Haluaisin olla taas iloinen, täynnä toivoa

Anonyymi-ap

Kesällä tulee 2 vuotta siitä, kun ollaan viimeksi oltu tekemisissä keskenämme. Pitkä aika, liian pitkä. Mietinkin ja suren, kun tämä ikävä ei hellitä. Miksi ei toista unohda, vaikka tilanne on mahdoton? :(

n>m

41

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisin voinut kirjoittaa tuon avauksen, sillä erotuksella, että m > n

      • Anonyymi

        Haluaisitko siis kertoa jotain lisää? Esim. missäpäin ikävöit?


    • Anonyymi

      Miksi tilanne on mahdoton? Kun muut akat sanoi että päläpälä pälä :) vaiiii

    • Anonyymi

      Se on hyvä juttu, jos nainen ei olisi unohtanut minua miestä. Varmuutta siitä ei ole.

      • Anonyymi

        Miten saisit varmuuden? Mitä voisit tehdä asialle, vai onko tilanne sellainen ettei mitään ole tehtävissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saisit varmuuden? Mitä voisit tehdä asialle, vai onko tilanne sellainen ettei mitään ole tehtävissä?

        Tilanne ei ole toivoton, jos hänkin tuntee samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne ei ole toivoton, jos hänkin tuntee samoin.

        Tiedät siis että hänellä oli/on tunteita sinua kohtaan? Näettekö vielä jossain tai onko se mahdollista? Anteeksi kyselyt, ei ole pakko vastata, ymmärrän kyllä jos et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät siis että hänellä oli/on tunteita sinua kohtaan? Näettekö vielä jossain tai onko se mahdollista? Anteeksi kyselyt, ei ole pakko vastata, ymmärrän kyllä jos et halua.

        Ei me nähdä enää missään. Se oli silloin se. Tunteet oli varmaan yksipuoliset eli vain minun päässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me nähdä enää missään. Se oli silloin se. Tunteet oli varmaan yksipuoliset eli vain minun päässä?

        Kerran kannattaa asiaa tiedustella viestillä, eipähän jää harmittamaan ja pääset elämässäsi eteenpäin tai saat sen naisen. ........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me nähdä enää missään. Se oli silloin se. Tunteet oli varmaan yksipuoliset eli vain minun päässä?

        Kuulostaa tutulta. Samoin minusta tuntuu, että olen yksin kiinnostunut, siksi tilanne ei edennytkään mihinkään. Miksi siis edelleen vatvon asiaa, kiusaan vain itseäni. Tulisi edes jossain vastaan, niin saisin tietää ettei ole edes huomaavinaan minua.. Pääsisi eteenpäin. Turhaa tämä minun kaipaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta. Samoin minusta tuntuu, että olen yksin kiinnostunut, siksi tilanne ei edennytkään mihinkään. Miksi siis edelleen vatvon asiaa, kiusaan vain itseäni. Tulisi edes jossain vastaan, niin saisin tietää ettei ole edes huomaavinaan minua.. Pääsisi eteenpäin. Turhaa tämä minun kaipaaminen.

        Itselleen sopivaksi havaittua naista on vaikea unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleen sopivaksi havaittua naista on vaikea unohtaa.

        Niin, siltä se tuntui. siksi tämä varmaan onkin niin vaikeaa. Oikeasti käsi sydämellä voin sanoa ettei kukaan ole tuntunut niin läheiseltä kuin hän, emmekä edes kunnolla tunteneet. Se oli jotain sellaista mitä ei voinut käsin kosketella, mutta se oli siinä, läsnä, välillämme, Kun hän oli siinä lähellä, olin oma itseni enkä pelännyt, rauha laskeutui sydämeeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siltä se tuntui. siksi tämä varmaan onkin niin vaikeaa. Oikeasti käsi sydämellä voin sanoa ettei kukaan ole tuntunut niin läheiseltä kuin hän, emmekä edes kunnolla tunteneet. Se oli jotain sellaista mitä ei voinut käsin kosketella, mutta se oli siinä, läsnä, välillämme, Kun hän oli siinä lähellä, olin oma itseni enkä pelännyt, rauha laskeutui sydämeeni.

        Juuri samoin tunsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri samoin tunsin.

        Oletko mistäpäin? Taii voitko kertoa jotain sinusta/hänestä? Kyselen, koska en halua edes kuvitella että olet hän, koska se on mahdotonta, enkä haluaisi enää toivoa olemattomia. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri samoin tunsin.

        Oli kuuma kesä silloin. Unohdit avaimesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuuma kesä silloin. Unohdit avaimesi?

        Tämä on joku sivullinen. -ap


    • Anonyymi

      Sama vika täällä m-nainen. Ei vaan unohdu.
      Täällä käyn sinusta aina haaveilemassa.

      • Anonyymi

        Sivusta kyselen että kuka kaipaa?


