Kun you tubeen kirjoittaa

Anonyymi-ap

"first time hearing" vaikkapa ELO tai Eagles niin tulee loputon jono samoja yllättyneitä naamoja jotka kuulevat minkä tahansa maailman musiikkikappaleen ensimmäistä kertaa. Saako ne jotain rahaa siitä, että niiden videoita katsotaan. Samat naamat eivät ole kuulleet Beatlesia, Rollareita , Eagles,ia, ELOa eikä mitään muutakaan koskaan. Käsittämätöntä tuubaa.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En tajua, että missä marsissa ne on asuneet kun eivät tiedä musiikista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua, että missä marsissa ne on asuneet kun eivät tiedä musiikista mitään.

        Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jenkkilässä radiosasemat soittavat etupäässä kotimaisten artistien musiikkia, eivät eurooppalaisten. Ja ihmiset useinkaan eivät tiedä mitään musiikista mikä on tehty 20 vuotta ennen heidän syntymäänsä.

        Minä en tiedä paljon mitään 50-luvun rokista, eikä edes kiinnosta tietää. En elänyt silloin, eikä se musiikki merkitse minulle mitään. Lisäksi jotkut ihmiset ovat olleet kiinnostuneita vain yhdestä tietystä tyylistä ja kuunnelleet vain sitä, sulkeneet pois kaiken muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jenkkilässä radiosasemat soittavat etupäässä kotimaisten artistien musiikkia, eivät eurooppalaisten. Ja ihmiset useinkaan eivät tiedä mitään musiikista mikä on tehty 20 vuotta ennen heidän syntymäänsä.

        Minä en tiedä paljon mitään 50-luvun rokista, eikä edes kiinnosta tietää. En elänyt silloin, eikä se musiikki merkitse minulle mitään. Lisäksi jotkut ihmiset ovat olleet kiinnostuneita vain yhdestä tietystä tyylistä ja kuunnelleet vain sitä, sulkeneet pois kaiken muun.

        "ihmiset useinkaan eivät tiedä mitään musiikista mikä on tehty 20 vuotta ennen heidän syntymäänsä."

        Minä olen 69 vuotias mies ja tiedän musiikin lajit, kappaleet ja esittäjät 1900 luvun alusta tähän päivään. Kattaen erilaiset tämän päivän nuoriso genret ja esittäjät. En silti pidä itseäni minään musiikkitietäjänä.

        Mutta sehän tätä nykymaailmaa juuri vaivaakin, että tieto kattaa vain sen ajan joka kuuluu omaan ikään. Sen ulkopuolelta ei tiedetä mitään. Ei lueta lehtiä, ei kuunnella uutisia, ei lueta kirjoja, ei juurikaan opiskella mitään mikä toisi vähän perspektiiviä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiset useinkaan eivät tiedä mitään musiikista mikä on tehty 20 vuotta ennen heidän syntymäänsä."

        Minä olen 69 vuotias mies ja tiedän musiikin lajit, kappaleet ja esittäjät 1900 luvun alusta tähän päivään. Kattaen erilaiset tämän päivän nuoriso genret ja esittäjät. En silti pidä itseäni minään musiikkitietäjänä.

        Mutta sehän tätä nykymaailmaa juuri vaivaakin, että tieto kattaa vain sen ajan joka kuuluu omaan ikään. Sen ulkopuolelta ei tiedetä mitään. Ei lueta lehtiä, ei kuunnella uutisia, ei lueta kirjoja, ei juurikaan opiskella mitään mikä toisi vähän perspektiiviä elämään.

        Katselin eilisen illan noita videoita ja etenkin mustissa oli valtaosa sellaisia, jotka eivät olleet kuulleet melodista musiikkia koskaan jousineen ja taustalaulajineen vaan ainoastaan sellaista soinnitonta rap jumputusta jossa ei ole muuta kuin käsien ja rumpujen hakkaamista ilman rumpalia. Se vastaa ihan samaa kuin näkisi veitsen ja haarukan ensimmäistä kertaa elämässään. Järkyttävää huomata, että kuinka suljettua elämää jotkut voivat elää avoimessa maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiset useinkaan eivät tiedä mitään musiikista mikä on tehty 20 vuotta ennen heidän syntymäänsä."

        Minä olen 69 vuotias mies ja tiedän musiikin lajit, kappaleet ja esittäjät 1900 luvun alusta tähän päivään. Kattaen erilaiset tämän päivän nuoriso genret ja esittäjät. En silti pidä itseäni minään musiikkitietäjänä.

        Mutta sehän tätä nykymaailmaa juuri vaivaakin, että tieto kattaa vain sen ajan joka kuuluu omaan ikään. Sen ulkopuolelta ei tiedetä mitään. Ei lueta lehtiä, ei kuunnella uutisia, ei lueta kirjoja, ei juurikaan opiskella mitään mikä toisi vähän perspektiiviä elämään.

        Ei sitä kerkiä opetella tai lukea luurin ulkopuolelta mitään. Koko ajan täytyy tubettaa aamupaskalla käynnistä alkaen päivän mielenkiintoiset tapahtumat.


    • Anonyymi

      Sitä voi tietenkin jo vakavasti epäillä jos joku musiikkia aktiivisesti kuunteleva ei muka olisi koskaan kuullut Beatlesista. Mutta siinä taas ei ole mitään ihmeellistä, että joku nuorempi ihminen ei ole kuullut Eaglesia tai Electric Light Orchestraa, jotka olivat suosiossa noin 45 vuotta sitten.

      Siitäkin huolimatta, että Eaglesien Hotel California on yksi ärsyttävimmistä biiseistä liiallisen ylisoittamisen vuoksi. Hieno biisi jota ei halua kuulla enää koskaan, kun sitä on soitettu tsiljoona kertaa liikaa.

    • Anonyymi

      Tekee siellä youtubessa karvanaamaiset aikuiset suomalaismiehetkin ja ulkomaalaiset
      karkkitestejä
      energiajuoma ja kolatestejä
      jäätelötestejä
      ruokakassin sisältöjä esitellään kuin aarteita konsanaan

      sitten on äärimmäisen kuvottavia ruuan hotkimiskisoja jossa ruokaa tungetaan suuhun lyhyessä ajassa mahdollisimman paljon esim. jesse pynnönen

      sitten "testasin kaikki kaupan makeiset"
      "rakensin maailman suurimman hammastikun"
      "sanoin 2000 0000 kertaa juu"

      eikö noita yhtään hävetä?

      • Anonyymi

        Minua hävettäisi jos olisin katsonut tuollaisia typeryyksiä.


    • Anonyymi

      Se näkyy niin monessa muussakin asiassa myös täällä Suomessa. Historiasta ei opita mitään kun ei tiedetä siitä mitään.

    • Anonyymi

      Minä voisin tehdä you tubeen videon "last time hearing reaction" kun kuuntelisin suomi rokkia leveä hymy kasvoilla. Vaikkapa eppu normaalia.

    • Anonyymi

      Tuohan on tiedetty jo kauan, että 30 v ja siitä nuoremmat ovat täysin tynnyrissä kasvaneita. Ne ei tiedä mistään mitään.

      • Anonyymi

        Varsinkin ne joilla on musta huppari ja puolet naamasta on pelkkää suuta.


    • Anonyymi

      En tiedä ollenkaan, mitä musiikkia pitäisi kuunnella. Katselen teeveetä vain nimeksi ja radiota kuuntelen vielä vähemmän. Kiinnostus musiikkiinkin on hiipunut sitten nuoruusvuosien. Tunnen monia, jotka eivät seuraa viihdemaailmaa lainkaan.

      • Anonyymi

        Jossain tutkimuksessa tuo oli selvitetty että noin 20-30 vuoden iässä uusi populäärimusiikki ei kiinnosta enää juuri lainkaan ja enimmäkseen aiemmat teini-iän aikana hankitut kuuntelukokemukset ja muistot kevyestä musiikista ovat ne jotka säväyttävät sielua (jos sellaista on).


    • Jos eivät Suomessa paikallisradion juontajat tunnista Led Zeppelinen biisiä "Stairway to Heaven", niin mikä kumma tuo on?

    • Anonyymi

      Rahastahan noita videoita tehdään, kerjäävät patreonin yms. kautta mammonaa itselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe