Makeispussi

Anonyymi-ap

Vielä olisi hieman aikaa. Kaupasta voisi hakea makeisten pussin. Minkälaista makeisten pussia kannattaisi suosia.
Sokuria on mennyt. On ollut colaa ja sitten inkiväärijuomaa.

12

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      osta 12 henkilön täytekakku

    • Anonyymi

      Neuroleptilääkkeitä kylmän veden kera.

    • Anonyymi

      Ei kannata sokeria imeä. Hae vaikka pähkinä-rusina sekoitus, sillä se on hyvä.

    • Anonyymi

      Nyt on mennyt sokeria tosi paljon muutaman päivän aikana. Huomaa sen oikein itsekin, kun lukee tuotteiden sisältöjä. Sokuria on mennyt n. 4-5 kertaisesti päivän suosituksesta. Yleensähän ei sokuria mene.
      Mutta tuntuu erikoiselta, että makeiset ovat edullisempia kuin kunnon ruoka. Ja monet, jotka elävät ateriasta ateriaan varmaan miettivät nälän siirtämisen mahdollisuutta nameilla.
      Namit itsessään jakautuvat kahteen eri kategoriaan eli hyviin ja pahoihin. Hyviä nameja ovat tumma ja raakasuklaa sekä lakritsi. Ja sitten on olemassa kaikki makeat namit, jotka poikkeuksetta ovat pahanmakuisia.
      Nameja lähellä olevia ravintoryhmiä ovat mm. taatelit, luumut, rusinat, pähkinä naksut ja mahdollisesti muita. Mutta nämä ovat jo kalliita verrattuna sokeripohjaisiin mättöihin.

      • Anonyymi

        Jos karkkia alkaa syömään nälkäänsä niin huomaa hyvin äkkiä painossa. Juu jatkaa samaan malliin niin saa itselleen diabetes2.Jos kova nälkä ja vähän makeeta tekee mieli niin syö mielummin banaanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos karkkia alkaa syömään nälkäänsä niin huomaa hyvin äkkiä painossa. Juu jatkaa samaan malliin niin saa itselleen diabetes2.Jos kova nälkä ja vähän makeeta tekee mieli niin syö mielummin banaanin.

        Kyse on hinnasta. Sokeri on halvempaa kuin kunnon ruoka, johon ihmisillä ei ole varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on hinnasta. Sokeri on halvempaa kuin kunnon ruoka, johon ihmisillä ei ole varaa.

        Höpsis höpinää. Sokerilla pilaat terveytesi ja mädätät hampaasi.


    • Anonyymi

      Tilaa Urjalan Mmakeistukusta

    • Anonyymi

      Tuolla on poistoeriäkin mutta empä suosittele että nälkään syö karkkia.

      • Anonyymi

        Niin. Suo siellä vetelä täällä


    • Anonyymi

      Osta mieluummin kookaupasta 2kilon porkkanapussi. Halpaa on ja terveellisempää kuin makeiset. Samalla hinnalla myös skaupasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe