Puun tuonnin lopettaminen Venäjältä ja maanomistajien ahneus syö sellun kannattavuutta.
Halpa sellu Uruguaista syrjäyttää suomisellun kun kustannukset Suomessa nousee .
Ahneet maanomistajat syövät selluteollisuuden kannattavuutta
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paperi-ja selluduunari on hinnoitellut itsensä ulos. Ay auttoi itsetuhoon.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt miksi kuitupuuta pitäisi myydä 12-15 euron kuutiohintaan., se on kehitysmaahinta.
Esim. Tekee haloiksi, saanut jo pitkään 50 kuutio.
Maatilalta maitoa meijeriin 200 euroa/kuutio
Ostan vettä ja saan 2 kuutiota 15 eurolla.
Mitä muuta saat kuution 15 eurolla?
Kuutio> 1000 kg, 1000 litraa tai 1 metri jokasuuntaan oleva kappale.
- Anonyymi
Papru ja muut puun jalostajat vaatii vähänväliä lisää liksaa. Puun myyjät ssanu viimeisen vuoden aikana 4-5e motilta lisää. Mäni 30v ei puun myyjä saanu minkäänlaista korotusta motin hintaan. Esim. Papru tyypit saaneet 30v aikana varmaan 100% palkan nousun metsän myyjän, ja motokuskien selkänahasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607