P24 sakottaa väärin Helsinki
Mulla äskettäin parkkisakko, kun laitoin väärän rekisterinumeron appiin. P24 ei hyväksynyt kohteliasta ilmoitusta vahingista vaan pitää sakon ennallaan... oli liitteenä todiste, että sakko maksettu ja että oman perheen toisen auton rekkari.
Kyllä parkkifirman pitäisi tietää oman alan liiketoiminnan säännöt ja julkiset linjaukset.
Siis tuntuu taas törkeältä rahastuskokeilulta asiakkailla, kun kuluttajariitalautakunta ja ilmeisesti oikeudenkin aste linjannut/tuominnut että 'vähäinen sivuvelvoitteen rikkominen katsotaan kuluttajan eduksi'. Sakko siis palautettava 0€ tilaan.
Siinä mummot ja kiltimmät maksaa turhaan, vaikka yrittäneet tehdä oikein. Kovaa ja törkeää on P24:sen business.
Eivät arvaa, että jos henkilö tunteekin kiinteistön omistajan ja vihjaan tästä, niin huonolla tuurilla P24 saattaa menettää 5 kiinteistön hyvin aktiivisen parkkipaikan valvonnan.
TR
P24 ja väärä rekisterinumero
Anonyymi-ap
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Pysäköin väärän auton väärän parkkifirman vahtimaan ruutuun.
Pitääkö minun maksaa virhemaksu? - Anonyymi
Olisit pysäköinyt kaupungin valvomalle pysäköintialueelle. Siellä väärä rekisterinumero ei kuulemma haittaa mitään ja saat varmuudella sakkorahat takaisin, ainakin jos tämän palstan kirjoittajia on uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757