Jeesuksesta se todistaa väärämielisten henkikin !

Anonyymi-ap

Ääninielimiä ne tavoittelee...

Ihmisen äänielimiä ne Saatanan enkelit ja henget käyttää
kommunikointiin täällä fyysisessä maailmassa.

Tämäkin tyttö oli saanut sisälleen Saatanan hurmoshengen ja todisti kovasti uskostaan muille.

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki enkelit, myös langenneet enkelit on taivaasta tulleita enkeleitä ja puhuvat ja osaavat tietenkin kaikkia enkelien kieliä ja tuntevat ja tunnustavat Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi ja uskovat Jeesukseen.

      • Anonyymi

        Eksytys on siksi väkevä, koska eksyttäjät esiintyy Jumalan palvelijoina evankeliumin asialla
        ja vanhurskauden tekojen tekijöinä, kuka profeettana, pastorina, evankelistana, kaatajana, parantajana, ihmeiden tekijänä, jalanvenyttäjänä ja mikä villitys kulloinkin on menossa, sitä ne tekee.

        2.Kor.11

        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksytys on siksi väkevä, koska eksyttäjät esiintyy Jumalan palvelijoina evankeliumin asialla
        ja vanhurskauden tekojen tekijöinä, kuka profeettana, pastorina, evankelistana, kaatajana, parantajana, ihmeiden tekijänä, jalanvenyttäjänä ja mikä villitys kulloinkin on menossa, sitä ne tekee.

        2.Kor.11

        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Ihmiset eivät osaa erottaa niitä henkiä, mistä on kysymys, kun joku alkaa Jeesuksesta todistaa julistaa ja kehumaan kuinka on oppinut tuntemaan sen Jeesuksen.

        Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa.

        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Henki haisee, niin kuin Jeesuskin aikansa.

    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

    • Anonyymi

      Tyttöhän puhui totuuden sanoja.

      Ei pidä olla niin lakihenkinen ettei edes sellaista suvaitse, vaan aina pitäisi valehdella.

      • Anonyymi

        Jakeiden lukeminen ei vielä paljasta mikä henki siinä puhujassa on., Ei se eksytys muuten väkevä olisi. Kaikki uskonliikkeiden eksytykset perustuu Raamatun asioiden käyttämiseen, tosin eksytystarkoituksessa.
        Hurmahenki ensin kaataa ihmisen selälleen ja sitten kääännetään ja tutkitaan ja viedään sinne rosvojen luolaan takahuoneisiin, eikä pois lasketa ennen kuin maksat ne viimeisetkin kymmenykset lahkon johtoporukalle niitä Israelin matkoja varten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe