Vuosi 2022 meni Venäjältä hienosti putkeen mutta vuodet eivät ole toistensa veljiä.
Tänne voimme listata venäläisten suuret voitot ja mahtavat onnistumiset herran vuonna 2023.
Voidaan laittaa myös ne vähän vaatimattomammatkin "pienet voitot" jos ei suuria heti tule.
Itse en uskalla nyt mainita mitään todella päräyttävää koska tietenkin odotan sitä mahtavaa vasaran iskua ja sirpin sivallusta jolla Ukrainan korsi katkeaa ja viljapelto lakoaa.
10xURAA!
Venäjän loistavat voitot tässä sodassa vuoden 2023 aikana
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
2022 "hienosti putkeen" ???
Putin lakeijoineen teki venäjästä erakon, jota syljeskelevät kaikki ja hännystelijätkin pyörivät pompan liepeissä vain hyödyntääkseen maan energiavarantoja. Sille 11 x uraa.
Voiko venäjä Putlerin johdolla vajota vielä alemmas vuonna 2023?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.5653408Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol1041575- 751492
- 1661129
- 1441114
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede77928Tämä on naiselle
Hyvää iltaa ja yötä. Mikäli haluat olla rakas, meidän on nähtävä ja juteltava. näin toivoo.mies38835- 94822
Teki mieli sanoa
Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. A37819