    • Anonyymi

      Kirjoitan nyt tähän yleisesti vastausta. Sillä tavalla tilanne mahdoton, koska emme enää törmäile missään, että pääsisi edes juttusille jonkin verukkeen voimin. Tiedän kylllä missä hän on töissä, mutta eihän minulla ole sinne mitään asiaa. Se voisi olla toisesta jopa ahdistavaa varsinkin jos hän ei ole tippaakaan kiinnostunut, että sinne pelmahtaisin kuulumisia kyselemään tms.

      Ainoa toivoni on että jossain kohdataan sattumalta, mutta ei sekään ole ollut puolellani. En ole enää edes yrittänyt mitään, kun se toivo on karannut jonnekin..
      Onhan kaikesta jo aikaa. Tuskin hän edes muistaa minua.

      Surullista.

      Kiva kuulla että on muitakin, jotka näin pitkän ajan ovat kaivanneet jotakuta, tai eihän se kiva ole, mutta ehkä hiukan edes lohduttaa, ettei ole ihan kummajainen näiden tunteidensa kanssa. -ap

      • Anonyymi

        Yritä etsiä hänet somesta ja laita sitä kautta viestiä. Kysy kuulumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä etsiä hänet somesta ja laita sitä kautta viestiä. Kysy kuulumisia.

        Tuota olen miettinyt paljon, mutta en ole pystynyt toteuttamaan. En tiedä käyttääkö edes somea, onko varattu nykyään, en tiedä mitään hänen elämästään.

        Yksi viesti, tiedän, pieni häpeä. Miksi se silti tuntuu vuoren korkuiselta esteeltä.. Ehkä aikaa on kulunut liikaa.. ap


      • Anonyymi

        Tarkoitatko ettei ole asiaa sinne enää mutta joskus oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko ettei ole asiaa sinne enää mutta joskus oli?

        Joo, jotain tuollaista. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jotain tuollaista. ap

        Olitteko samassa työpaikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko samassa työpaikassa?

        Ei, se oli vain hänen työpaikka.


    • Anonyymi

      Muistako nainen ,miten dikka abba bändistä ja ruotsin ystäville terkkuja .tjuha

      • Anonyymi

        Ei liity minuun tuo. ap


    • Anonyymi

      Hej alla abba och vänner frän vaggen och det ärskont att,komma till byn igen .po silja lineskepper.ihgen eften monga är.,kommer att.hall po keppert och stocholm festen när abba festen.är jag kommer att daga pä den Svenska väldens vänness fest .t,juha

    • Anonyymi

      Toivo tässä moi.
      Voisin täyttä sinut toivolla, jos sopii?

      • Anonyymi

        Kyllähän se sopii, kunhan et anna sitä turhaa toivoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se sopii, kunhan et anna sitä turhaa toivoa :)

        Ok, en varmasti. Miten jatketaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, en varmasti. Miten jatketaan?

        No, se vähän riippuu siitä mitä keinoja sinulla on käytettävissäsi? Mieleeni tulee etanaposti esim. kirje/kortti tai paketti, vai toimiiko lähetyksesi etänä diginä, puhelimen välityksellä vai onko se henk.koht palvelua vai pitääkö tulla jonnekin sitä hakemaan?


      • Anonyymi

        Ei oo minulta vaikka käytän "tässä moi" sanontaa. Eilen en ollut palstalla ollenkaan ja tiistaina ja maanantaina muutaman kommentin. Viikonloppu on taas tuloillaan, itseasiassa alkoi jo ja sillon varsinkaan en aikaani tähän kuluta, on katsokaas muutakin elämää.hahaa. it's me, again.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, se vähän riippuu siitä mitä keinoja sinulla on käytettävissäsi? Mieleeni tulee etanaposti esim. kirje/kortti tai paketti, vai toimiiko lähetyksesi etänä diginä, puhelimen välityksellä vai onko se henk.koht palvelua vai pitääkö tulla jonnekin sitä hakemaan?

        Mihinköhän se "toivo" nyt jäi..? Miettii hän.. Ei tule korttia, eikä viestiä, ei näy missään ulkonakaan, saati että tulisi koti-ovelle. Onko toivoni siis mennyt väärään osoitteeseen? vai mitä ihmettä on tapahtunut? -ap


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Herkkää ja voimakasta. Kitos sinulle, tykkäsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkää ja voimakasta. Kitos sinulle, tykkäsin.

        Niin ja lisään vielä, että haluaisin nostaa katseeni ylös ja vielä kerran uskoa ihmeisiin..


    • Anonyymi

      No toista vaan niin rakastaa ja onkohan se sitten se oikea ihminen kun ei lähde mielestä

      • Anonyymi

        Siltä se tuntuu ainakin. Toisen luona oli niin hyvä olla. Jos olisi saanut tutustua paremmin, niin sillähän se olisi selvinnyt. -ap


    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Kiitos, samoin sinulle!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe