutusvälineet mukaan.

10

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat olla trolli kun edes kyselet tuollaista. Eiköhän kaikille täysjärkisille ole selvää, että yhtä aabramilaista vuohipaimenuskontoa vihaava äärioikeistolainen lahopää kuulu johonkin toiseen aabrahamilaiseen vuohipaimenuskontoon. Rasmus Paludan on siis kristitty.

      • Anonyymi

        Onko kukaan ateisti koskaan polttanut Qurania tms. pyhää kirjaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan ateisti koskaan polttanut Qurania tms. pyhää kirjaa?

        Miten se tähän liittyy? Nyt on kyse siitä, että aabrahamilaiset vuohipaimenuskonnon edustajat ovat jälleen kerran toistensa kurkuissa kiinni. Sitäpaitsi ateistilla Koraanin tai Raamatun polttamien aiheuttaa yhtä isot värinät kuin esimerkiksi Sinuhe Egyptiläisen polttaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan ateisti koskaan polttanut Qurania tms. pyhää kirjaa?

        Tunnettu ateisti Thunderf00t ainakin tulee heti mieleen. Hän poltti jopa 40000 koraania, tässä video siitä:
        https://www.youtube.com/watch?v=qeAr01hzG30&t=125s

        Käsittääkseni hän poltti myös puoli miljoonaa koraania jossain vaiheessa, mutta en löytänyt sitä videoa, mutta tässä on video jossa hän puhuu siitä:
        https://www.youtube.com/watch?v=Q2z-YHF_GVk

        Että kyllä niitä ateistejakin on joilla on palleja puolustaa sekulaareja ja humanistisia arvoja. En tiedä sitten, onko uskovaisilla ehkä yleensä ottaen hieman suuremmat pallit, koska heidän usko omiin arvoihin, moraaliin ja uskomuksiin tuntuu olevan vahvempi kuin ateisteilla. Kristittyjä marttyyrejä esimerkiksi on paljon, mutta vastaavaa ilmiötä en ole huomannut ateisteissa. Jos ateistit ei kykene puolustamaan sekulaareja ja humanistisia arvoja tarpeeksi paljon, siinä on uhka, että jokin uskonto, kuten Islam saa vallan.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Miten se tähän liittyy? Nyt on kyse siitä, että aabrahamilaiset vuohipaimenuskonnon edustajat ovat jälleen kerran toistensa kurkuissa kiinni. Sitäpaitsi ateistilla Koraanin tai Raamatun polttamien aiheuttaa yhtä isot värinät kuin esimerkiksi Sinuhe Egyptiläisen polttaminen.

        Ovatko ateistit samaa mieltä, että Quran tulisi polttaa? Ja nyt turhat löpinät pois. Pelkkä vastaus kyllä vai ei?


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        Tunnettu ateisti Thunderf00t ainakin tulee heti mieleen. Hän poltti jopa 40000 koraania, tässä video siitä:
        https://www.youtube.com/watch?v=qeAr01hzG30&t=125s

        Käsittääkseni hän poltti myös puoli miljoonaa koraania jossain vaiheessa, mutta en löytänyt sitä videoa, mutta tässä on video jossa hän puhuu siitä:
        https://www.youtube.com/watch?v=Q2z-YHF_GVk

        Että kyllä niitä ateistejakin on joilla on palleja puolustaa sekulaareja ja humanistisia arvoja. En tiedä sitten, onko uskovaisilla ehkä yleensä ottaen hieman suuremmat pallit, koska heidän usko omiin arvoihin, moraaliin ja uskomuksiin tuntuu olevan vahvempi kuin ateisteilla. Kristittyjä marttyyrejä esimerkiksi on paljon, mutta vastaavaa ilmiötä en ole huomannut ateisteissa. Jos ateistit ei kykene puolustamaan sekulaareja ja humanistisia arvoja tarpeeksi paljon, siinä on uhka, että jokin uskonto, kuten Islam saa vallan.

        Ateistit polttavat Quranin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ateistit samaa mieltä, että Quran tulisi polttaa? Ja nyt turhat löpinät pois. Pelkkä vastaus kyllä vai ei?

        Eikö olisi ekologisempaa vaan panna paperinkeräykseen, kannet poistettuna?

        Ev.lut. kirkko on sitä mieltä, että Raamtusta eroon pääseminen polttamalla, on ihan ok.

        Mutta jos polttaminen tehdään 'loukkaamistarkoituksessa', silloin on toimittu väärin. Hui!

        Minkälainen Koraanista eroon pääsemistapa on muslimien mielestä ok, sitä en tiedä.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17716055p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      ramu on kuule ihan suvakki minuun verrattuna 🤣

    • Anonyymi

      Lehdessä oli kirjoitettu, että nyt tulisi välttää äärireaktioita. Eli joku Suomessa oleva voi polttaa Quranin. Ja, jos se saadaan Vähä-Aasian mediaan esille, niin se vaikuttaa Suomen Nato hakemukseen.
      Lähinnä ateisteista tulisi palsta-ateistit mieleen, jotka voisivat polttaa Quranin. Vai olisiko raamattu heille mieluisampi poltettava? Natsi Saksassa poltettiin kirjoja. Ja jokainen tietää miten lyhyt matka vihapuheista on vihatekoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe