Ukrainan itä-rajalla kohta ukkoo kuin meren mutaa. Nyt pitää saada vaunut liikkeelle.

Anonyymi-ap

Saksan ja muidenkin isojen Eurooppalaisten maiden pitää nyt nopeasti toimia panssariensa kanssa. Leopardit liikkeelle ja muukin raskas aseistus.
Suomessa voidaan kouluttaa tankkimiehiä Niinisalon kankailla vaikka heti. Ja Suomesta myös vaunut liikkeelle, jos on tarkoitus Ukrainassa sota voittaa ja saada päätökseen.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
        Ikävä
        386
        3371
      2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
        Oulu
        87
        3207
      3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
        Sinkut
        307
        1534
      4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
        Maailman menoa
        456
        1374
      5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
        Ikävä
        46
        1044
      6. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
        Oulainen
        8
        1044
      7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
        Kotimaiset julkkisjuorut
        68
        1008
      Aihe